Tomlasz Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 witam ponownie, ze względu że u mnie w okolicy nie ma odpowiedniego serwisu (woj Podlaskie) to chciałem sam spróbować wyregulować gaźniki w seadoo xp 787 z 96r. Mam ściągnięta serwisówkę ale proszę o wyjaśnienie co i jak krok po kroku trzeba robić ... a jak się nie uda to wtedy poholuję xp-ka do serwisu - znalazłem przyzwoity w Warszawie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Zacznij od demontażu gaźników i ich przeczyszczeniu (filterek paliwa). Potem sprawdź regulację zaworu iglicowego. Poskładaj i nastaw iglice w dyszach zgodnie z serwisówką. Zamontuj na kolektorze i zsynchronizuj przepustnice. Sprawdź dawkowanie pompki olejowej ( ilość oleju na obrót wału) czy jest zgodna z tabelą. Jeżeli mechanicznie i elektrycznie silnik jest O.K. to ciesz się pływaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bąk Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Kiedyś jak miałem 800-sete to oddałem właśnie do sławetnego serwisu na okęciu, no i bajka chłopaki tak gaźniki wyregulowali że myślałem że nowy silnik mam :). Nie pamiętam jaki był koszt ale chyba niewielki bo bym pamiętał :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Kiedyś jak miałem 800-sete to oddałem właśnie do sławetnego serwisu na okęciu, no i bajka chłopaki tak gaźniki wyregulowali że myślałem że nowy silnik mam :). Nie pamiętam jaki był koszt ale chyba niewielki bo bym pamiętał :). Podrzuć namiary do tego serwisu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiDu Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 To Witcar pewnie - fakt też miałem kontakt z 800tka przed i po regulacji gaźnikòw u nich - no przepaść jak po remoncie .Kosztuje to u nich chyba po 250zł za 1szt czyli x2 ale warto , robiąc to sam bez doświadczenia przy odrobinie szczęścia jak dasz za ubogo to ci tłoki wypali a będzie wtedy się wkręcał pięknie tylko krótko .Lubie podłubać przy zabawkach ale to ani łatwe ani przyjemne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.