tylus5 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 witam rx di 2003r. skuter plywal normalnie i w pewnym momecie stracil moc nie wkreca sie na obroty tak jak by nie dostawal paliwa gaz na maxa a on plywa jak by na polowie mocy do tego pojawilo sie pikanie jeden dlugi sygnal jak zdejme zrywke i podlacze jeszcze raz to wtedy pompa paliwa napompuje i chwile jest ok prosze o pomoc co to moze byc z gory dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiDu Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Ja bym poszedł w stronę diagnostyki przez compa .Di jest fajne jak działa jak przestanie to parę czujników ,zaworków jest do zdiagnozowania .Serwis z komputerem sprawdzi wszystko w kilka chwil . Jeśli chodzi o pompę to mimo iż daje znak życia niekoniecznie jest sprawna, one są jedyne w swoim rodzaju dają bardzo wysokie ciśnienie , nie pasuje od niczego innego w sensie motoryzacyjna jakaś. Musi być albo fabryka (za zylion PLN) albo DOBRY zamiennik z EBUYa .Przerobił temat znajomy niby pompowało ale za mało i wyszło że właśnie pompa .Może też padł ten kompresorek one się zacierają często - to właśnie takie kwiatki z Di . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 B. Ważna jest różnica ciśnień kompresora i pompy paliwa. Tyko trochę nie halo i już problemy. Komp Ci tego nie pokaże. Tylko organoleptyka podłączona pod odpowiednie rurki i konfrontacja ze specyfikacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.