SeaDoo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 A wiec jak w temacie u kumpla wyskakakuje blad P0 520,A WIEC CISNIENIE OLEJU.PROBLEM POJAWIA SIE PO MNIEJ WIECEJ GODZINIE PLYWANIA ,CZASAMMI WYSKAKUJE JAK SIE GO ZAPALA I PALI SIE CHEK ENGI SILNIKA,GASIMY SKUTER I ZAPALAMY I PROBLEMU NIE MA(SKUTER ROZGRZANY),WYKRECALISMY CZUJNIK CISNIENIE OLEJU MIERZONE I MA NA ZEGARZE 5 PO DODANIU GAZU WZRASTA NA 5,5 PO NASZYM WNIOSKOWANIU MOZE PADA CZUJNIK BO JAK BY CISNINIE NIE BYLO TO BY SIE ZATARL,PROBLEM RAZ JEST RAZ NIE MA,ZROBIL NIM Z 4GODZ,POMOZCIE BO DZIWNA SPRAWA,KOMPRESOR BYL ROBIONY.ZABAWKA ROK 2008(255) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 A może jest za wysokie? Trzeba sprawdzić jakie( w jakiej temp. ) wartości powinny być wg. manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 podaj kolego jak bys mogl,kurcze za wysokie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 jak się mylę to niech bardziej kumaci w SD koledzy poprawią !! Przy zimnym może być przez krótki czas do 58-72PSI= 4 -5 barów , po nagrzaniu na wolnych obrotach powinno być min.20PSI=1,38 bar a od 4 tys obr. wzwyż 58 - 72 psi =4-5 barów i alarm pojawia się zarówno przy zbyt niskim jak i zbyt wysokim ciśnieniu więc wychodzi na to że fizyczne ciśnienie masz OK... pozostaje sprawdzenie obwodu czujnika pomiaru ciśnienia oleju 1503 4-TEC NATURALLY ASPIRATED ENGINE ENGINE RPM PRESSURE kPa (PSI) Idle (cold) 296 - 400 (43 - 58 ) for a short time Idle (at 80°C (176°F) Min. 138 (20) 4000 - 7500 172 - 241 (25 - 35) ALL 1503 4-TEC SUPERCHARGED ENGINES Idle (cold) 400 - 497 (58 - 72) for a very short time Idle (at 80°C (176°F) Min. 138 (20) 4000 - 7500 172 - 241 (58 - 72) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Mam dane tylko z 2007/2006 P0520 - Oil pressure switch faulty PCM stale monitoruje ciśnienie oleju w silniku.Czujnik ciśnienia oleju / przełącznik wysyła sygnał do PCM, gdy silnik jest uruchomiony. P0520 jest wykrywany na PCM, gdy obwód z czujnikiem ciśnienia oleju uszkodzony możliwe przyczyny - Niski poziom oleju lub silnik usterka mechaniczna - Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Wiązka czujnika ciśnienia oleju jest otwarta lub zwarta - Obwód czujnika ciśnienia oleju słaby styk złączy , (słaba masa na pompie olejowej) W zależności od modelu i rocznika stan normalny przełącznika Open albo Closed Prawidłowe ciśnienie 6,4-4,4 bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 nic kupiem nowy czujnik i zalozymy,dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.