ERDOL Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Panowie Czy te żółte dwa kable powinny iść do minusa na aku, jeden idzie do icznika mtg, drugi nie wiem ale nie mam ładowania i po 15 minutach na wodzie dupa. Proszę o pomoc i dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Jak idzie do licznika mtg to jest plus po zapłonie ze stacyjki. Drugi przewód nie ma nic wspólnego z ladowaniem. Sprawdź klemy jeśli wszystko ok padł regulator. Ewentualnie przy rozruchu mógł paść wysokopradowy bezpiecznik jeśli jest. Poszukaj miedzy silnikiem a Aku rozruchowym. Może też być wina hebla. Ma Kolega na jachcie multimetr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERDOL Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Ok, dzięki sprawdzę tylko jak?, czyli drugi żółty przewód też do minusa zajrzałem pod deskę a tam wszystkie żółte przewody na masie. Z elektryki jestem noga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Kopnąć w kostkę tego co żółte linki dał na minus... Zamień aku rozruch z hotelem, uruchom silnik. Podczas pracy przyłóż multimetr do klem i napisz jaki jest wynik. Biegu nowość nie ma znaczenia, przy zamianie polaryzacji na wyswietlaczu pojawi się przed wartością minus. Ze względu na wspólnego znajomego Sige w PW nr telefonu, postaram się pomóc ale multimetr wskazany pod ręką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuglarz Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Najpierw przeprowadź test. Wskazane byłoby odłączenie niepotrzebnych instalacji, które mogły być wykonane amatorsko. Zrób tak. Miernik - woltomierz z Castoramy za 10zł. Przed uruchomieniem silnika przyłóż "różdżki" do klem akumulatora - powinien wskazywać przynajmniej 12v. Następnie uruchom silnik - napięcie na klemach powinno się zwiększyć do ponad 13,5V. Może masz wadliwy akumulator ? Co to za silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Skrajnym sprawdzeniem jest zdjęcie przy u ruchomionym silniku plusowej klemy na sekundę. Jak zgasnie to altek lub regler do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRI Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 niekoniecznie ... a nawet mało prawdopodobne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERDOL Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Ok. sprawdzę jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Przy sprawnym altku silnik nie zgasnie. Przy uszkodzonym jedzie na aku więc po odpięciu aku zgasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERDOL Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Witam Problem rozwiązany, źle podłączony pilot marine pod kable przy stacyjce, co spowodowało ciągłą pracę rozrusznika, a co za tym idzie rozładowywanie aku. Dzięki pomocy p. Marka z AMS łódź jest sprawna. W sobotę może popływam, w końcu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.