myszON Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Witam, mam taki problem ponieważ silnik swiezo złożony. I teraz tak olej do mieszanki pojawił w dużych ilościach w komorze wału korbowego. A dozownik jest odpiety. Jest go tak dużo że silnik po wkreceniu świec nie ma siły obrócić rozrusznikem, bez świec kręci. Czy tam powinien być smarowany ten Rotary valve? Czy jak? Bo zdaje mi się że wal w dwusuwie smarowany jest mieszanka paliwo-olej a nie sam olej. Silnik rotax 787. Ktos ma pomysły skąd ten olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Masz link do części systemu olejowego:http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/4tec/showmodel.asp?Type=13&make=seadoopwc&a=12&b=11&c=0&d=1993%20GTX%20[5861]%20OIL%20INJECTION%20TANK Dozowanie kropelkowe do paliwa to jedno a smarowanie łożysk wałka synchronizującego rotary walve z wałem korbowym to drugie. Ten drugi system musi mieć olej. Jeżeli się odłącza zbiornik oleju i dozownik to system rozrządu musi być zalany olejem i zaślepiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszON Opublikowano 21 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Czyli smarowany jest tylko wałek? Nie sam zawór? Także w komorze nie powinno być oleju? To skąd się tam wziol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 http://www.seadoomanuals.net/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.