szybkilook Opublikowano 19 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2024 Witam, posiadam następujący problem skuter to seedoo gsi z 1997r na silniku rotaxa, przez pierwsze 10-15 min pływania wszystko ładnie chodzi, ma moc po tych 15 minutach zaczyna gasnąć przerywać go i nie wkręca się w czym zacząć szukać problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 20 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 (edytowane) na poczatku , czy jak sie wyłączy to bez problemu wlaczy. Czy nie pomaga wyjęcie i włożenie kluczyka. częste problemy sprawia gniazdo DESS , czyli kluczyka, czasami czyszczenie pomaga . Druga opcja to tkz. Rectifier , czyli po polsku regulator napięcia? , nagrzewa sie i robi cyrki. Trzecia opcja to zawor 3 drogowy , ten od paliwa ( ON, OFF, RES). warto przyjrzec sie tez oringowi filtra paliwa. Generalnie przejrzec uklad paliwowy , jakiego koloru sa przewody ? jest tu moj swiezy watek rotax 787 czyszczenie gaznikow , itd... Ja tez zawor wymienilem od razu w ciemno , bo sprawia duzo bolu glowy jak cos jest nie tak iszukasz godzinami innych przyczyn... Sa jeszcze dodatkowe mozliwosci , jak kabel masowy a nawet uszkodzony MPEM ( jednostka sterujaca) zrob taki test odlacz czerwony przewod od regulatora napiecia, wtedy regulator nie dziala... i na wode ...... I zobacz czy problem nadal jest , dobrze mieć naladowana baterie , bo wtedy jezdzisz na aku , jak sie nie wylaczy po 15 minutach to przerwij test , bo zamordujesz akumulator, nie wyłączaj na wodzie skutera bo mozesz go juz nie odpalic potem podładuj akumulator. Kabel czerwony powinien być zabezpieczony bezpiecznikiem 5A który chroni MPEM Edytowane 20 Czerwca 2024 przez Kazik_usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybkilook Opublikowano 20 Czerwca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2024 6 godzin temu, Kazik_usa napisał: na poczatku , czy jak sie wyłączy to bez problemu wlaczy. Czy nie pomaga wyjęcie i włożenie kluczyka. częste problemy sprawia gniazdo DESS , czyli kluczyka, czasami czyszczenie pomaga . Druga opcja to tkz. Rectifier , czyli po polsku regulator napięcia? , nagrzewa sie i robi cyrki. Trzecia opcja to zawor 3 drogowy , ten od paliwa ( ON, OFF, RES). warto przyjrzec sie tez oringowi filtra paliwa. Generalnie przejrzec uklad paliwowy , jakiego koloru sa przewody ? jest tu moj swiezy watek rotax 787 czyszczenie gaznikow , itd... Ja tez zawor wymienilem od razu w ciemno , bo sprawia duzo bolu glowy jak cos jest nie tak iszukasz godzinami innych przyczyn... Sa jeszcze dodatkowe mozliwosci , jak kabel masowy a nawet uszkodzony MPEM ( jednostka sterujaca) zrob taki test odlacz czerwony przewod od regulatora napiecia, wtedy regulator nie dziala... i na wode ...... I zobacz czy problem nadal jest , dobrze mieć naladowana baterie , bo wtedy jezdzisz na aku , jak sie nie wylaczy po 15 minutach to przerwij test , bo zamordujesz akumulator, nie wyłączaj na wodzie skutera bo mozesz go juz nie odpalic potem podładuj akumulator. Kabel czerwony powinien być zabezpieczony bezpiecznikiem 5A który chroni MPEM Będę testował, wyjęcie kluczyka nie pomaga i za każdym razem ten sam problem czyli tak jak mówisz po nagrzaniu się dzieją się takie akcje myślałem jeszcze nad cewką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.