dżemiik Opublikowano 24 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2020 Jak wygląda od strony technologicznej zaprawienie otworów montażowych silnika zaburtowego, przed zmianą na inny silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assasin_ash Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Hej.Ja to zakołkowałem otwór,zaszpachlowałem,pomalowałem i po dziurze 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 A ja co prawda naprawiam tylko lodzie wioślarskie a nie motorówki ale zrobił bym to tak . Otwory poprawił na jakiś sensowny pełny rozmiar , żeby pozbyć się uszczelniaczy i silikonów które ktoś pewnie kiedyś używał . Kołki z twardego drewna bukowego dopasowane na ciasno krótsze nieco niż grubość pawezy wbił bym na epoksydowa żywice z aerosilem. Pozostałe miejsca zaszpachlować bym szpachlówka zrobiona z żywicy z aerosilem i zapomniał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.