Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Nasze łodzie / Odp: Co dziś zrobiłem w swojej łodzi
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Holci dnia Wczoraj o 16:12:23 »
Jak te przypadki chodza po ludziach...... 8) C:-)
22
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: 1990 Rinker 206 Captiva 4.2 V8 bowrider
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Holci dnia Wczoraj o 16:06:22 »
Witam, mam pytanie odnośnie tej pompy wody w zetce-każda taką ma? Czytałem o mojej Volvo Penta 250 i na schematach nic takiego nie znalazłem, mam tylko pompę przy silniku...

Nie znam tych Przekladni. Na 99% powinna byc ale moze niech sie wypowiedza koledzy z wieksza wiedza o tych przekladniach.

 ::)
23
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont Łodzi motorowej Windy 22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcinolesno dnia Wczoraj o 15:05:40 »
Super, dziękuję za radę. Jadę do łodzi za chwilę to sprawdzę i podejmę decyzję co dalej, mam nadzieję że to epoksyd będzie to zaoszczędzi mi to duuużo szlifowania.
24
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont Łodzi motorowej Windy 22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez panpikuś dnia Wczoraj o 15:02:55 »
Warto zaprawki porobić i spolerowac całość zamiast malować. Ja wolałbym mieć łaciaty okręt niż malowany.

Przetrzeć ją szmatą z agresywnym rozpuszczalnikiem. Jak kolor zostanie na szmacie to antyporost, jak nie zostanie na szmacie to epoksyd.
Należy ocenić jakość powłok i uzupełnić ubytki w epoksyd ie, umyć antyporost z brudu i nalotu i położyć nowy antyporost.
25
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont Łodzi motorowej Windy 22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcinolesno dnia Wczoraj o 14:57:45 »
Są gdzieniegdzie wyszczerbienia w żelkocie, małe ubytki, chcę to poszpachlować i pomalowac żeby było na cacy.
Jak sprawdzić czy ta czerwona farba to epoksyd? Rozumiem że zeszlifowanie tylko antyporostówki az do podkładu wystarczy i na to odświeżające warstwy podkładu?
26
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont Łodzi motorowej Windy 22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez panpikuś dnia Wczoraj o 14:55:47 »
Ciemno czerwona farba to też pewnie epoksyd, warto sprawdzić jakimś rozcienczalnikiem. Skoro reszta jest w zelkocie to po co Kolega Maluje? Zmiana koloru? Takie jeszcze pytanie, jeśli obecne farby pod lw dobrze się trzymają to po co to zdzierac? Nadmiar czasu?
27
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont Łodzi motorowej Windy 22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcinolesno dnia Wczoraj o 14:46:22 »
Obecnie spód łodzi pomalowany jest tak: epoksyd-jakaś ciemno czerwona farba-niebieski antyfouling, boki nie były malowane, są w oryginalnym żelkocie
28
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: 1990 Rinker 206 Captiva 4.2 V8 bowrider
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcinolesno dnia Wczoraj o 14:44:35 »
Witam, mam pytanie odnośnie tej pompy wody w zetce-każda taką ma? Czytałem o mojej Volvo Penta 250 i na schematach nic takiego nie znalazłem, mam tylko pompę przy silniku...
29
Budowa, remont, modernizacja łodzi / Odp: Remont Łodzi motorowej Windy 22
« Ostatnia wiadomość wysłana przez panpikuś dnia Wczoraj o 14:40:03 »
Wszystko zależy od przygotowania powierzchni i tego jakimi farbami do tej pory był okręt malowany. Ja powyżej lw raczej epoksydów nie używam, chyba że podłoże bardzo zniszczone. Jeśli Kolega coś lakierował to wie że warto najpierw prysnąć mgiełkę a dopiero potem docelową warstwę. Ja na kadłub dodatkowo kładę bezbarwny PU.
Co do 54 to pewnie że łatwiej się go aplikuje ale praca ta sama przy 77 a powłoka odpowiednio grubsza.
 To tak jak z matami do laminowania, zamiast 150 na początek kładę 300, praca ta sama a 2 x grubiej.
30
Riby i pontony / Odp: Zadrapania na balonach zabezpieczenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mariog1 dnia Wczoraj o 14:19:46 »
Jeśli płytkie to tearaid taśma jak głębokie to lepiej chyba łatę
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10