Skocz do zawartości

Sprowadzenie łodzi z USA


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kupiłem łódź  w USA, przy rozładunku uszkodzili mi przyczepę ale mniejsza o to, łódź przypłynęła do Niemiec, cło w Holandii, później lawet do Polski.

- Przewoźnik stwierdził że nie może przewieźć lawetą łodzi na przyczepie więc zdemontował oś w przyczepie twierdząc że inaczej się nie da. Co wy na to?

Teraz jak przywiozą tą łódź zastanawiam się jak oni zamierzają ją zdjąć. Do Niemiec przypłynęła stojąc na przyczepie i uważam że przewoźnik leci w kulki. Jest jakiś przepis który może w jakikolwiek sposób uzasadnić tą rozbiórkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro się uszkodziła przy rozładunku to widocznie nie nadaje się do jazdy wygodniej laweciarzowi jest ją rozmontować.Zdejmą ci łódkę bez problemu widlakiem albo hds.Z przyczepami zawsze jest problem na lawecie.Z łódkami i skuteram1 ze stanów jest zawsze gadanie ze jak jest na przyczepie to problem i jak bez przyczepy tez problem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest przepis który mówi że nie można piętrować ładunków amortyzowanych tzn w prostym tłumaczeniu można na poszczególnym pokładzie pojazdu przewozić tylko jeden amortyzowany pojazd. Przyczepa na przyczepie jest ok, ale już przyczepa na przyczepie na przyczepie nie jest ok ;D, chyba że ze zdemontowanymi kołami i poprzez sztywne przekładki pomiędzy nieruchomymi elementami ram.

Myślę że tu jednak o co innego chodziło, najprawdopodobniej koła przyczepy były szersze niż pokład pojazdu przewoźnika więc postanowili zdemontować wszystko co wystaje by dało się całość załadować.

;D przewożnik dorwany z clicktrans?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę demontaz osi nie jest problemem, jest to część wymienna. Widzę jak jadę ładunki przyczep podlodziowych w USA , jak jest mało to są spietrowane , jak więcej to zdjęte koła jak najwięcej to  są bez osi , znaczy osie zdemontowane i przypomocowane na górze . Dzięki temu jest w stanie przywieść 10przyczep 1 kursem. Potem sprzedawca to skręca. Zdjąć łódkę  też nie ma  problemu , większość marin działa na zasadzie storage i są pułki np. 4 pietrowe , na te 4 piętro większy  widłak bez problemu wkłada łódź . 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Pierwsza łódz którą mi ściągali w kontenerze uszkodzili przy rozładunku  ( wyrwana knaga) , oczywiście nikt za to w DE nie odpowiedział .Przed załadunkiem w USA zdjęcia po załadowaniu zostały zrobione i nie było uszkodzeń  szkoda gadać. Jeśli chodzi o transport łodzi na przyczepie to tak jak koledzy pisali wyżej niekiedy po prostu zestaw robi się za wysoki lub szeroki ( demontaż osi i błotników) .Niektóre przyczepy z USA są szersze niż w prawo dopuszcza w EU :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...