tybur1981 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Witam, to mój pierwszy post na forum. Skuterami pływam około 10 lat. Były w kolejności kawa 1100zxi, yamaha sj700, ultra 150 a teraz jest seadoo 3d które już się znudziło. Zainteresowany jestem teraz zakupem seadoo xp lub xp di. Stąd pytanie o awaryjność sprzętów z oznaczeniem di. Wyczytałem na zagranicznych forach, że to dobry sprzęt tylko trzeba o niego odpowiednio dbać - niestety nikt nie rozwinął wątku i nie wiem co to znaczy. Jak o niego dbać? Chciałem też wkleić dwa linki do ogłoszeń z prośbą o ocenę - być może ktoś zna te sprzęty lub coś o nich wie. Pierwszy to Xp di - zastanawiam się czy cena nie jest za wysoka - http://allegro.pl/sea-doo-xp-di-i3415693966.html Drugi to RXX - podobno jedyna sztuka w kraju- szukałem trochę informacji o tym modelu i wyczytałem, że normą jest remont kapitalny silnika co 25 godzin - czy to prawda? http://allegro.pl/seadoo-rx-rxx-160-km-i3428207231.html Być może ktoś z użytkowników forum posiada na sprzedaż interesujący egzemlarz Xp - wchodzi w grę również wersja z gaźnikiem - chętnie po tuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Mam xp na sprzedaz po tunie. Czytaj dzisiejszy post modyfikacje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Ten RXX jest chyba albo był użytkowania DuReK z tego forum, napisz do niego. Co do XP DI, kup zwykłego XP, niższe koszty remontu i mniej problematyczny, naprawiasz go młotkiem i pływasz dalej. Jak będziesz musiał zrobić wtryski w DI i remont to kupisz drugiego xp za tą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkra Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 mam ten sam proble bo tez chce zakupic skuter wodny sea doo, ale model rx di co mozecie powiedziec o tym sprzecie, bo gdzie nie czytam to albo jedni twierdza ze yamahy nie tykac to znowu drudzy ze nie tykac sea doo. pomozcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 odpisałem Ci w innym wątku, ten RX to to samo co ten XP DI tylko trochę większy, ale silnik trapią te same problemy, jak trafisz zdrowy i zadbany (mała szansa w PL ) to popływasz, jak nie trafisz to studnia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Rx i xp maja takie same silniki zaden nie jest ani wiekszy ani miejszy. Rxx mial 160 koni i to jedyny taki model. Ja bym omijal dwusowy na wtrysku. Jak sie sypnie to masz pozamiatane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkra Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 myslalem te o yamie gp 1200r bo takim plywalem i fajnie chodzil ale chyba z tego co czytalem jest wiekszy i ciezszy od xp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkra Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 http://otomoto.pl/skuter-wodny-sea-doo-xp-ltd-gsx-gti-rxp-x-rxp-B240523.html mam to wlasnie do obejrzenia, mial wymienione pierscienie, lozyska na wale i tloki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zobacz kto go robil i czy ma papiery na czesci np z ebay. Potem zaplac 500 za paliwo i przeglad i przyciagnij go te 60km do witcaru niech zobacza go chlopaki. Bez papierow na czesci czy potwierdzenia kto grzebal nie ruszaj bo to mina bedzie. Krzak nie mowilem o rxx a zwyklym rx, on ma inny kadłub, xp jest głębszy odrobinę, i odrobinę krótszy. Xp lepiej składa się w zakrętach i ma amortyzowane siedzenie. Trudniej natomiast usiedzieć na xp na wodzie i wejść na niego jak jesteś starszy albo ważysz więcej rx jest stabilniejszy. Na xp cieżko w dwie dorosłe osoby pływać na rx trochę lepiej wychodzi. Wybór jest ciężki.. jak chcesz sie pobawić na wodzie to xp jak chcesz do tego wozić żonę i nie męczyć się tak ale kosztem zwinności i frajdy z pływania bierz rx. Rx chyba ma jeszcze bieg wsteczny czego xp nie ma... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zeby bylo jasne rxx i rx maja te same kadluby. Kazdy chyba wie ze kadlub (dno skutera) poklad (gora skutera) rxx i rx maja takie same kadluby i jest to lzejsza i wczesniejsza wersja Rxp, kadluby maja prawie takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 zapomnij o rxx :) ja mowie różnice rx a xp tylko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szOPen Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jeśli chodzi o Di to miałem Xp-Di z 2003r i zrobiłem prawie 300 mth i jedyny problem jaki występował to zatykanie się chłodzenia waterboxa i z resztą nie było problemu żadnego problemu w 4 sezony. Natomiast drugi Xp di z 2004 r kupiłem jak miał 30 mth i przy 100 mth jak zaczeły się problemy to chciałem go "SPALIC spuścić wisła i inne maiłem dość " wymieniłem prawie wszystko wtryski, pompe paliwa, przepustnice, wszystkie czujniki łącznie z przełożeniem mojego silnika do kadłuba kolegi. i okazało się że wina była komputera.- przynajmniej tak mi się wtedy wydawało. Nie wiem od czego zależy to jak się będzie sprawował skuter o oznaczeniu Di ale każdy problem w Di to drogi problem. Komputer za wiele ci nie pomoże wiem bo mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 ktos sprzedaje zrobiony skuter na dotarciu?parodia ja bym w to nie wchodzil!!!!!jak taki dobry to na serwis i niech sprawdza,tylko pytanie jak sprawdzic silnik czy zostal dobrze zlozony!piszecie jsdzcie do witcaru to chlopaki popatrza?dokladnie tak,bo zeby to dobrze sprwdzic trzeba by bylo zabawke rozebrac,a sprzedajacy zbytnio na to nie pozwoli,i to tyle patrzenia by bylo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szOPen Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Jak na dotarciu po remoncie to umówić się z panem na rano i po południu już będzie dotarty. Ajak będzie dotarty to w palnik mu z godzine i jak będzie miało się coś urwać to się urwie. jak Pan na taki układ przystanie to myśle że można mu uwierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybur1981 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam ponownie. A jednak kupiłem xp di z ogłoszenia do którego podałem link w poprzednim poście. Skuter rok 2003 a sprzedany przez polski salon w 2006r, od drugiego właściciela, 63 godziny wypływane, przegląd przy 10, 25 i 50 godzinach w Witcarze, stan wizualny idealny. Dzisiaj popływałem 2 godziny i jestem zachwycony. Pragnę nadmienić iż zanim go kupiłem obejrzałem 3 sztuki xp na gaźnikach, zrobiłem 1700 kilometrów po polskich drogach i każdy z owych 3 egzemplarzy okazał się " złomem ". Mam teraz dwa dodatkowe pytania - skoro już kupiłem di to proszę o podpowiedź w jaki sposób o niego bardziej dbać niż o inne skutery -na co zwrócić szczególną uwagę? Drugie pytanie - dwóch poprzednich właścicieli pływało cały czas na evinrude xd 50. I tu pojawia się pytanie - czy pozostać przy tym oleju czy przejść na zalecany przez producenta xps-2 ? A może jeszcze inny olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 z ciekawości zobacz czy nie był malowany z tyłu przy redanach po którejś ze stron, bo kojarzę takiego z allegro w zeszłym roku podobne zdjęcia ale miał szpachlę z tyłu wypolerowaną przygotowaną do malowania po stłuczce na wodzie. Informuj jak coś się będzie działo zobaczymy jak będzie się sprawować, gratuluje zakupu i szerokiej wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.