JARO_Cz-wa Opublikowano 24 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2024 Rozebrałem moja jet pompe, bo nabrała wody. Zastanawia mnie jednak skąd takie uszkodzenia uszczelniacza (tego metalowego). Wyciągałem paski gumy, jakby nożem pościnane. Macie pomysł co mogło go tak po szarpać? Na wałku jest wrzer ale ten uszczelniacz pracował poza nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 24 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2024 Jeśli nie serwisujesz pompy , tj nie myjesz i nie wymieniasz smaru, drobnych oringow, to guma się niszczy, może być też że zastosowano zły smar, albo starość go dopadła. generalnie to tak jest zrobione żeby coś drogiego się spsulo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO_Cz-wa Opublikowano 24 Lipca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2024 Pompa była 3 lata temu naprawiana, z tego co udało mi się ustalić to uszczelniacze i łożysko było zamontowane nowe. Reasumując takie uszkodzenia uszczelniacza są typowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 24 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2024 Akurat ten metalowo gumowy element często, najczęściej po tylu latach nadaje się do wymiany, podobnie łożysko - no bo jak już np wyje, to często też wałek jest to wymiany. I się robi 700 -1000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 24 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2024 (edytowane) najmlodsze rxtx260 plywaja juz 10lat. jesli walek w miejscu pracy uszczelniacza ma braki, wrzery , jest zuzyty , to dlugo to nie dziala nawet wibracje śruby przez jej zużycie, spowodują szybsze zużycie elementow pompy wrzucam zdjecie, 2 tygodnie temu tam zagladalem , wcześniej zagladalem tam 2 lata temu , jak widac , po 2 latach stan smaru perfekcyjny Edytowane 24 Lipca 2024 przez Kazik_usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JARO_Cz-wa Opublikowano 28 Lipca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2024 (edytowane) Pompa poskładana, dziś jadę na testy. Wjechał nowy oryginalny wałek, łożysko, simmeringi i oringi. Wymieniłem też wear ring i tu moje pytanie czy z każdym tak jest, że jest deczko ciaśniejszy i ma się dopasować po pierwszym odpaleniu które zalecane jest w wodzie, żeby go nie przy topić? Wear ring nie z oryginału - zamiennik w kolorze czarnym. Edytowane 28 Lipca 2024 przez JARO_Cz-wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 28 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2024 wszystko dobrze wearing musi sie dopasowac, wiele lat temu podlapalem jak gosc zanim odpalil na sucho pryskal sprejem siliconowym I tak robie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 28 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2024 (edytowane) Dobry wering zachowa szczelinę. Ori 400 zamiennik 180 ? 220 w kieszeni, a to tylko godzinka latania. Edytowane 28 Lipca 2024 przez Saturn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.