Skocz do zawartości

Problem z hydrauliczną pompą sterowania silnikiem zaburtowym


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie mam z pompami doświadczenia a pojawił mi sie problem.

Na łodzi założona jest pompa hydrauliczna Hydrodrive wraz z siłownikiem do sterowania silnikiem.

Silnik reagował na najdrobniejszy ruch kierownicą.

Wszystko było ok, 2,5 obrotu w prawo i tyleż samo w lewo. Przy końcówce obracania pojawiał się delikatny opór i dawało się wyczuć "przeskakiwanie" tłoczków czyli koniec obracania.

Od kilku dni brak tego delikatnego oporu, czyli można kręcić dowolnie dużo obrotów i nie wyczuwam "przeskakiwania " tłoczków. Silnik nie reaguje na małe ruchy kierownicą, szybkie i większe ruchy owszem działa. Próbowałem odpowietrzyć - nie ma bąbli powietrza w układzie. Po odpowietrzaniu wydawało mi się że jest lepiej ale po nocy na drugi dzień wydaje mi się że nie jest lepiej.

Olej nalewany - oryginalny hydrodrive od nich. co ciekawe olej "na wyjściu" przy odpowietrzaniu jest jakby brudniejszy niż nowy dolewany.

Końcówki węży sprawdzone - suche nie ma wycieku

 

Czy macie jakieś pomysły co to może być?

Czy taka pompa może ulec "przekręceniu" przez nieświadomego użytkownika? Miałem takiego i mogło sie tak stać....

Nie znam się na tych pompach ...

 

Pozdrawiam

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...