Autor Wątek: Pomoc w zakupie skutera. SEA-DOO RXP 260 RS czy SEA-DOO GTR 215  (Przeczytany 1933 razy)

Sierpień 31, 2018, 10:52:59
Odpowiedź #15
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 1291
  • Morski Sternik Motorowodny
    • Lublin
  • Akwen: Wody lokalne
Był Łuk + Wichr 30  Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2015
Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2017
Jest Seadoo Spark TRIXX 2up 90HP 2018

Sierpień 31, 2018, 11:18:43
Odpowiedź #16
  • *****
  • Wiadomości: 1402
  • Yamaha FX Cruiser SVHO, Yamaha VX Cruiser 1.8 HO
    • południe
  • Akwen: Wody lokalne
ja miałem kiedyś sytuację której do dzisiaj nie rozumiem..Yama 1.8 100h nalotu..ciśnienia na 3 cyl. ok.12 a na jednym 9,5..i mierzyłem z 3 razy bez zmian. Świece na wszystkich identycznie wyglądające...żadnych problemów z odpalaniem czy osiągami - taki zwykły pomiar kompresjji. Po próbie olejowej ciśnienie podskoczyło do 12.5..więc wniosek oczywisty - pierścienie...ale nic nie robiliśmy bo nawet 9.5 to jeszcze nie tragedia pomiajaąc różnicę pomiędzy pozostałymi.

Ten sam skuter pomiar po 120mh i na tym słabym cylindrze wynik 11 ...przy kolejnej wizycie po 140mh wynik 11 a na pozostałych 11.5 do 12. Jak to możliwe...??
życia nie mierzy się ilością oddechów lecz chwilami które zaparły dech

Sierpień 31, 2018, 11:27:45
Odpowiedź #17
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 1291
  • Morski Sternik Motorowodny
    • Lublin
  • Akwen: Wody lokalne
Zawsze z uśmiechem czytam/słucham historii o "samonaprawie" ale taki przypadek TEORETYCZNIE moze sie wydarzyć jak staną pierścienie,ale żeby same odpuściły bez wlewania nafty... ? :D
Był Łuk + Wichr 30  Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2015
Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2017
Jest Seadoo Spark TRIXX 2up 90HP 2018

Sierpień 31, 2018, 20:19:19
Odpowiedź #18
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
    • kalisz
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Przepływanie 62 godziny, odczyty z komputera wyglądają tak ze był docieramy na zielonej zrywce około 8 godzin, 50 procent pływał w zakresie 4-6 tys obrotów 20 % 3-4, wskaźnik najwyższych obrotów to 1.18, według odczytów zawsze rozgrzewany, jedyny błąd to akumulator , byłem przy sprawdzaniu ciśnienia ale wydaje mi się ze różnica może być związana z akumulatorem bo kręcił na poczatku dobrze a poznie trochę słabiej, 3 cylinder był mierzony dwa razy pierwszy pomiar wyszedł 6,6  ale był mierzony w kolejności jako trzeci , natomiast po chwili czekania około 10 min powiat wyszedł 7,5 wiec różnica wyszła około 2 atmosfery. Dlatego wyglada na to ze nie jest katowany wiec stad moje pytanie.

Sierpień 31, 2018, 20:31:04
Odpowiedź #19
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
    • kalisz
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Dodam ze świece wszystkie identyczne, węże suche, turbo czyste, komputer pokazuje turbo na 102 godziny

Wrzesień 03, 2018, 08:27:12
Odpowiedź #20
  • Starszy Sternik Motorowodny
  • *****
  • Wiadomości: 1291
  • Morski Sternik Motorowodny
    • Lublin
  • Akwen: Wody lokalne
Hmm co to za pomiar jak aku slaby i gorzej kręci ?To trzeba podłączyć prostownik i zmierzyć sobie poprawnie,bo taki pomiar to o kand d.. potłuc.Kolego nie ma co dorabiać teorii katowany nie katowany-trzeba precyzyjnie określić stan faktyczny...
Był Łuk + Wichr 30  Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2015
Był Seadoo Spark 2up 60HP+ 2017
Jest Seadoo Spark TRIXX 2up 90HP 2018

Wrzesień 03, 2018, 19:42:09
Odpowiedź #21
  • ****
  • Wiadomości: 456
    • GDANSK
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Jak wyglada ladnie i komora silnika czysta silnik nie skorodowany to bierz w 260 kompressor co 100 mtg i sprawdzic interculer bo lubial puszczac a patrzenie w komputer i te odczyty to zenada bo w tych zabawkach to mozna zmienic historie w 5sekund