ogorek Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Chciałbym zlikwidować off-top w temacie silnika HONDA BF20D (mimo, że sam taki posiadam). Proszę o komentarze osoby pływające po Bałtyku, Chorwacji, Grecji. Czy zabezpieczacie jakoś swoje pontony i silniki przed takim wyjazdem i czy podczas urlopu robicie jakieś konserwacje (wyciąganie silnika i płukanie słodką wodą) Ja będę trzymał pontony z PVC i silnik cały czas na wodzie podczas pobytu w Grecji - spodzina zawsze w wodzie też (w Aries Motors radzili aby nie podnosić silnika i tak go nie zostawiać bo woda będzie parować i sól może się osadzać) Poniżej jedna z rad jak się zabezpieczyć: Dobrze jest pomalować spodzinę i kratki wlotowe wody : http://raksa.com.pl/farba-antyporostowa-w-sprayu-bezbarwna-5381.html Ja pontony impregnuję na wyjeżdzie (raz w pierwszym dniu) czymś takim przed UV (na Krecie przez miesiąc czasami nie ma nawet jednego obłoczka): http://showcarshine.pl/opony/327-303-aerospace-protectant-473ml-do-wszystkich-powierzchni-silny-filtr-uv-gratis-mikrofiba.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.