Autor Wątek: Highfield 860, podobno max silniki to 2x300 KM i nowy kadłub Patrol  (Przeczytany 1832 razy)

Wrzesień 11, 2016, 14:42:37
  • *****
  • Wiadomości: 2000
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Egejskie
Steve z HIGHFIELDBOATSUK (czy jakoś tak) napisał mi na FB, ze ta nowa udka ma dopuszczalny max 2x300 KM
Jakoś nie mogę uwierzyć bo więksa sportowa udka Zibiego miała chyba takie silniczki a to wygląda na cywilną łajbę



Na wystawę SOUTHAMPTON założono 2x150KM


Cytat: Steve
The 860 has twin 150s on for the show but can take up to 600hp. I am also having a cabin option made and also a diesel inboard version.

Highfield wygrał przetarg na VendeGlobe i HIGHFIELD FR (który jest odpowiedzialny za przygotowanie łodzi) zaproponował nowy kadłub. Ja się nie znam na udkach ale słuchając Jacka czy Zibiego doszedłem do wniosku, że lepiej zaburtowce odsuwać na JACK PLATE-ch.

A ten nowy kadłub na te regaty dookoła świata (łodzie supportowe) ma wcięcie w kadłubie z tyłu na silnik :O



Chociaż jak patrzę na łódki na te regaty to mają "stary" kształt:



Chłopaki chcą zarobić bo dali ofertę 39 tys EUR za łódki takie jak na powyższym zdjęciu z silnikiem 150 KM Honda (tuby z hypalonu). Najlepsze jest to, że w UK usiłowali je sprzedawać za 39 tys ... FUNTÓW co jest znacznie więcej jednak

I ponoć tylko dla wybranych. A teraz kazdy może sobie taki egzemplarz zamowić za 39 tys EUR
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO (zamiast BF100) + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Wrzesień 11, 2016, 18:35:46
Odpowiedź #1
  • Sternik Motorowodny
  • ****
  • Wiadomości: 377
    • Koszalin
  • Akwen: Wody lokalne
Ogórek a widziałes ile i jakiej mocy silniki są pozakładane w ribach - w naszych nadmorskich kurortach do zabawy w przejażdzki z ludzmi ? Cos ok. 1000 kM ?? Popatrz na te Adrenaliny i inne.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2016, 18:46:52 wysłana przez lukasz2223 »
Romana 430 s + Evinrude 30

Wrzesień 11, 2016, 18:50:16
Odpowiedź #2
  • *****
  • Wiadomości: 2350
  • Akwen: Wody lokalne
Maciej, na tym z 2x150 to czy ja dobrze widzę, manetka w lewej ręce?

Wrzesień 11, 2016, 19:11:30
Odpowiedź #3
  • *****
  • Wiadomości: 2000
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Egejskie
Maciej, na tym z 2x150 to czy ja dobrze widzę, manetka w lewej ręce?

A biegi w "angliku" z której masz strony ?? Ja sam tego nie wiem
Ale faktycznie tak to wygląda.
Jak to zawsze na targi zbroili udkę 3 dni przed targami.
To pierwsza 860-siątka, która do nich przyszła (do UK) ...
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO (zamiast BF100) + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Wrzesień 12, 2016, 12:02:25
Odpowiedź #4
  • ****
  • Wiadomości: 353
    • Slinfold GB
  • Akwen: UK
Duzym czynnikiem po ktorej stronie ma byc kierownica jest manetka gazu. z reguly konstrukcja manetki jest taka ze przycisk trymu jest operowany kciukiem prawej reki i wtedy kierownica na lewej burcie jest OK. Tu na tym nowym Highfield jesli przycisk trymu jest na dzwigni dla silnika po lewej burciej to sternik bedzie musial trym zmieniac malym palcem lewej dloni a to nie za bardzo wygodny sposob tym bardziej na fali. Chyba ze jest inaczej. Bede na targach w Southampton i z samej ciekawosci obejze ten rib i sprawdze jak to faktycznie jest .
Pozdrawiam
Andre

Październik 23, 2016, 16:28:25
Odpowiedź #5
  • Sternik Motorowodny
  • ****
  • Wiadomości: 377
    • Koszalin
  • Akwen: Wody lokalne

Październik 23, 2016, 20:27:08
Odpowiedź #6
  • *****
  • Wiadomości: 2000
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Egejskie
Nie, ale to tak jakbyś na motorówkę nałożył tuby.

1. Nie widzę na zdjeciach tłu dna - nie wiem czy to głeboka V
2. 36 tys z VAT to więcej niż ja płaciłem za samego RIB-a (ale OK mój to PVC ten Hypalon)
3. Nie rozumiem, czemu tu są siedzenia z motórówki i układ z motorówki wspierajacy się na tubach.
-- u mnie tuby mają sporą amplitudę jak sobie nogę czasem oprę więc nie wiem czy zabudowanie ich laminatem to najlepszy pomysł

-- osobiście preferuję siedziska typu jockey, w drugiej kolejnosci takie ławeczki a la Zodiac
4. Jak dodać kanapę z tyłu, AKU, okablowanie, tapicerkę to pewnie cena będzie inna
5. Skoro pusta skorupa waży 400 to wyposażona to bedzie jakies 700 kg, czemu oferują do tego przyczepy 750 kg ??

Nie pływałem ani nie dotykałem tego RIB-a - takie pierwsze  odczucia na podstawie zdjeć.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ze zdjecia to nie wygląda na głeboką V w żadnym wypadku



« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2016, 20:54:50 wysłana przez ogorek »
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO (zamiast BF100) + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Listopad 06, 2016, 16:26:17
Odpowiedź #7
  • *****
  • Wiadomości: 2000
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Egejskie
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2016, 13:01:06 wysłana przez ogorek »
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO (zamiast BF100) + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho