Skocz do zawartości

Problem Seedoo GSI 1997 Bombardier


szybkilook
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na poczatku , czy jak sie wyłączy to bez problemu wlaczy. Czy nie pomaga wyjęcie i włożenie kluczyka. 

częste problemy sprawia gniazdo DESS , czyli kluczyka, czasami czyszczenie pomaga .

 

Druga opcja to tkz. Rectifier  , czyli po polsku regulator napięcia? , nagrzewa sie i robi cyrki.

 

Trzecia opcja to zawor 3 drogowy , ten od paliwa ( ON, OFF, RES). warto przyjrzec sie tez oringowi filtra paliwa. Generalnie przejrzec uklad paliwowy , jakiego koloru sa przewody ?  jest tu moj swiezy watek rotax 787 czyszczenie gaznikow , itd...  Ja tez zawor wymienilem od razu w ciemno , bo sprawia duzo bolu glowy jak cos jest nie tak iszukasz godzinami innych przyczyn... 

 

Sa jeszcze dodatkowe mozliwosci , jak kabel masowy a nawet uszkodzony MPEM ( jednostka sterujaca) 

 

zrob taki test odlacz czerwony przewod od regulatora napiecia, wtedy regulator  nie dziala... i na wode ...... I zobacz czy problem nadal jest , dobrze mieć naladowana baterie , bo wtedy jezdzisz na aku , jak sie nie wylaczy po 15 minutach to przerwij test , bo zamordujesz akumulator, nie wyłączaj na wodzie skutera bo mozesz go juz nie odpalic potem podładuj akumulator. Kabel czerwony powinien być zabezpieczony bezpiecznikiem 5A który chroni MPEM

 

 

 

 

s-l1200 (1).webp

Edytowane przez Kazik_usa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kazik_usa napisał:

na poczatku , czy jak sie wyłączy to bez problemu wlaczy. Czy nie pomaga wyjęcie i włożenie kluczyka. 

częste problemy sprawia gniazdo DESS , czyli kluczyka, czasami czyszczenie pomaga .

 

Druga opcja to tkz. Rectifier  , czyli po polsku regulator napięcia? , nagrzewa sie i robi cyrki.

 

Trzecia opcja to zawor 3 drogowy , ten od paliwa ( ON, OFF, RES). warto przyjrzec sie tez oringowi filtra paliwa. Generalnie przejrzec uklad paliwowy , jakiego koloru sa przewody ?  jest tu moj swiezy watek rotax 787 czyszczenie gaznikow , itd...  Ja tez zawor wymienilem od razu w ciemno , bo sprawia duzo bolu glowy jak cos jest nie tak iszukasz godzinami innych przyczyn... 

 

Sa jeszcze dodatkowe mozliwosci , jak kabel masowy a nawet uszkodzony MPEM ( jednostka sterujaca) 

 

zrob taki test odlacz czerwony przewod od regulatora napiecia, wtedy regulator  nie dziala... i na wode ...... I zobacz czy problem nadal jest , dobrze mieć naladowana baterie , bo wtedy jezdzisz na aku , jak sie nie wylaczy po 15 minutach to przerwij test , bo zamordujesz akumulator, nie wyłączaj na wodzie skutera bo mozesz go juz nie odpalic potem podładuj akumulator. Kabel czerwony powinien być zabezpieczony bezpiecznikiem 5A który chroni MPEM

 

 

 

 

s-l1200 (1).webp

Będę testował, wyjęcie kluczyka nie pomaga i za każdym razem ten sam problem czyli tak jak mówisz po nagrzaniu się dzieją się takie akcje myślałem jeszcze nad cewką 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...