Skocz do zawartości

kołkowanie otworów w pawęży po silniku


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
A ja co prawda naprawiam tylko lodzie wioślarskie a nie motorówki ale zrobił bym to tak . Otwory poprawił na jakiś sensowny pełny rozmiar , żeby pozbyć się uszczelniaczy i silikonów które ktoś pewnie kiedyś używał . Kołki z twardego drewna bukowego dopasowane na ciasno krótsze nieco niż grubość pawezy wbił bym na epoksydowa żywice z aerosilem. Pozostałe miejsca zaszpachlować bym szpachlówka zrobiona z żywicy z aerosilem i zapomniał .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...