steadler Opublikowano 16 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2019 Witam Kratka na dole kanału wodnego trzyma się na 4 śrubach, każda z nich była zabezpieczona czarnym silikonem na płasko z dnem. Aby je odkręcić musiałem się namęczyć i wygrzebać silikon. Po co on jest i czy muszę go na nowo tam nanieść. Co zastosować ponownie? Również każda śruba z nakrętką tylnego systemu skrętnego itp była zabezpieczona czymś, aby się nie okręciła. Co zastosować? No i końcowe pytanie. 2 kamyczki zrobiły mi małe spustoszenie. Szczęście chyba w tym, że zrobiły to na samym początku gdzie śruba zbliża się do plastikowego ringu. Rowek zaznaczyłem czarnymi kreskami. Czy muszę wymienić wear ring czy może tak zostać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 16 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2019 Witaj! Ktoś sobie posmarował silikonem, producent zaleca klej do gwintu niebieski Loctite 243 choć mało kto go używa. Krawędź natarcia Twojej śruby należałoby potraktować pilnikiem. Wear-ring dla mnie do wymiany ale zobacz co napiszą Krzak i Seba. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 3 śruby które przykręcone są do chłodnicy wkręć na locktite natomiast tą śrubę z przodu musisz wkręcić na silikon żeby nie ciągnęło lewego powietrza ze środka kadłuba gdyż ta śruba przechodzi na wylot. Wearring do wymiany ( śruba pewnie też ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steadler Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Po czym poznać, że śruba jest do wymiany? Jest lekko poobijana przez kamienie (tragedii nie ma), ale pilnikiem do metalu lekko pociągnąć po łopatkach i się wyprostuje pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Wykręć śrubę i zobacz czy to tylko nierówne, uszkodzone krawędzie czy są także odkształcenia łopatek, które zasadniczo dyskwalifikują śrubę. Po zamontowaniu test czy skuter hula czy też leci piana i nie przyspiesza. Zakres naprawy zależny od możliwości poniesienia kosztów. Zawsze warto wymienić wear-ring i śrubę na Solasa, który robi dobrą robotę. I koniecznie zobacz ten film. Tu masz wszystko od A do Z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 stadtler , możesz pływać na samym wałku z pompy napędowej , pytasz więc odpowiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 ;D ;D ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steadler Opublikowano 19 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 Dziękuję wam bardzo za pomoc. Wear ring idzie już nowy, nad śrubą się jeszcze zastanawiam, bo koszt nie mały. Ale jak to mawiają, było na konia to i na owies się znajdzie :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.