Skocz do zawartości

Nie mogę odpalić Spark trixx 2 up


Rafal W
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Check engine to info że jest jakaś wartość poza zakresem, lub było za słabe aku itp itd. 
Podstawa uruchomienia to  iskra i paliwo, sprawdź  świece, czy są mokre i czy jest iskra. Ile paliwa w zbiorniku - bo jak było 1/3 lub mniej to może być woda w zupie. 

Nie masz komputera to idziesz po omacku wykluczając podstawowe rzeczy. 
Choć szybciej i prawdopodobnie taniej byłoby podjechać gdzieś na podpicie kompa. 

Edytowane przez Saturn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Saturn napisał:

Check engine to info że jest jakaś wartość poza zakresem, lub było za słabe aku itp itd. 
Podstawa uruchomienia to  iskra i paliwo, sprawdź  świece, czy są mokre i czy jest iskra. Ile paliwa w zbiorniku - bo jak było 1/3 lub mniej to może być woda w zupie. 

Nie masz komputera to idziesz po omacku wykluczając podstawowe rzeczy. 
Choć szybciej i prawdopodobnie taniej byłoby podjechać gdzieś na podpicie kompa. 

Bateria byla całkiem rozładowana.ale naładowałem.Paliwa jest 3/4 zbiornika.po naciśnięciu przycisku Start słychać tylko takie cykanie przy rozruszniku.wogole nie zakręci.owszem komputera nie mam.w Norwegi trochę ciężej o to tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak była całkiem rozładowana bateria i ją naładowałeś nie znaczy, że ma pojemność. Wstaw nowy lub na kable z samochodowego spróbuj. 
to normalne, że zapala się chceck przy takim stanie baterii. 
akumulatory agm lub z żelem nie przeżywają spadku napięcia do 5-7v

już poniżej 10 v zaczynają się nieodwracalne zmiany utraty pojemności. 

Edytowane przez Saturn
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem cos w lutym w skuterze I zostawilem kluczyk w gnieździe,   efekt bateria się rozładowała ponizej 10V,  podładowałem napięcie 12.6V i zaczely się rozne cyrki, slyszalem pompę i taki cyk... Bateria niby parametry napieciowe trzyma ... podłączyłem  przez kable druga duza prawie nową baterie samochodowa , zdziwienie wogole nie odpala, myślę przekaźnik,  inne . Kupilem nowa baterie AGM , zalałem kwas , naladowalem zgodnie z procedurą ładowarka z procesorem. Odpala od strzała. jak napisał Saturn zbyt długie trzymanie AGM  z niskim napięciem uszkadza ta baterie, ladowanie też ładowarka z procesorem stabilne wysokie Volty i niski amperarz 

20240504_195031.jpg

Edytowane przez Kazik_usa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w tym sezonie identyczny objaw (mimo ładowania aku w ciepłym co 3-4tyg.) Podłącz boostera i będzie działać 🙂

Pierwszy rozruch był identyczny, cykanie, rozrusznik nie kręcił i kontrolka IBR. Kolejne dni już skuter odpalał bez problemu 🙂 Powodzenia!

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...