Skocz do zawartości

licencja na narciarza


Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Ciagamy sie z lodka ju z od ponad 15lat ale od paru kilku sezonow z wieczna obawa  ze zostaniemy zapytazni o ta "śmiszną licencje" ;D a niebiescy popsuja mam urlop mandatem :(

szczerze mowiac mam w du.. ten świstek bo i tak mojej wiedzy na temat holowania narciarza on nie zwiększy ;D

Co wiecej... moj znajomy jest swieżo po kursie i to co na nim przerobil jest bez mala żenujace, czysta teoria bez najmnieszej praktyki (na zasazdzie zaplac o  blebleble...i masz licencje) zadnych iforacii o rodzajach i dlugosciach holu,nanewrach,asekuracii

DNO!!!!

I teraz pytam sie was, czy posiadajac doświadczenie praktyczne i teoretyczne mogę zglosic sie tylko na egzamin, by go zaliczyc???  Czy tez jak to bywa w naszym durnym panstwie  odbyc kurs na ktorym byc moze bedzie podobnie  jak u kolegi wydac kase zamiast wlać  ja do baku

Dodam tylko że podczas szkolenia na patent w 92r a mialo to miejsce w WOPR-rze ,odbylem rownież szkolenie w kontekscie holowania narciarza i obiektow plywajacych  A o licencjach wtedy nikt nie slyszal :D :D :D

 

Jak myslicie???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O uprawnieniach możesz poczytać tu: http://forum-motorowodne.pl/sporty-wodne/uprawnienia-do-holowania/ choć jeszcze nie zaktualizowałem w kontekście nowego rozporządzenia zgodnie z którym wystarczy zdać egzamin.

 

Dodam tylko że podczas szkolenia na patent w 92r a mialo to miejsce w WOPR-rze ,odbylem rownież szkolenie w kontekscie holowania narciarza i obiektow plywajacych  A o licencjach wtedy nikt nie slyszal :D :D :D

 

W tamtych czasach jeśli przeszedłeś szkolenie to powinieneś mieć tzw. wkładkę do starego patentu, która uprawniała do holowania. Jak  tak miałem i stary patent z "wkładką" wymieniłem na nowy i licencję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Indywidualna sprawa egzaminatorów, na egzaminie nie ma obowiązku holowania narciarza. Może być koło lub coś innego. Podstawa to bezpieczeństwo, sygnały, komunikacja sternik-obserwator-holowany. Zachowanie bezpiecznych odległości, odpowiednie prowadzenie łodzi po prostej i w zakrętach(stała prędkość) itd. Długo by pisać. Wystarczy rozsądnie i z głową podejść do tematu i powinno być ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...