Skocz do zawartości

Problem odpalania Start/Stop GTX 155


Rabel3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich od niedawna użytkuje skutera GTX 155 kW i bardzo mało pływałem w tym.roku a jak już chciałem.to pojawił się problem otóż w takcie jazdy nie chciał mi się wyłączyć przyciskiem start/ Stop ale wydawało.mi się że to może slaby akumulator plbo szalały kontrolka paliwa ale jakoś się uspokoiło, więc zoatwilem gonna kilka.dninw wodzie nie gdy chcialem znów odpalić cisza,zabrałem.go na górę podladowaem aku inna drugi dzień pod lrorkimnpodloczeniem wody odziwo odpalił elegancko ,więc zwodowalem.go i na wodzie po jakimś czasie chcialem wyloczyc strat Stop i nic więc zrywka wyciągnąłem i już nie odplil cisza kontrlolki nie świecą nic 

Co to jest wyłącznik czy to będzie jakaś wina kabla od plusa do.zaplonu ze nie styka coś? Pozdrawiam R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba masz odpowiedz zacznij od wyczyszczenia zrywki I gniazda , 

 

jak nie pomoze to trzeba rozebrac dostac sie do zrywki (dess) insprawdzic polaczenia

 

moze nawet  trzeba wymienic caly slupek dess I zaprogramowac klucze 

 

zmierz dokladnie akumulator , jesli niedomaga nie odpalisz, ja naladowalem , nawet nie drgnal , wymienilem dziala , tez zerknij na wszystkie  masy

 

 

Edytowane przez Kazik_usa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super ,dzięki Kazik_ spróbuje wyczyścić ,glupio zapytam jest jakiś sposób na czyszczenie zrywki i gniazda środek ? Mała podpowiedź;).

Bo nigdy o tym nie słyszałalem jak to robić 

Bo raczej wykluczasz ten włącznik start stop? 

Próbowałem go odpalić ale włożyłem.fo gniazda zrywki I cisza 😞

Edytowane przez Rabel3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kazik_usa napisał:

to chyba masz odpowiedz zacznij od wyczyszczenia zrywki I gniazda , 

 

jak nie pomoze to trzeba rozebrac dostac sie do zrywki (dess) insprawdzic polaczenia

 

moze nawet  trzeba wymienic caly slupek dess I zaprogramowac klucze 

 

zmierz dokladnie akumulator , jesli niedomaga nie odpalisz, ja naladowalem , nawet nie drgnal , wymienilem dziala , tez zerknij na wszystkie  masy

 

 

Ale pokazywal Ci po naładowaniu że jest ok ale nie odpalał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby napięcie po naładowaniu mial ok, ale to nie miało pojemności, nie twierdzę , ze twój jest uszkodzony , tylko to czesta przyczyna wielu problemow z odpalaniem  , po prostu sprawdz aku i  masy. 

 

Drugi problem to DESS, zwlaszcza jesli piszesz ze jest martwy i nie pika po wlozeniu kluczyka , dokladnie przeczyść kluczyk i gniazdo , przeczyść czymkolwiek , aceton , brake cleaner , benzyna ekstrakcyjna , na szmatkę i polerujesz styki, możesz dodatkowo na końcówkę kluczyka  dac zipa i zacisnąć , żeby styki w kluczyku lepiej przylegały, jeśli twój kluczyk ma boczne styki wewnętrzne 

 

po drodze bezpieczniki i przekaznik 

 

oczywiście,  może dess być uszkodzony , magą być inne problemy , ale zaczynamy od najprostrzych rzeczy.

 

 przycisk start/stop też może być uszkodzony. 

 

Ktoś może z szanownych kolegów  wie, czy ten przycisk dziala tylko jako ON/OFF i można do testów odpalic go na krótko?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może być ze ten i akumalor może pokazywać że naładowany ale nie ma na tyle mocy żeby przekazal go,bezpieczniki sprawdziłem przy aku są ok,zrywka jeat nowa w tym roku ja dopiero zaprogramowaliśmy.w ASO A i pływanie było bardzo mało, dziwne właśnie ze po tyk jak nie chciał zapalić na ladize dalem go do ładownia nalaodowal się i odpalił na lądzie bez problemów nawet przycisk chyba działał strat stop po wypłynięciu jiz nie zadziałał start stop i wyłączyłem go zrywka i od tamtej pory amnen cisza dobrą przeczyszczę te styki chodź zawsze moczę lekko w wodzie żeby była lepsza właśnie styczność prądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mikijet napisał:

Czy bez zrywki po naciśnięciu Start zegar się odzywa?

zrozumialem , ze nie

 

dlatego mnie zastanawia , jak dziala tez wlacznik czy to prosty uklad napieciowy,masowy , czy jakis sygnałowy.  Czy da się go obejść na krótko?  

 

Nie chce mi się sprawdzać w manualu pewnie jest procedura testowa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 6.09.2024 o 08:54, mikijet napisał:

Zacznij od przekaźnika głównego w skrzynce bezpieczników. Potem szukaj dalej w skrzynce i jej okablowaniu. Trochę żmudna robota ale trzeba ,,prześwietlać" kabel po kablu. 

 

Ok ,spróbuję jak nie to zostaje ASO bo boję się sam na własną rękę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 5.09.2024 o 15:21, kingu napisał:

Miałem w GTI po zimie tak, że pewnego razu naciskam start a tu kompletnie głucho. Główny przekaźnik padł i ponoć to się zdarza.
Ale to tak zero-jedynkowo, natomiast u ciebie wygląda na jakieś objawy postępujące.

Witaj Kingu ,wracam z temace  mojego tamtu tak okazało się że przekazniczek padł po wymianie odpala;) no ale teraz problem wynikł nowy z IBR wywala błąd trochę swoje już ma czytalem gdzieś że można go rozebrac wyczyścić i wysuszyć i uszczelnić bo Nowy  to cena masakra jakaś 7tys di mojego do młodszych 4000tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...