pawelju Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Witam Mam zamiar kupić skuter wodny marki Sea doo Gtr 230 lub Gti 155 chodzi mi o nowe modele (2017/2018 r).Bardzo bym chciał dowiedzieć się coś więcej o tych modelach .Chciałbym kupić nowy sprżęt żeby zbytnio nie martwić się jakimiś zbędnymi naprawami czy kosztami a ewentualnie normalnymi przerglądami serwisowymi.Dodam że pływałem starszymi modelami Yamaha , sea doo .Pływanie które preferuję jest pływaniem mieszanym ,ale lubię też sobie trochę poszaleć . I zastanawiam się właśnie czy po zakupie i pływaniu skuterem gti 155km nie będzie mi brakowało trochę mocy ,czegoś więcej czy od razu kupić mocniejszy model gtr 230 ,dodam że róznica w cenie jest około 10 tyś zł. Myślę że najlepiej byłoby przetestować przed kupnem któryś z modeli .... proszę o jakieś cenne rady , pomoc z góry dziekuje Pawel :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz0000 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 10tysięcy lepiej dozbierać je niż później żałować. Ja w swoim 260HP już dla mnie jest słaby i prawdopodobnie zaraz wleci 300Hp rxp w moim przypadku to też było tylko 10tysięcy różnicy. (Aktualnie siedzi rxp x 260 rs) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelju Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Też tak myślłem że lepiej kupić ten mocniejszy gtx 230 ,nie jest to aż tak duża różnica cenowa a w pływaniu na pewno bedzie lepsza frajda , będzie to nowy sprzęt wieć planuje nim popływać 3-4 sezony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelju Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Ktoś oriętuje się ile średnio pali skuter gtr 230km???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Zakup to nie jedyny wydatek i nalezy o tym pamiętać.O ile sam zakup rzeczywiście nie rozjeźdza się zabardzo ceną to eksploatacja już się rozjeżdza i to dość mocno.155tka to wolnossak,poza wymianą oleju i świec właściwie bezobsługowy,a jego spalanie oscyluje wokół 10-15L.230tka to model doładowany,a więc dochodzi Ci częste czyszczenie intercoolera,regeneracja kompresora i spalanie przy orce connajmniej x2.Jeśli to Cie nie przeraża i koszty obsługi nie robia na Tobie wrażenia to od razu bierz 230 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Do tego częstsze wymiany oleju w GTR - fachowcy radzą wymieniać co 30 mth, zaś w GTI wystarczy co 50, a jak zrobisz co 60 to też nic się nie stanie. Kluczem do dobrego wyboru jest sposób pływania oraz akwen, po którym się pływa. Znaczenie ma też ilość robionych mth - im ich więcej w sezonie, tym lepiej rozważyć wolnossaka. Różnica 10tys. w cenie też ma znaczenie - to praktycznie darmowa eksploatacja przez dobre dwa sezony. Albo porządna przyczepa i jeden sezon. :) A jak masz za duży dylemat z wyborem, to kup Yamahę VXR - osiągi GTRa bez kłopotliwego doładowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 skuter to nie taksówka i ma dostarczać zadowolenia przez raptem parę miesięcy..nie słyszałem aby ktoś zmieniał skuter bo za dużo pali (oprucz kawa 250)..zwykle przyczyna zmiany jest mała moc lub awaryjność...albo zmiana na nowszy model i nigdy nie słabszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 skuter to nie taksówka i ma dostarczać zadowolenia przez raptem parę miesięcy..nie słyszałem aby ktoś zmieniał skuter bo za dużo pali (oprucz kawa 250)..zwykle przyczyna zmiany jest mała moc lub awaryjność...albo zmiana na nowszy model i nigdy nie słabszy Żeby nie powiedzieć,ze obracamy się w innym środowisku napiszę tylko,ze mieszkamy w innych częściach polski(ja w polsce c ) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelju Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Dziękuję panowie za cenne rady , poczytałem sobie trochę o eksplatacji tych maszyn i wiem że same kupno skutera to nie wszystko ,wiec liczę się z kosztami użytkowania i eksplatacji. Wiadomo że się nie używa tego cały rok tylko w okresie letnim .Akweny po których bym pływał to Mazurskie jeziora i u siebie w Augustowie. Co do Yamahy to muszę się jeszcze zastanowić ,wcześniej pływałem trochę yamahą a teraz chciałbym popływać sea doo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 YAMAHA VXR jest całkiem fajnym kompromisem pomiędzy niedoładowanymi a doładowanymi. ostatnio miałem okazję trochę takową popływać i muszę powiedzieć, że daje radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 YAMAHA VXR jest całkiem fajnym kompromisem pomiędzy niedoładowanymi a doładowanymi. ostatnio miałem okazję trochę takową popływać i muszę powiedzieć, że daje radę. plus taki.. że VXR jest bez turbo to fakt ale spalanie jak przy svho..różnica nie przekracza 1-2 l/h...tyle z mojego użytkowania obydwu maszyn przez 40h..fakt daje rady.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.