Jager Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Witam Panowie, przepraszam za brak polskich czcionek. Mam problem z moim skuterem. Przeplywalem okolo 60 godzin, Dzis podczas odejscia od pomostu w Mikolajkach silnik nie chcial wejsc na obroty a po chwili zapalila sie kontrolka plynu chlodzacego, nastepnie zapalila sie kontrolka silnika i zaczal piszczec. Po zawruceniu do pomostu, pozostawilem skuter dwychlodzenia. Nasteonie po 1 godz. odpalilem skuter i kontrolowalem temperature. Przy 87° ponownie zapalila sie kontrolka plynu a nastepnie skuter zaczal piszczec. Nie wyswietlil mi bledow. Stan plynu jest OK. Prosze o pomoc co to moze byc lub poleccie mi dobry serwei Seadoo gdzie mozna odstawic skuter. Dodam tylko ze to rok 2016 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 A może spaliny nie są chłodzone i czujnik temperatury spalin daje znać o problemach z chłodzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Witam, mialem kiedys podobny problem w gtx 260 ltd is. Przy rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej pokazywal HIGH TEMP i CHECK ENGINE. Okazalo sie, ze byl uszkodzony czujnik temperatury plynu chlodniczego w glowicy w taki sposob, ze wartosci zawyzal o 10 stopni. Czyli przy rzeczywistych 90 mowil ze ma 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jager Opublikowano 21 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 czy jestem w jakikolwiek sposob sam sprawdzic? czy koniecznie nalezy pojechac do Serwisu? Jezeli tak, mozecie Jakis sprawdzony Serwis polecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Zapraszam jak by co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jager Opublikowano 21 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Witam Krzak, czy możesz mi podać namiary na siebie? Jestem do jutra w Mikołajkach, może pasowało by tobie abym na powrocie podjechał? Tel do mnie 698024498. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jager Opublikowano 21 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Witaj Piotr, objawy są u mnie bardzo podobne i chodzi o ten sam model 260 ltd. iS. Jak na 60 godzin, bez jakiegokolwiek męczenia sprzętu tylko turystyczne trasy, usterka zaskakująca, no ale cóż. Trzeba z tym żyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Ja robilem to tak: rozgrzewanie silnika co 10stopni w gore, pomiar rzeczywistej temperatury silnika pirometrem i pomiar wartosc czujnika. Nie pamietam dokladnie ale w moim przypadki bylo o kilkanascie omów za duzo przy kazdym pomiarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 sprawdź czy czegoś nie zassałeś do napędu, jak zatkała się dziura w pompie przez którą woda tłoczona jest na wydech może przegrzewać się tłumik i będzie waliło błędem od przegrzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.