Skocz do zawartości

SKORUPA DO SEA-DOO Islandia..... ITP.


PABLO23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM JESTEM NOWY NA TYM FORUM ZAMIERZAM KUPIĆ SKORUPĘ MOTORÓWKI I SAM JĄ WYKOŃCZYĆ NIE CHCE ŻEBY WYGLĄDAŁA JAK KAŻDA  CHCIAŁBYM ŻEBY BYŁA INDYWIDUALNA  W GRANICACH ROZZSĄDKU 

MOJE PYTANIE JEST TAKIE

 

MOŻECIE POLECIĆ JAKĄŚ STRONKĘ  LUB PRODUCENTA  ŁODZI KTÓRY SPRZEDAJE SAME SKORUPY

 

JEŻELI CHODZI O MODEL CHCIAŁBYM ŻEBY BYŁ ZBLIŻONY DO TYCH

 

  SEA-DOO Islandia V8 240 EFI

CROWNLINE 185 SS

Coral 7,4 7,5 V8 Cobra Volvo Penta

2006 Tracker Tahoe 228

CELEBRITY STRATUS 210

Sting 570 Day Cruiser

 

COŚ W TYM STYLU  DOBRZE ŻEBY NIE KOSZTOWAŁA MAJĄTEK

POZDRO I Z  :)GÓRY DZIĘKUJE ZA ODZEW

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samą nową skorupę to nie jestem pewien, ale chyba możesz kupić Madnessa SR-23  :) , ewentualnie musiałbyś się spytać o opcję o otwartym dziobem, cenę ich kiedyś słyszałem, ale to już musisz sam się dowiedzieć aby mieć pewność. 

 

a jak tanio to trzeba szukać łódź z uszkodzonym silnikiem, zniszczonym wnętrzem a nieuszkodzoną skorupą, allegro, ebay niemiecki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce chyba tylko interster sprzedaje samą skorupę łodzi z otwartym dziobem (tzw. bowrider) ale większy wybór będzie tak jak pisze @mzalewski - poszukać skorupy bez silnika albo do remontu skoro i tak chcesz ją wykańczać po swojemu. Pamiętaj tylko, że niejednokrotnie koszty takiej zabawy przewyższyły koszt zakupu już wyposażonej łodzi ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekroczą na pewno, lepiej ostro poszukać coś na niemieckim ebayu i kupić do remontu już z silnikiem i zrobić sobie na tej bazie coś custom, z tego co widać to wszystkie te "jego" łodzią są z silnikiem wbudowanym, i żeby kupić skorupę i samemu ogarnąć to ciężka sprawa, to nie jest temat znalezienia tapicera i jaki kolor "budy", trzeba mieć widzę, a kolega jak widać szuka oszczędności

 

Na początku trzeba zadać sobie pytanie jaki silnik, czy zaburtowy, czy wbudowany, jeśli zaburtowy to jakiej mocy i jaki koszt, jak wbudowany to już szukać łódki z silnikiem. Lepiej zrobić remont silnika niż od nowa rzeźbić. A remont łódki to już wiadomo dowolność całkowita, malowanie pod kolor, indywidualne wykończenie...

 

poniżej przykład Chaparrala bez silników, co prawa licytacja, ale bywa , że cena się zakończy za mniej niż nowa skorupą

 

http://www.ebay.de/itm/Chaparral-285-XLC-Bj-86-/281005799778?pt=Motorboote&hash=item416d403962

 

można wstawić 2 silniki, lub przerobić pawęz i jeden, myślę, że taką łódeczką kolega by zrobił zamieszanie  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba tylko nie dać się oszukać i patrzeć aby miała "title clean", co po zalaniach rzadkość, często to Unrebuildable / Junk Title

An Unrebuildable Salvage title, lub Scrap Title / Certificate of Destruction i podobne. Co po sprowadzeniu może zostać zakwalifikowane jak odpad, a za to chyba nawet kary są, nie wspomnę o problemach rejestracyjnych.  Lepiej jednak kupić w  Europie do odbudowy, bo jak doliczy się transport, cło to ceny podobne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...