replay963 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Witam, kupiłem łódź w USA, przy rozładunku uszkodzili mi przyczepę ale mniejsza o to, łódź przypłynęła do Niemiec, cło w Holandii, później lawet do Polski. - Przewoźnik stwierdził że nie może przewieźć lawetą łodzi na przyczepie więc zdemontował oś w przyczepie twierdząc że inaczej się nie da. Co wy na to? Teraz jak przywiozą tą łódź zastanawiam się jak oni zamierzają ją zdjąć. Do Niemiec przypłynęła stojąc na przyczepie i uważam że przewoźnik leci w kulki. Jest jakiś przepis który może w jakikolwiek sposób uzasadnić tą rozbiórkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 A może chodziło o wysokość całego zestawu choć same koła często się ściąga, jak zdemontowali oś to ja założą i zjadą z lawety, często tak się robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 fajnie jakbyś napisał o jakich gabarytach i wagach mowa.. wg. mnie to chyba sprawa przewoźnika jak to zciągnąć - przecież jemu tez zależy aby laweta nie została u Ciebie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
replay963 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Stingray 185, także maluszek. Przewoźnik twierdz że bez papierów nie wypuszcza z portu, a jak się rozbierze to są wtedy części i można wywieźć... Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Skoro się uszkodziła przy rozładunku to widocznie nie nadaje się do jazdy wygodniej laweciarzowi jest ją rozmontować.Zdejmą ci łódkę bez problemu widlakiem albo hds.Z przyczepami zawsze jest problem na lawecie.Z łódkami i skuteram1 ze stanów jest zawsze gadanie ze jak jest na przyczepie to problem i jak bez przyczepy tez problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz74 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Jest przepis który mówi że nie można piętrować ładunków amortyzowanych tzn w prostym tłumaczeniu można na poszczególnym pokładzie pojazdu przewozić tylko jeden amortyzowany pojazd. Przyczepa na przyczepie jest ok, ale już przyczepa na przyczepie na przyczepie nie jest ok ;D, chyba że ze zdemontowanymi kołami i poprzez sztywne przekładki pomiędzy nieruchomymi elementami ram. Myślę że tu jednak o co innego chodziło, najprawdopodobniej koła przyczepy były szersze niż pokład pojazdu przewoźnika więc postanowili zdemontować wszystko co wystaje by dało się całość załadować. ;D przewożnik dorwany z clicktrans? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Naprawdę demontaz osi nie jest problemem, jest to część wymienna. Widzę jak jadę ładunki przyczep podlodziowych w USA , jak jest mało to są spietrowane , jak więcej to zdjęte koła jak najwięcej to są bez osi , znaczy osie zdemontowane i przypomocowane na górze . Dzięki temu jest w stanie przywieść 10przyczep 1 kursem. Potem sprzedawca to skręca. Zdjąć łódkę też nie ma problemu , większość marin działa na zasadzie storage i są pułki np. 4 pietrowe , na te 4 piętro większy widłak bez problemu wkłada łódź . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajejek Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Pierwsza łódz którą mi ściągali w kontenerze uszkodzili przy rozładunku ( wyrwana knaga) , oczywiście nikt za to w DE nie odpowiedział .Przed załadunkiem w USA zdjęcia po załadowaniu zostały zrobione i nie było uszkodzeń szkoda gadać. Jeśli chodzi o transport łodzi na przyczepie to tak jak koledzy pisali wyżej niekiedy po prostu zestaw robi się za wysoki lub szeroki ( demontaż osi i błotników) .Niektóre przyczepy z USA są szersze niż w prawo dopuszcza w EU :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.