Lost Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Cześć. Mam wątpliwości co do prawidłowości pracy silnika w moim gtr230. Niby wszystko w porządku tzn jest prędkość jest moc ( może troszkę mniejsza),ale zdecydowanie stał się głośniejszy -trochę taki klekot się zrobił. Ma przepływanie 21h. Objawy pojawiły się po ostatnim tankowaniu. Pojawił się wówczas komunikat „chęci engine” ale po wizycie w serwisie i podłączeniu komputera nic nie stwierdzono. Błąd został wykasowany, paliwo jest już nowe, ale silnik stał się głośniejszy. Czy ktoś się z czymś takim spotkał? Skuter na gwarancji, ale nie wiem czy przerywać urlop i ciągnąć go do serwisu? Z góry dziękuje za pomoc ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 jak masz gwarancję czym się martwisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 Paliwo chujowe lejesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cichutki91 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 A jakie łac najlepiej do gtr 230 95? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 GTR230 jest zestrojony na AKI87 (RON91/92), a RON95 przewyższa parametrami AKI87 dla porównania SD300 jest zestrojony na AKI91 ,a wiec RON 96/97, więc najlepiej tam lać RON98, choć na 95 też sobie radzi więc RON95 jest odpowiednik paliwem dla GTR230 pod warunkiem że jest dobra, niechrzczona, nie stara lub zanieczyszczona układ paliwowy z skuterze jest uproszczonym układem, w porównaniu z nowoczesnym samochodem, jest mniej czujników, więc i mniej korekt , więc jakość paliwa ma duże znaczenie dla prawidłowej pracy poza wymianą paliwka na te z porządnego źródła zerknął bym na świece, a wręcz je wymienił profilaktycznie, bo są tanie. jeśli nadal czujesz jakiś niedobór mocy to czas przyjrzeć się układowi dolotowemu, orurowaniu (opaski) oraz intercoolerowi... Co do dźwięku pracy silnika to zauważyłem na swoich przykładach w Sea Doo, że po jakiś kilkunastu godzinach, dzwięk robi się bardziej szorstki, możliwe że w nowym skuterze wszystko się dociera i układa .... większość ludzi tego nawet nie wyłapie, ja akurat mam ucho na silniki, zwłaszcza które posiadam .... w 2 suwach ustawiam je na słuch ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 1 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 Kaziu układ w skuterze jest jak w autach w latach 90,nie jest tak rozbudowany jak współczesne auta(przedewszystkim nie ma directa) ale ma za to czujnik stuku,który wykrywa kiepskie paliwo i cofa zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dccap Opublikowano 10 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2021 I to mnie ciekawi, jakby był bezpośredni wtrysk, może parę kucy by jeszcze wygrzebali, ale tak przynajmniej mnie roboty z rozbieraniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.