Autor Wątek: Dateline Bounty  (Przeczytany 2972 razy)

Maj 04, 2018, 22:08:32
Odpowiedź #45
  • *****
  • Wiadomości: 612
  • Tam gdzie kończy się ekonomia zaczyna się zabawa
    • Zbąszyń
  • Akwen: Wody lokalne
Teraz już  wiem.
Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy.

Maj 04, 2018, 22:36:32
Odpowiedź #46
  • **
  • Wiadomości: 34
    • warszawa
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Jaką wykładzinę zastosowałeś i gdzie kupiłeś?

Maj 05, 2018, 18:40:59
Odpowiedź #47
  • *****
  • Wiadomości: 612
  • Tam gdzie kończy się ekonomia zaczyna się zabawa
    • Zbąszyń
  • Akwen: Wody lokalne
Zwykła cieńka z briko  :)
Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy.

Maj 08, 2018, 20:39:46
Odpowiedź #48
  • *****
  • Wiadomości: 612
  • Tam gdzie kończy się ekonomia zaczyna się zabawa
    • Zbąszyń
  • Akwen: Wody lokalne
Najpierw było tak  ::) testy wyszły hmm udka stawała  dęba i przytapiało  silnik, totalna klapa   :'(



Później przeróbka i skrócenie bracketa i na testach wyszło już lepiej  ::) stawała dęba lecz wychodziła do ślizgu z efektownym piuropuszem  :)




Dzisiejsza modyfikacja, zmiana kąta bracketa    8) jutro będzie test na Błędnie  8)





Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy.

Maj 08, 2018, 21:39:45
Odpowiedź #49
  • *****
  • Wiadomości: 2615
    • Cigacice
  • Akwen: Odra środkowa

Maj 08, 2018, 21:47:28
Odpowiedź #50
Walczysz z zaciętością godną obrońców Leningradu.
Trochę już wiesz ale skaczesz z kwiatka na kwiatek.
To stawanie dęba nie jest wynikiem kąta pochylenia silnika tylko mocy silnika i jego odległości od pawęży.
Niech Ci ktoś zrobi zdjęcie ( z profilu) jak startujesz. Wszystko Ci się rozjaśni.
Potraktuj spodzinę jako motopompę i pomyśl dlaczego kadłub staje dęba.

1.Wg mnie tworzy się głęboki lej ( tym głębszy im wyższa moc silnika)  ,,dupa" osiada w tym leju i kadłub ma pod górkę.
2. Zmiana kąta nic nie zmieni. Silnik dalej będzie zalewany zanim łódka osiągnie prędkość ślizgu. Kolumna silnika to doskonała ,,drabina" dla wody ponieważ silnik jest osunięty od pawęży na tyle, że woda wchodzi na na nią powyżej oslon antywentylacyjnych śruby.
Powinieneś dospawać płytę na dole breketu ( coś w stylu trymklapy, odległość wolnej przestrzeni między pawężą a wieszakiem silnika do ustalenia, można też całą dolną powierzchnię breketa zamknąć, żeby nie kombinować).

Szkoda, że wcześniej nie zapodałeś zdjęcia o które prosiłem. Ale nie ma tego złego... sam od początku do końca przerobisz temat.  ;)



« Ostatnia zmiana: Maj 09, 2018, 07:48:43 wysłana przez mikijet »

Maj 09, 2018, 16:54:39
Odpowiedź #51
  • *****
  • Wiadomości: 612
  • Tam gdzie kończy się ekonomia zaczyna się zabawa
    • Zbąszyń
  • Akwen: Wody lokalne
Panowie jest zajebiście  ;D testy wypadły pozytywnie, mnie taki stan rzeczy już  zadowala  :) Dzięki  za rady  :)






Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy.

Maj 09, 2018, 18:33:59
Odpowiedź #52
  • *****
  • Wiadomości: 2615
    • Cigacice
  • Akwen: Odra środkowa
Czyli happy  :D

Maj 11, 2018, 10:39:19
Odpowiedź #53
  • **
  • Wiadomości: 37
    • Giżycko
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
U mnie pantograf też pewnie stwarza duży opór dla wypływajacej  spod dna wody co widać na zdjęciu.Spowalnia to i męczy napewno silnik.Muszę to od spodu i boków obudować blachą nierdzewną.