SiDu Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Witam Mam pilną sprawę , potrzebny na już sworzeń tłoka do Sea Doo RFI . Nie żebym chciał ulepić coś, podszedłem do tematu serio zamówiłem w serwisie 2szt nówki fabryczne zmarnowali mi 10dni czasu i przysłali 1szt . Cała ta historia to temat na oddzielny wpis który się pojawi na bank (niech ludzie wiedzą jak to się kupuje i gdzie) Teraz sprawa na JUŻ pilnie kupię sworzeń tłoka do SEA DOO RFi .Każdy wariant może być używka ale koniecznie oryginał , za nowy oryginał to nie powiem co zrobie :) ale na bank nikt niema więc opcja B dwa nowe zamienniki . Dzwońcie 696 487 199 piszcie dawid@ombra.pl sprawa mega pilna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 W poniedzialek bede. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Możesz zdradzić tajemnice po co Ci te sworznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiDu Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 po to że stare wyglądają marnie co w tym dziwnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Pytałem z ciekawości bo układach korbowych 2T "zęby zjadłem" i nieczęsto zdarza się wymieniać same sworznie tłokowe. Prędzej ulegały zniszczeniu główki korbowodów niż same sworznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiDu Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 mają swoje lata , widać że umęczone jakieś mikro korozyjne początki też widać , plan był prosty jak już mam wybebeszone wszystko to niech będą nowe i najlepiej fabryka , i teraz będzie jeden nowy a drugi używany ale lepszy niż moje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Sprawdź gładź powierzchni główek korbowodu,czasami uszkodzenia są niewidoczne,ale pod palcem są wyczuwalne drobne uskoki. Wtedy korbowody są też uszkodzone. We wszystkich podróbkach korbowodów stosowano igiełki w koszyczkach. Lepszym rozwiązaniem jest same igiełki bez koszyczka poukładane jedna obok drugiej oddzielone od tłoka pierścionkami. Wytrzymałość takiego złożenia wzrasta kilkukrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiDu Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Ja robię całą regenercję wału więc wszystkie łożyska i korby nowe będą , góra jest OK jedynie te sworznie tłokowe marne więc do wymiany i tyle . Tu się po prostu wał skończył na jednej korbie - żadne zalanie , brak oleju tylko wiek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Jak masz to wszystko rozbebeszona i średnica tłoków mieści się w granicach tolerancji wyrobienia,zmień pierścienie tłokowe przy okazji. Będziesz miał kompresję w cylindrach jak w "nowym" silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.