Skocz do zawartości

Konserwacja/zab silnika zaburtowego i pontonu - pływanie w morzu


ogorek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zlikwidować off-top w temacie silnika HONDA BF20D (mimo, że sam taki posiadam).

 

Proszę o komentarze osoby pływające po Bałtyku, Chorwacji, Grecji.

Czy zabezpieczacie jakoś swoje pontony i silniki przed takim wyjazdem i czy podczas urlopu robicie jakieś konserwacje

(wyciąganie silnika i płukanie słodką wodą)

 

Ja będę trzymał pontony z PVC i silnik cały czas na wodzie podczas pobytu w Grecji - spodzina zawsze w wodzie też (w Aries Motors radzili aby nie podnosić silnika i tak go nie zostawiać bo woda będzie parować i sól może się osadzać)

 

Poniżej jedna z rad jak się zabezpieczyć:

 

Dobrze jest pomalować spodzinę i kratki wlotowe wody : http://raksa.com.pl/farba-antyporostowa-w-sprayu-bezbarwna-5381.html

 

Ja pontony impregnuję na wyjeżdzie (raz w pierwszym dniu) czymś takim przed UV (na Krecie przez miesiąc czasami nie ma nawet jednego obłoczka):

 

http://showcarshine.pl/opony/327-303-aerospace-protectant-473ml-do-wszystkich-powierzchni-silny-filtr-uv-gratis-mikrofiba.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...