Mat83 Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Witam. Mógł by się ktoś wypowiedzieć na temat pneumatyki w skuteraxh sea doo? Widziałem na żywo jak to wygląda na falach ale chce sie dowiedzieć jak to wygląda od strony technicznej. Jakie sa plusy i minusy tego rozwiazania. Moze ktos ma lub mial i sie wypowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Były dwa rodzaje tego rozwiązania - automatyczne (chyba iS), gdzie system sam ustawiał twardość amorka do wagi załogi i ręczne (chyba aS), gdzie pokrętłem w schowku pod kierownicą trzeba było ustawić twardość w zależności od orientacyjnej wagi. Zasadniczo rozwiązanie dobre na delikatne zafalowanie, z dużymi, nieregularnymi falami sobie radzi średnio. Skoki na falach tylko dla odważnych - amortyzator działa z lekkim opóźnieniem i dodatkowo podbija do góry już po skoku. Podniesiony środek ciężkości powoduje, że maszyna jest cięższa do wyczucia w ostrych zakrętach, generalnie nie lubi slalomów. Do tego największa wada - masa. Skuter jest bardzo ciężki, co przekłada się na gorszą precyzję i większe spalanie. Dodatkowym minusem, wynikającym z budowy jest bardzo mały schowek przedni. Są i plusy - duża stabilność kursowa spowodowana właśnie dużą masą - byle fala nie powoduje zmiany kursu, dlatego to sprzęt dobry na długie wycieczki. Skuter jest bardzo komfortowy, ma bardzo wygodną kanapę i dużo miejsca na nogi. Do tego jest dobrze wyciszony - to zasługa podwójnej osłony silnika, niestety idzie za tym gorszy dostęp serwisowy. O awaryjności się nie wypowiem, dwóch znajomych miało i nie mieli żadnych problemów z tym systemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat83 Opublikowano 4 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Czyli sprzęt dla chcących komfortu... dzieki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Ja od tego sezonu mam iS, porownajac do poprzedniego skutera jakim byl zwykly gtx 155 to przy plywaniu po zafalowanych sniardwach czuje ogromna roznice na plecach :D Chodzi o plywanie turystyczne. I tez przyznam ze tu chodzi o komfort, ale zakup byl przypadkowy, nie zalezalo mi na tym specjalnie. Utrudniony serwis to najwiekszy minus. Dodam jeszcze ze swojego doswiadczenia ze kadlub z iS jest mniej stabilny albo bardziej wywrotny w dwie osoby, zaskoczylo mnie to negatywnie, moze tez dlatego ze byl wysoko ustawiony. Poza aS i iS jest jeszcze S, tam chyba nie ma zadnej regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 w IS masz pełen układ pneumatyczny z możliwością regulacji wysokości zawieszenia elektrycznie. w As masz możliwość ustawienia twardości na buli z gazem w schowku oraz wysokości jedynie na śrubie na sprężynie. w S masz możliwość tylko i wyłącznie ustawienia wysokości na sprężynie przez wkręcenie lub wykręcenie śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat83 Opublikowano 8 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 Ja od tego sezonu mam iS, porownajac do poprzedniego skutera jakim byl zwykly gtx 155 to przy plywaniu po zafalowanych sniardwach czuje ogromna roznice na plecach :D Chodzi o plywanie turystyczne. I tez przyznam ze tu chodzi o komfort, ale zakup byl przypadkowy, nie zalezalo mi na tym specjalnie. Utrudniony serwis to najwiekszy minus. Dodam jeszcze ze swojego doswiadczenia ze kadlub z iS jest mniej stabilny albo bardziej wywrotny w dwie osoby, zaskoczylo mnie to negatywnie, moze tez dlatego ze byl wysoko ustawiony. Poza aS i iS jest jeszcze S, tam chyba nie ma zadnej regulacji. Tak z innej beczki. Jak ci sie pływało 155? Mozna podzalec czy czuć braki w mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 155 na zawieszeniu to wozidlo na trasy. A nie do poszalenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Ja mialem zwyklego gtx 155, na moje wymagania normy spelnial- plywanie turystyczne, raz na jakis czas zakrece baczka zeby sie ochlodzic. Terazniejszy rxt is jakby mial 155hp to tez bym nie narzekal :p ale jak teraz wsiadlem na podobnego gtxa jak mialem to myslalem ze zepsuty :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Jak 10lat temu ruszyla produkcja skuterow z zawieszeniem i iBR to bylo cos , technologicznie lata to wyprzedzalo konkurencje. Same zawieszenie jest swietne dla kogos kto szukal cadillaca, szkoda ze projekt porzucono, ale nowe kadluby znacznie lepiej juz sobie radza z falami. Fakt serwis utrudniony , przez co drozszy, sam system nie jest awaryjny poza ogolnym procentem awaryjnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.