mandalinka Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 jak w temacie - walczymy z tym od 3tyg - moduł sprawdzony - świece wymienione - gaźniki zrobione - magneto/uzwojenie/czujnik położenia wału zrobione a iskry jak nie było tak nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 A bezpieczniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandalinka Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 bezpieczniki sprawdzone jako pierwsze ^-^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 A jak wygląda komunikacja z wyświetlaczem po założeniu zrywki/klucza. Bezpieczniki same w sobie mogą być o.k. ale gniazda mogą nie przewodzić. A jak sprawdziłeś moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandalinka Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 moduł sprawdzony w zakład elektroniki EL-SERWIS , jak założy sie zrwykę to jest takie cichutkie piknięcie i pojawia się godzina - co udało nam sie jeszcze ustalić to gdy włożymy zrywkę to prąd jest wszędzie a w momencie pokazania się godziny na wyświetlaczu prąd znika od modułu do cewki :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Miernik w garć i trzeba pomierzyć napięcia na baterii, wszystkie kable i złącza. W ECM jest regulator/prostownik posprawdzaj styki bezpieczników. Sprawdzilbym też oporności na uzwojeniach magneta. Ściągnij sobie manual : http://www.sea-doo.net/SHOPMANUALS/PWC/1998/WELCOME.PDF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandalinka Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 sprawdzone wszystko i dalej wielkie G...... kręci ale nie odpala i nie ma iskry dziś o 10:00 jadę na sprawdzenie komputerem oraz ewentualne zakodowanie zrywki ponowne (ale nie wiadomo czy to coś da oraz czy wogóle komputer sie połączy bo potrzeba starego programu do sea doo oraz wejscia starego EPI 1) zaczyna brakować już rzeczy do sprawdzenia :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 :) ehh...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandalinka Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 :) ehh...... nie ehh ...... tylko POMOCYYYYY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafflech Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Ja tak miałem przy xp 787 1997 rok i skończyło się na wymianie modułu mpm - uzywka z zakodowaną zrywką, krecił stara zrywka wskazywała ze jest ok, dawała odpowiednie sygnały dzwiekowe ale niestety nie bylo iskry. Nikt mi nie umial wtedy poradzic i kupilem na ebay'u w US uzywke i gadalo ladnie. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 zawieź do KRZAK'a i problem ci rozwiąże... ;) nie zawsze wszystko da sie samemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 święte słowa ...... jak by każdy wszystko umiał nic by nikt nie zarabiał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 ,, jak by każdy wszystko umiał nic by nikt nie zarabiał :)" tylko grzebał przy swoim dobytku . A podatki trza płacić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 jak tam z iskra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandalinka Opublikowano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 ISKRAAA wróciła :) ( magneto za daleko od impulsatora) a ZNAWCY po instalacji elektrycznej grzebali :/ Najlepszy serwis w Ostrołęce EL SERWIS - 20min i diagnoza :) teraz ustawiamy zawory i gaźniki i będziemy śmigać :) ale zaniepokoiło mnie ostatnio gdy wypłynęłam na jezioro to kadłub nabrał dość sporo wody ale może też przez to że źle wyregulowali gaźniki i zgasł mi na środku i prosiłam o HOL do brzegu tylko powiem szczerze że ustawiają gaźniki fachowcy od motocykli bo nie będę znowu 300km robić do Ostrołęki - ale jak na razie źle ustawili bo niby w warsztacie podpinają pod wodę i ustawiają le to chyba powinno się jeszcze pod obciążeniem na wodzie ustawić prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 ISKRAAA wróciła :) ( magneto za daleko od impulsatora) a ZNAWCY po instalacji elektrycznej grzebali :/ ... Najlepszy serwis w Ostrołęce EL SERWIS - 20min i diagnoza :) ...teraz ustawiamy zawory i gaźniki i będziemy śmigać :).... Magneto się odsunęło ????? :o A może coś je zharatało ? Np. resztki ograniczników płytki ciężarków z bendix'a bo sam impulsator, jeżeli jest wysunięty to wyjdzie przy sprawdzaniu (zarówno instalacji jak i wartości impulsu). Jak znajdziecie zawory to dajcie znać chętnie się dokształcę. Technika idzie na przód ale nie dotyczy to już wyprodukowanych modeli. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Zawory w dwusuwie ??? To musi być naprawdę najlepszy serwis ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 membrana działa jak zawór ssący... z tym że jej się nie ustawia a sprawdza przyleganie ;) no ale moze to jakas nowa konstrukcja ;) przedprototyp ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandalinka Opublikowano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 a gaźników się nie reguluje po zmianie membran na nowe? tam jest taka śrubka złota do regulacji a czy pomalowanie gaźnika ma znaczenie na jego funkcjonalność? bo ktoś wcześniej przy nim grzebał i go pomalował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandalinka Opublikowano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 ISKRAAA wróciła :) ( magneto za daleko od impulsatora) a ZNAWCY po instalacji elektrycznej grzebali :/ ... Najlepszy serwis w Ostrołęce EL SERWIS - 20min i diagnoza :) ...teraz ustawiamy zawory i gaźniki i będziemy śmigać :).... Magneto się odsunęło ????? :o A może coś je zharatało ? Np. resztki ograniczników płytki ciężarków z bendix'a bo sam impulsator, jeżeli jest wysunięty to wyjdzie przy sprawdzaniu (zarówno instalacji jak i wartości impulsu). Jak znajdziecie zawory to dajcie znać chętnie się dokształcę. Technika idzie na przód ale nie dotyczy to już wyprodukowanych modeli. ;) no właśnie wysunięty był za mało impulsator i nie było sygnału na magneto - ale Nasi okoliczni fachowcy grzebali po instalacji - bo impulsator i magneto było kupione od tego modelu wg numerów :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.