roman835 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Dziś pierwszy raz w tym roku zwodowalem swojego RXP. W tamtym tygodniu wymieniłem olej filtr i świece. A także wstawiłem nowy wear ring. Pływaliśmy około 45min i było wszystko OK, przed kolejną zmianą kierowcy wsiadłem osobiście i rozpedzilem go do 115km/h ale przy zawracaniu się coś czułem ze jak by stracił moc. Trochę zachwianie miał przy około 3000 obr i nie wkrecal się na 8020 obrotów tylko około 7500 wiec jak najszybciej dobilem do brzegu i zdjelem siedzenie, okazało sie ze było pelno wody. Wyciągnąłem na przyczepce na brzeg i przechylilem żeby woda splynela. Dziwnie było to ze woda wylatywała nie tylko z tych odkrecanych koreczków ale i z tego o tworu po prawej stronie przy turbinie tego dużego co i spaliny przez niego wylatują. Po zlaniu całej wody wprowadziłem go spowrotem na wodę i znowu bardzo szybko nabierał wody przez ten otwór. Było nawet czuć jak zatykałem go ręką. Co to może oznaczać? Czy samemu go naprawiać czy to bardzo duża awaria i lepiej oddać do serwisu. Sory za pisownie ale pisałem na szybkiego na telefonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 sprawdź węże od wody chłodzącej pewnie któryś jest uszkodzony albo się poluzował(wydech jest chyba chłodzony wodą) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 z tego co opisujesz wygląda że masz gdzieś na wydechu-połączeniu dziurę jak cholera...coś mi nie pasuje z tym opisem że wydechem wylewa się duża ilość wody...no tyle co w "tłumiku" to ok ale skąd więcej...a spaliny nie cofają się do komory silnika? Skoro tak szybko nabiera jak piszesz to zdiagnozować powinno Ci być łatwo - wodujesz i patrzysz którędy się wlewa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 The reason: 2007 215 RXP (red and white) jet ski had over 250 extreme riding and vawe jumping hours causing the rubber pillows witch are holding the engine to break. Because of that the engine got loose and the water breaks in with the point where impellers shaft coming out of the hull. Always inspect and maintain your jet ski, especially if you are riding alone and there will be no one around to help you out in case this happens. W tym przypadku jesli dobrze rozumiem woda dostawala sie tam gdzie wal napedowy od sruby wychodzi z kadluba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 sprawdź rezonator może być dziurawy ( to by tłumaczyło wylewnie się wody z dziury od wydechu ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman835 Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Dziękuję za podpowiedzi, dziś pewnie nie znajdę czasu ale jutro raczej wezmę się za rozbieranie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Sprawdź też rurę łączącą wyjście kolektora wydechowego z rezonatorem czy się nie rozwarstwia. Czujnik temperatury na wydechu też do sprawdzenia. Od niego się wszystko zaczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 co tam w temacie? jakieś pozytywne wieści? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman835 Opublikowano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Niestety nie ma czasu się z tym pobawić ponieważ niedługo się żenie i masa spraw do załatwienia. Możliwe ze we wtorek będę miał trochę więcej czasu i w końcu przynajmniej porozbieram to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 No to, wszystkiego dobrego. Daj znać później co i jak. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman835 Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Dzięki bercik za życzenia. Przyczyną była przegnita rurka metalowa łącząca 2 rury gumowe, wydech rzeczywiście jest chłodzony wodą i przez tą właśnie rurę wychodzi woda i spaliny. Zdjęcia jak to wyglądało w załączniku, teraz wstawiona rura nierdzewna, kwasoodporna. Koszt naprawy 0zł bo nawet kawałek rury dostałem za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 heheh jakiś fachowiec wywalił rezonator i dał zwykłą rurę dlatego przegniła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman835 Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 A co to za rezonator i do czego to służy. Może warto kupić i zainstalować tak jak to powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 rezonator to taka plastikowa puszka jak wydech ostatni w aucie wycisza skuter znajduje sie po prawej stronie w rxp u ciebie brak,uzywke ma zapewne kolega "seba",ja u siebie mialem to wywalone i wydech znajdowal sie nad woda bo ktos tuningowal ,to chodzil jakby mial kupe mocy na wolnych bylo glosno w slizgu to wiatr juz robi swoje ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 najważniejsze, że będzie żyć i obeszło się bez większych kosztów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.