Skocz do zawartości

Wymiana kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zamówiłem sobie nową kierownicę, niestety otwory w piaście i nowym kole się rozmijają. Zamówiłem już piastę do tego koła. Stare koło kierownicy zdemontowałem bez problemu. Odkręciłem kilka imbusów i zeszło. Gorzej z piastą. Odkręciłem nakrętkę widoczną w środku. Łatwo nie było bo dokręcona do oporu, ale skontrowałem piastę przy pomocy klucza do filtrów i wtedy nasadowym odkręciłem śrubę. Niestety po odkręceniu śruby piasta dalej nie schodzi i kręci się razem z trzpieniem (gwintem).

 

Jakieś pomysły?

 

Z góry dziękuję.

20210401_095632_resized_1_Mobile.jpg.81b106b7cfab963648278ca0da02b871.jpg

20210331_172654_resized_1_Mobile.jpg.85da0790ad620771d272bb86fcadbcf4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Miałem podobnie i musiałem ciąć brzeszczotem. U mnie nie było ruszane chyba od produkcji ze 20 lat więc nie było opcji nawet ściągaczem. Nawet nie drgnęło. Ma szczęście  wymienialem na calkiem nowy układ  hydrauliczny a tamto poszło na zlom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...