Hesus187 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 witam mam szybkie a zarazem pewnie głupie pytanie. Kupiłem swój pierwszy skuter wodny seadoo gsx 750 . 1998rok po remoncie silnika itd. Ale silnik nie odpala, silnik sie kreci ale nie zaskakuje. Czy skuter musi byc w wodzie aby silnik zaskoczył?czy zaskoczy na przyczepce? Paliwo olej jest a silnik siekreci ale nie odpali stojac na przyczepce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Jesteś pewien, że to GSX a nie GS? Na przyczepce można śmiało odpalić na kilka sekund. Jeżeli dłużej to trzeba podać wodę z węża. Wszystko jest opisane na forum. Najpierw uruchomienie silnika potem podanie wody. Przed wyłączeniem silnika odłączyć wodę. Problem może być w paliwiei/albo iskrze. Pryśnij mu przez gardziele trochę paliwa i zakręć. Jeżeli będzie miał ochotę pracować to problem iskry znika. Zostaje linia paliwowa i gaźnik. Czasem wystarczy przełączyc zawór z OFF na Res albo ON i pokręcić rozrusznikiem kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Marek piszesz to trochę tak że kolega może zrozumieć jak odpali silnik to powinien rozejrzeć się za wężem i ewentualnie jakąś redukcją z 3/4 na 1/2 cala :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 ,,Wszystko jest opisane na forum" ;) A do manuala zajrzeć na początek chyba nie jest problemem. W końcu z UK ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Polecalbym tez naladowac akumulator. U mnie mialem takie objawy jak aku byl walniety i nie trzymal napiecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Może silnik się kręci ale zrywka się zgubiła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lezy1 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Tak jak pisał kolega mikijet warto wykręcić świece i tyci paliwa wlać wtedy na pewno zaskoczy. Dwu sów ma to do siebie że zanim zassie paliwo trzeba trochę pokręcić. Co do aku też warto sprawdzić napięcie ewentualnie naładować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Polecalbym tez naladowac akumulator. U mnie mialem takie objawy jak aku byl walniety i nie trzymal napiecia. ciekawa teoria - AKU jest w stanie bez problemu kręcić rozrusznikiem ale to nie znaczy że trzyma napięcie ;) - chyba w tą stronę szkoda iść! - chyba, że ledwo co kręci ale tego właściciel nam nie napisał. Hesus187 1. napisz jak kręci szybko czy ledwo ledwo - jak wolno to doładuj AKU z 10h - prądem wielkości 10% pojemności AKU 2. Napisz czy jak już będzie kręcił OK- czy jest iskra czy nie ?? to wyjaśni czy str. elektr. czy paliwowa 3. Wykręć wszystkie świece i napisz czy są suche, mokre, jak szczelina? lub zrób fotkę i załącz - to nam dużo pomoże wlanie paliwa do cylindrów i taki start zostawmy na koniec - jak elektr. będzie OK to może odpalić lecz po chwili zgaśnie...i znów będą pytania powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 W moim przypadku aku byl uszkodzony i mozna go bylo ladowac na max a na drugi dzien znow byl slaby - o to mi chodzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hesus187 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 A jakie paliwo doniego lac? Z jakim olejem mieszac czy to sie samo miesz sam nie wiem mam dwa wlewy olej i paliwo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Możesz mieć dwa wlewy olej i paliwo,ale ten na olej możne być nie potrzeby,jeśli masz odłączony dozownik oleju. UWAŻAJ bo zatrzesz silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skutery-wodne.pl Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 sprawdź czy nie masz odłączonego dozownika, mieszanka to 1:40 - 1:60 w zależności jak ostro jeździsz, dozownik miesza 1:60, jak nalejesz 1:40 będzie kopcił. paliwo lejesz zwykłe 95 w tym sprzęcie jak nalejesz v-power nie będzie róźnicy a w stanach i tak leją 87... jeżeli odpali na "zastrzyku paliwa" sprawdź gaźniki ps. Nie jeżdziłeś sprzętem przed zakupem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Amerykanie stosują inny standard oznaczania liczby oktanowej http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating W Polsce używamy RON a Amerykanie używają (RON+MON)/2 - są jeszcze inne nazwy. Przykładowo benzyna Kolumbijska 95 (RON), MON (79) według US to 87 Dla Polski przyjmuje się, że US 87 odpowiada dostępnym u nas 95 http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/paliwa/310761,RON-MON-i-DON-liczba-oktanowa-paliwa.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hesus187 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Ok gaznik wyczyszczony iskra jest paliwo jest tylko jak wyregulować ten cholerny gaźnik nie mam już siły ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Ale najważniejszą informację chowasz dla siebie? Odpala czy nie? http://seadoomanuals.net/manuals/1998-seadoo.php 1998 SPX/GS - Low Speed – 1 1/2 +/- 1/4 High Speed – 0 1999 GS/GTS/GTi - Low Speed – 1 High Speed – 0 1997.5 GSX Limited (White) - Low Speed – 1 3/4 +/- 1/4 High Speed – 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 tylko jak wyregulować ten cholerny gaźnik nie mam już siły ..... to dlaczego nie dasz go komuś kto tym sie zajmuje...?wiem ze my Polacy wszystko robimy sami ale czasami lepiej komuś go oddac... mniej nerwów i byc moze uchronisz silnik przed smiercią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skutery-wodne.pl Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 to dlaczego nie dasz go komuś kto tym sie zajmuje...?wiem ze my Polacy wszystko robimy sami ale czasami lepiej komuś go oddac... mniej nerwów i byc moze uchronisz silnik przed smiercią... Regualcja jest na tyle prosta że nie musi to być spec od skuterów wodnych, wystarczy mechnik od motocyki, skuterów, ewentualnie mechanik samochodowy a ten na codzień nie styka się z gaźnikami. ??? ??? ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 to dlaczego nie dasz go komuś kto tym sie zajmuje...?wiem ze my Polacy wszystko robimy sami ale czasami lepiej komuś go oddac... mniej nerwów i byc moze uchronisz silnik przed smiercią... Regualcja jest na tyle prosta że nie musi to być spec od skuterów wodnych, wystarczy mechnik od motocyki, skuterów, ewentualnie mechanik samochodowy a ten na codzień nie styka się z gaźnikami. ??? ??? ??? moze i styka sie... ale chyba wolałbym nie dawac mu do regulacji gaźnika od dwusuwa... mechanik motocyklowy jak najbardziej powinien potrafic to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas6 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Na lądzie gaźniki można wyregulować jedynie wstępnie w/g zaleceń producenta skuterów albo z reguły Mikuni producenta gaźników. Dokładnego strojenia dokonuje się na wodzie. Kolego seteman czy Yamaha GPR jest już poskładana,pytam z ciekawości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 solas6 kolega sie uparł i odebrał mi ją...;) z tego co wiem to poskładana. postanowił że będzie pływał z nami... ja zostaję z ultrami150... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.