bubu820 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witam. mam problem z sea doo 3d di własnie, skuter od nowosci bardzo mało pływał i juz przeszedł kapitalke. wypalony tłok powód lejący wtrysk (teza serwisu) po naprawie sprawdzony z 30min na wodzie. podczas pierwszego pływania w tym roku po uzyskaniu temperatury zaczoł zalewać świece na wolnych obrotach, diagnoza dwóch mechaników ze czujnik temp. silnika, kolejny stwierdził ze zanieczyszczone wtryski. po wymianie czujnika i wyczyszczeniu było ok przy agresywnym pływaniu lecz po pływaniu na wolnych obrotach i zgaszeniu juz nie odpalił, okazało się ze zalany olejem (prawdopodobna przyvzyna to zerwana linka od pompy oleju) po naprawie sie dusi strzela w tłumik i sam wchodzi na obroty, pytanie jaka może być teraz przyczyna???? znów zanieczyszczone wtryski czy może jeszcze pozostałości nadmiernego oleju w układzie, czy coś całkiem innego???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 a on ma zawory rave ? może nie są zasilone ciśnieniem i źle je przymyka przez to wypalił tłok ? jak strzela i się dusi to może przestawiony zapłon ma jakoś ? ale nie wiem jak jest to przy di ... dla mnie jest to kolejny przykład żeby uważać na wtryski w dwusuwach ;/ wez go do kogoś kto sie zna na tych silnikach, taniej Ci wyjdzie niż dawać do grzebania kilku mechanikom... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Do zdiagnozowania usterki w DI potrzebne jest całe laboratorium. Diagnostyka komputerowa nic nie da. Na początek ciśnienia na pompie paliwowej i sprężarce. Listwa mieszająca wstępnie napowietrzoną mieszankę z powietrzem , różnica ciśnień na wyjściu z listwy i kompresja na cylindrach. Nie wykluczona awaria czujnika położenia przepustnicy itd. , itd., itd...... Elektronika też może płatać figle. A może po prostu filtry w pompie i na przewodzie paliwowym ????? Jest trochę grzebania a i kosztów (czasem naciąganych przez nieuczciwy serwis) też nie mało. Wymiana dobrych częsći na dobre, w przypadku nieuczciwych serwisów, to norma przy DI. Trzeba samemu posprawdzać parametry podzespołow i wtedy decydować czy wymiana jest konieczna. Inaczej popłyniesz z niezłą kasą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu820 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Kapitalke przeszedł w fun jet w gdańsku, i też tam byl przygotowany do zimowania i wtedy nie wykazał zadnych błędów. sprawdziłem wtryski wczoraj i wydaje sie ze mieszanka na obydwuch jest taka sama, ale czy aby nie za duża lub mała to juz cięzko stwierdzić, aczkolwiek jak by wtrysk padał to jeden a nie dwa odrazu, co do zapłonu to czy jest szansa zeby sam sie przestawił? (raczej nie bardzo) a czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć jakie powinny być te ciśnienia? Chciał bym tez wymienic elektro zawór oleju 270600044 bo ktoś urwał jedno wyjście i pokleił tak na sztuke, ale nie wiem czy idzie go kupić gdzieś po za serwisem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Kolego ten zawór rozdziela ciśnienie na zawory rave ? jak tak to wypalisz kolejny tłok szybko. Przyciągnij go do opaczy i nie baw się sam bo tylko koszty robisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 jak dlubany w fan jet gdansk to jedz do nich!bo jechanie po tych wszystkich specjalistach po stolicy to tez nie tak jak tu pisza!powinien zostac stworzony osobny watek na temat serwisow skuterow wodnych o wadach i zaletach karzdego warsztatu! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu820 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 już nie chce gdybać kto ten zawór zniszczył i kleił ale pewne ze za dużo fantazji nie miał, oblatany bardziej jestem w quadach i tu wszystko samemu robiłem a skuter to pewnie pojedzie do serwisu, chociaż jak zobaczyłem połamane linki i nie do końca powkładane wtyki w różne czujniki to ręce opadają, az strach go znowu komuś dawać na serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.