Challenger180 Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Witam wszystkich, Mam problem z osiągnięciem pełnych obrotów oraz prędkości maksymalnej w seadoo challenger 180 - 215 km rotax 2018 - wszystko co da sie osiagnąc to 7600 obrotow oraz ok 68 km/h - nowa sruba solas dedykowana, - zregenerowany kompresor oraz pełny przeglad w Witcar - wearing zakladany w zeszłym roku oryginalny seadoo Wyczytalem ze za zmniejszone obroty moze odpowiadać za duża ilosc oleju w silniku - jak wyjmuje bagnet na zimnym jest troche ponad wcięcie (czy tak powinno byc?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Jezeli silnik i kompresor jest perfect i przepustnica sie otwiera to sruba za ciezka. Co do oleju w silniku to az nie ma to takiego znaczenia. Kiedys co prawda wysysalem olej na zawodach do minimum ale jak zatarlem motor to juz leje na full ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 ciśnienie paliwa ? ciśnienie sprężania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Cisnienie paliwa ok. Sprezanie 120-110-120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 zawór ciśnienia trzyma odpowiednio ? wtryski ok ? ciśnienie sprężania wygląda ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Cos nie ok ze nie dokreca obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 W pojedynke bez balastu 7800 i max 74 km/h. Nadal nie jest tak jak mialem poprzednio. Po rozgrzaniu na wodzie nadal nadmiar oleju na bagnecie. Przy wyjsciu na pelnym gazie kawituje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 No to jest zle. Nie powinien kawitowac. Zadzwon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 challenger 180 kawituje niestety , jeden silnik troche mało dla niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Jeżeli przed serwisem było ok. to moim skromnym zdaniem winy należy szukać po stronie elementów przy których było robione. Może coś nie tak z kompresorem(każdemu może się zdarzyć wpadka) albo jak @Krzaku pisze - za ciężka śruba. A dlaczego śruba była zmieniana? Jeżeli Masz starą, to najprościej by było założyć ją z powrotem i sprawdzić. Challenger to nie skuter. Napisz jakie obroty były przed serwisem, jakie osiągi w ile osób na pokładzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Sruba wczesniejsza byla powgniatana i od tego slabe osiagi. Solas kupiony zgodnie z katalogiem jak fabryczny - wiec powinno byc ok. W moim silniku nie ma chyba intercoolera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Jak jest kompresor to jest intercooler, jeżeli zasyfiony, to i osiągi słabsze. Chociaż łajba po serwisie więc powinien być wyczyszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Patrzyłem na schematy i nie mogę się dopatrzeć gdzie on dokładnie się znajduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Schemat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/4tec/showmodel.asp?Type=13&make=seadoojb&a=212&b=8&c=0&d=2012%20180%20Challenger%20SE,%201%20x%20215%20INTAKE%20MANIFOLD/THROTTLE%20BODY%20ASSY. poz 21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/4tec/showmodel.asp?Type=13&make=seadoojb&a=212&b=8&c=0&d=2012%20180%20Challenger%20SE,%201%20x%20215%20INTAKE%20MANIFOLD/THROTTLE%20BODY%20ASSY. poz 21 Dziekuje za informacje, jutro postaram sie rozebrac i zobaczyc czy jest czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 może to jest challenger 185km bez intercoolera ( też takie wychodziły ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Jest to challenger 180 z 215 km. Dzisiaj dobrałem się do intercoolera jednak nie idzie go wyjąć bez rozbierania całej obudowy (jak na zdjęciu). Po wysunięciu na powierzchni było trochę dziwnych nitek (zanieczyszczeń), pomiędzy rurkami radiatora też nie było idealnie czysto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Jeszcze mam pytanie czy dodatek do czyszczenia wtrysków nie zaszkodzi silnikowi https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszczacz-wtryskiwaczy-Injection-Reiniger-300ml/13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 I co w temacie? Przyczyna ustalona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Na chwile obecna nie, gdyz brak jest wolnych terminow w serwisie. Witcar obstawia iz w/w cisnienie na cylindrach jest za to odpowiedzialne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Mam podobne podjerzenia w stosunku do kolegi GTS130,który zachowuje sie tak jak to i też nie dokręca ostatniego tysiąca.Czekam,az mi zjedzie na pomiar.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Na chwile obecna nie, gdyz brak jest wolnych terminow w serwisie. Witcar obstawia iz w/w cisnienie na cylindrach jest za to odpowiedzialne. Zadzwon jak chcesz poplywac a nie stac ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Challenger180 Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Zrzuciłem na chwile obecną na Siemianówkę żeby zrobić przegląd przyczepy. Jak tylko będzie wszystko ok, odezwę się do Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 I jak już pływa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.