Skocz do zawartości

Pierwszy skuter seadoo gsx750 pytanie o pierwszy rozruch.


Hesus187
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam szybkie a zarazem pewnie głupie pytanie. Kupiłem swój pierwszy skuter wodny seadoo gsx 750 . 1998rok po remoncie silnika itd. Ale silnik nie odpala, silnik sie kreci ale nie zaskakuje. Czy skuter musi byc w wodzie aby silnik zaskoczył?czy zaskoczy na przyczepce? Paliwo olej jest a silnik siekreci ale nie odpali stojac na przyczepce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien, że to GSX a nie GS?

Na przyczepce można śmiało odpalić na kilka sekund. Jeżeli dłużej to trzeba podać wodę z węża. Wszystko jest opisane na forum. Najpierw uruchomienie silnika potem podanie wody. Przed wyłączeniem silnika odłączyć wodę.

Problem może być w paliwiei/albo iskrze. Pryśnij mu przez gardziele trochę paliwa i zakręć. Jeżeli będzie miał ochotę pracować to problem iskry znika. Zostaje linia paliwowa i gaźnik. Czasem wystarczy przełączyc zawór z OFF na Res albo ON i pokręcić rozrusznikiem kilka razy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecalbym tez naladowac akumulator. U mnie mialem takie objawy jak aku byl walniety i nie trzymal napiecia.

 

ciekawa teoria - AKU jest w stanie bez problemu kręcić rozrusznikiem ale to nie znaczy że trzyma napięcie ;) - chyba w tą stronę szkoda iść! - chyba, że ledwo co kręci ale tego właściciel nam nie napisał.

 

Hesus187

1. napisz jak kręci szybko czy ledwo ledwo - jak wolno to doładuj AKU z 10h - prądem wielkości 10% pojemności AKU

2. Napisz czy jak już będzie kręcił OK- czy jest iskra czy nie ?? to wyjaśni czy str. elektr. czy paliwowa

3. Wykręć wszystkie świece i napisz czy są suche, mokre, jak szczelina? lub zrób fotkę i załącz - to nam dużo pomoże

 

wlanie paliwa do cylindrów i taki start zostawmy na koniec - jak elektr. będzie OK to może odpalić lecz po chwili zgaśnie...i znów będą pytania

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy nie masz odłączonego dozownika, mieszanka to 1:40 - 1:60 w zależności jak ostro jeździsz, dozownik miesza 1:60, jak nalejesz 1:40 będzie kopcił.

 

paliwo lejesz zwykłe 95 w tym sprzęcie jak nalejesz v-power nie będzie róźnicy a w stanach i tak leją 87...

 

jeżeli odpali na "zastrzyku paliwa" sprawdź gaźniki

 

ps. Nie jeżdziłeś sprzętem przed zakupem?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerykanie stosują inny standard oznaczania liczby oktanowej

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

 

W Polsce używamy RON a Amerykanie używają (RON+MON)/2 - są jeszcze inne nazwy.

 

Przykładowo benzyna Kolumbijska

 

95 (RON), MON (79) według US to 87

 

 

Dla Polski przyjmuje się, że US 87 odpowiada dostępnym u nas 95

 

http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/paliwa/310761,RON-MON-i-DON-liczba-oktanowa-paliwa.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale najważniejszą informację chowasz dla siebie? Odpala czy nie?

 

http://seadoomanuals.net/manuals/1998-seadoo.php

 

1998

SPX/GS - Low Speed – 1 1/2 +/- 1/4

High Speed – 0

 

1999

GS/GTS/GTi - Low Speed – 1

High Speed – 0

 

1997.5 GSX Limited (White) - Low Speed – 1 3/4 +/- 1/4

High Speed – 0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlaczego nie dasz go komuś kto tym sie zajmuje...?wiem ze my Polacy wszystko robimy sami ale czasami lepiej komuś go oddac... mniej nerwów i byc moze uchronisz silnik przed smiercią...

 

Regualcja jest na tyle prosta że nie musi to być spec od skuterów wodnych, wystarczy mechnik od motocyki, skuterów, ewentualnie mechanik samochodowy a ten na codzień nie styka się z gaźnikami.  ??? ??? ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlaczego nie dasz go komuś kto tym sie zajmuje...?wiem ze my Polacy wszystko robimy sami ale czasami lepiej komuś go oddac... mniej nerwów i byc moze uchronisz silnik przed smiercią...

 

Regualcja jest na tyle prosta że nie musi to być spec od skuterów wodnych, wystarczy mechnik od motocyki, skuterów, ewentualnie mechanik samochodowy a ten na codzień nie styka się z gaźnikami.  ??? ??? ???

 

moze i styka sie... ale chyba wolałbym nie dawac mu do regulacji gaźnika od dwusuwa... mechanik motocyklowy jak najbardziej powinien potrafic to zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...