Makar Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Panowie, jakie paliwo najlepiej lać do Sea Doo Gtx 215 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 ??? :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Panowie, jakie paliwo najlepiej lać do Sea Doo Gtx 215 ? Benzynę ;) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Benzyne. najlepiej bezołowiowa :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMRIDER Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 A borygo z jagodzianka przesaczona nie może być ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Panowie, jakie paliwo najlepiej lać do Sea Doo Gtx 215 ? no dobra napisze coś zanim dostaniesz mnóstwo propozycji...ale Twoje pytanie jest tak śmieszne, że ciężko się powstrzymać.. Tak analizując głębiej ..myślę może koleś pływa w różnych krajach gdzie jest wiele paliw dostępnych... odp. W PL każde paliwo jest właściwe do tego motorka. Masz lać bezołowiówkę min 94 oct i wszystko w temacie. Jak wlejesz "mocniejsze" dostępne na stacjach (verva, power itd) też będzie OK i nic się złego nie stanie, wzrostu mocy nie odczujesz a na pewno odczujesz różnicę w portfelu. Nie tankój na stacjach które odstraszają....Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Koledzy mają świąteczne nastroje ;D Kiedyś poruszałem temat paliw ale do zaburtówek. Pytanie kolegi do końca nie jest śmieszne bo intuicyjnie mając doładowany silnik zastanowił się nad ilością oktanową. ( są np. auta w których jest zalecane wysokooktanowe - jak lancer evo) Producent dopuszcza każde paliwo bezołowiowe dostępne w Polsce jednak ja osobiście jestem wyznania iż na paliwach wysoko oktanowych jak np. shell vpower nitro 100 silnik może mocy teoretycznie nie ma większej ale ( jednak ma :D - bierze się to z lepszej jakości tych paliw) jest dużo bardziej cichy no i nazwijmy "żywszy". 8) Oczywiście to kosztuje. Każdy leje co chce z duuuuuuuużą przewagą na Pb95. Ja do łodzi zawsze leję wysokooktanowe. Tak bardziej obrazowo: na Pb95 kładąc manetkę w dół jak bym słyszał od silnika " zostaw mnie, zostaw mnie" , a na 100 "dawaj cieniasie!" ;D ;D ;) ;) OO! :P :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jzsho Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Panowie, jakie paliwo najlepiej lać do Sea Doo Gtx 215 ? no dobra napisze coś zanim dostaniesz mnóstwo propozycji...ale Twoje pytanie jest tak śmieszne, że ciężko się powstrzymać.. Tak analizując głębiej ..myślę może koleś pływa w różnych krajach gdzie jest wiele paliw dostępnych... odp. W PL każde paliwo jest właściwe do tego motorka. Masz lać bezołowiówkę min 94 oct i wszystko w temacie. Jak wlejesz "mocniejsze" dostępne na stacjach (verva, power itd) też będzie OK i nic się złego nie stanie, wzrostu mocy nie odczujesz a na pewno odczujesz różnicę w portfelu. Nie tankój na stacjach które odstraszają....Powodzenia Zgadzam się z kolegą. Tankuj paliwo zalecane przez producenta. Większa liczba oktanów nic nie da. Spalanie nie zmaleje i mocy nie przybędzie. Doznania lepszych osiągów to tylko siła sugestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Pozostaje jeszcze kwestia, gdzie będzie tankowane - nawodne Orleny mają tylko PB95, więc wyboru nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 lalem do 255 nawet 92 oktany i ok,zaras pytanie skad?ano z rosji ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 instrukcja podaje 91 według USA to w europie? :) bo z tego co kojarzę to jest pomiędzy 95 i 98 to jak ruskie to miało ze 120 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jzsho Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Oktany to miara odporności na detonację i nie mają nic wspólnego z mocą i jakością benzyny. http://autokult.pl/13068,liczba-oktanowa-a-moc-silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 jzsho , zapytałem ile to jest octanów na EU normy z USA - a Ty dalej przy tej mocy.... poza tym ten cytat dokładnie ujmuje w 100% to co pisałem wcześniej Wrażenie kierowcy, że silnik pracuje lepiej na paliwie o wyższej liczbie oktanów, wynika z faktu, iż spalając paliwo łagodniej, motor pracuje z większą kulturą, a więc ciszej. Trochę inaczej jest z tzw. paliwami 99+. Rzeczywiście zapewniają one przyrost mocy. Do nowych, „mocnych” paliw dodawane są specjalne związki eteryczne zawierające duże ilości tlenu. To właśnie zwiększona ilość tego pierwiastka wpływa na wzrost osiągów. Zdaniem specjalistów wzbogacone paliwa faktycznie poprawiają parametry i żywotność silnika, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jzsho Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 91 oktanów USA to nasze 95 a 93 ich to pewnie nasze 98 ale pewności nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Proponuję przerobić na gaz, albo kupować benzynkę "importowaną" od ruskich. Jest tańsza :) :) :) ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Myślę, że temat schodzi na boczne tory....kolega chyba otrzymał wyczerpującą odpowiedź... :) lać co pisze producent i cieszyć się życiem... C:-) Niektórzy lubią poprawiać coś na własną rękę i ulegać sile sugestii... np. producent pisze jaki lać olej do silnika..a "Kowalski" i tak uważa, że znalazł lepszy... Fora samochodowe kipią od takich "porad"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 ;D ;D ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jzsho Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 jzsho , zapytałem ile to jest octanów na EU normy z USA - a Ty dalej przy tej mocy.... poza tym ten cytat dokładnie ujmuje w 100% to co pisałem wcześniej Wrażenie kierowcy, że silnik pracuje lepiej na paliwie o wyższej liczbie oktanów, wynika z faktu, iż spalając paliwo łagodniej, motor pracuje z większą kulturą, a więc ciszej. Trochę inaczej jest z tzw. paliwami 99+. Rzeczywiście zapewniają one przyrost mocy. Do nowych, „mocnych” paliw dodawane są specjalne związki eteryczne zawierające duże ilości tlenu. To właśnie zwiększona ilość tego pierwiastka wpływa na wzrost osiągów. Zdaniem specjalistów wzbogacone paliwa faktycznie poprawiają parametry i żywotność silnika, Nieprawdą jest, że wlewając 100 oktanowe paliwo do swojego silniczka poczujesz nagły przypływ mocy, wręcz przeciwnie spodziewaj się jego spadku. Spadnie moc i silnik będzie pracował łagodniej, ale nie lepiej. Chyba ,że masz silnik przystosowany do tego paliwa, wtedy moc nie spadnie, ale tęż jej nie przybędzie. Nie wierzcie w bełkot marketingowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baks Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Temat z dupy a rozpisujecie sie jak wściekli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 a ja ma wache po 2.5zl :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 91 oktanów USA to nasze 95 a 93 ich to pewnie nasze 98 ale pewności nie mam. Ja mam w instrukcji 87 (i więcej) do amerykańskiej HONDA ODYSSEY I to jest odpowiednik naszej 95. 91 hamerykanska to będzie coś pomiędzy 95 a 98 raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 A ja sobie przywiozę zawsze 40 litrów 100+ octanow z niemiec z arala :) i to jest super paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 a ja ma wache po 2.5zl :D I co z tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 To jest ewidentny brak słońca :) a przecież już tak pięknie świeci . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Co ma wspólnego słońce z paliwem ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.