Autor Wątek: Remont Łodzi motorowej Windy 22  (Przeczytany 713 razy)

Październik 16, 2018, 15:05:40
Odpowiedź #15
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
    • olesno
  • Akwen: Wody lokalne
Super, dziękuję za radę. Jadę do łodzi za chwilę to sprawdzę i podejmę decyzję co dalej, mam nadzieję że to epoksyd będzie to zaoszczędzi mi to duuużo szlifowania.

Październik 16, 2018, 19:40:38
Odpowiedź #16
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
    • olesno
  • Akwen: Wody lokalne
A więc za mną pierwszy porządny dzień szlifowania a w zasadzie jakieś 3 godziny. Zaczynałem mimośrodową z papierem 60, szło topornie. Tak się złożyło że w bagażniku miałem szlifierkę taśmową z papierem chyba coś koło 80 i szło wyśmienicie :) trzeba jednak tym delikatnie operować i nie kantować jej bo się rysy porobią ale chwila szlifowania i "szła" za ręką :) opierdzieliłem dzisiaj połowę lewej strony do żelkotu. Najgorszy jest antyfouling bo ten się strasznie pyli. Ta czerwona farba ma w sobie na bank miedź bo tak słodko w ustach miałem po szlifowaniu :) Jutro, może po jutrze lewa strona będzie na glanc. NIe taki diabeł straszy jak go malują kwiestia tylko doboru odpowiednich narzędzi i robota staje się bardzo przyjemna.

Październik 16, 2018, 22:25:50
Odpowiedź #17
  • *****
  • Wiadomości: 1535
    • Warszawa
    • Usługi szkutnicze
  • Akwen: Zalew Zegrzyński
Jak z miedzią to antyporost.
Nie taki diabeł straszny... Wszystko wyjdzie po pierwszym epoksydzie, ale to i tak ryby będą oglądały...
Stopy wody pod śrubą.
Pzdr Adam.

Październik 17, 2018, 12:48:48
Odpowiedź #18
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
    • olesno
  • Akwen: Wody lokalne
Panowie dzisiaj wpadłem na pomysl zdjęcia łodzi i postawienia jej na 3 drewnianych łatach położonych na ziemi tak, żebym mógł przechylać łódź z jednej na drugą stronę. Będe miał o wiele lepszy dostęp do dna i ułatwi mi to pracę. Pytanie czy nic jej nie będzie jak ją przechylę na bok?? Czy burty wytrzymają taki nacisk? Całość odbędzie się za pomocą wielkiej koparki i pasów przełożonych pod łodzią. Juz ją tak podnosiłem i szło gładziutko.
Najwazniejsze to czy się nie uszkodzi jak będzie na boku leżała.... Nie ukrywam że obecnie szlifowanie na przyczepie sprawia mi wielki kłopot nie mówiąc już później o szpachlowaniu, laminowaniu i malowaniu.
Zamówiłem dzisiaj farby- 2 puszki Bosmana 54, 3 puszki bosmana 77, podkład uniwin optimal 2 puszki, antyporostówka sea-line twarda 2,5l kolor granat.
Najpierw pomaluje bosmanem 54-lepiej się aplikuje na pierwszą warstwę i "zalewa" to co musi, później bosman 77 az do zuzycia i na wierzch znowu bosman 54 po uprzednim oszlifowaniu wczesniejszych warstw na gładko, na to podkład uniwin optimal jedna arstwa i antyporostówka cała zawartość-ile wyjdzie warstw czas pokaże ale na 2 na bank powinno starczyć z duzym zapasem.

Październik 17, 2018, 13:25:55
Odpowiedź #19
  • ***
  • Wiadomości: 222
    • Trzebież
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Zobacz sobie mój wątek remont Baylinera strona 9. Może zrób sobie takie koziołki jak ja. Na koparce byś przyoszczędził :)

Październik 17, 2018, 13:41:25
Odpowiedź #20
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
    • olesno
  • Akwen: Wody lokalne
Koparke mam za darmo :):):):) Znajomy podjeżdża kiedy jest potrzeba :)

Październik 17, 2018, 13:55:09
Odpowiedź #21
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
    • olesno
  • Akwen: Wody lokalne
Zobacz sobie mój wątek remont Baylinera strona 9. Może zrób sobie takie koziołki jak ja. Na koparce byś przyoszczędził :)

Podglądnąłem sobie i pomysł z tymi podporami z rusztowania rewelka :) te podpory zastosowałem do przyczepy i świetnie się sprawdzają.

Październik 18, 2018, 09:30:03
Odpowiedź #22
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 18
    • olesno
  • Akwen: Wody lokalne
Łódź leży na boku i całkiem inny dostęp do dna :) teraz można szlifowac :)