mono Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam mam problem z rxpx 255 nie wykreca pełnych obrotów . Wykreca tylko od 6900 do7000 tys .predkosc maksymalna 104 km przy szybkiej i nowej srubie solas , nowy wearing , nowy kompresor . podkładałem juz wiele żeczy ale nic to nie daje - pompa paliwa , komputer , wtryski czujniki i nic !!! Proszę o pomoc , z góry dziekuje ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 to sie stało nagle? czy po jakiś modyfikacjach-usprawnianiach? napisałeś "predkosc maksymalna 104 km przy szybkiej i nowej srubie solas" - czy włożyłeś nietypową śrubę - czy na tej śrubie już kiedyś śmigał i osiągał nominalne paramatry? często przyczyna tego stanu rzeczy jest nieszczelność doładowania - gdzieś ucieka powietrze po sprężarce - mówiłeś że by ła robiona stąd to pierwsza myśl...a wiadomo że przyczyn może być wiele napisz coś więcej...jak to sie zaczęło - pomoże to wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mono Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam dzięki za szybką reakcję wymieniłem kompresor bo zupełnie spadły mu obroty. Jak go kupiłem wykrecałsię do 7400 uszkodziła mi się śruba więc wymieniłem na solas 15/21 z wearingiem. Po wymianie śruby i wearingu obroty spadły do 6400 prędkość zwiększyła się do 104 z98. Jak pisałem wcześniej podmieniałem parę rzeczy i nic. Na sucho wykrecał się 8300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mono Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Skuter jest po black schodow wiec wcześniej były jakieś modyfikacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Skuter jest po black schodow wiec wcześniej były jakieś modyfikacje to sporo wyjaśnia...długo pływałeś od momentu zakupu? - może oni o czymś zapomnieli i mogą coś poprawić...nie znam relacji pomiedzy wami.. poszukaj kolege "Krzak" - on Ci zapewne pomoże gdyż siedzi w tuningu SD....często grzebanie po tuningowanym jest ciężkie gdyż nigdy nie wiesz co mogło być zrobione. Po shadow możesz mieć różne dziwne rzeczy - może mieć mapy dedykowane pod różne sprężarki wtryski, paliwo itp. Wiem jak koledzy po tuningu - wracają parametrami do stock i starają się powkładać stockowy osprzęt i różnie to wychodzi. Widać, że silnik nie ma mocy gdyż przy nowej (prawidłowej) śrubie obroty spadły....wg.mnie dość szybko pływa 104km/h przy 6400 obrotów... do sprawdzenia: - czy przepustnica powietrza otwiera się na 100% jak manetka jest na100% (mając ją w ręce-przepustnicę)? - szczelność przewodów dolotowych - świece(ciepłota) - wymiana na nowe i org. - pomiar ciśnienia doładowania sprężarki - to wymaga sprzętu i wiedzy -ciśnienie paliwa na listwie ! - brudny intercooler - słabo schładza.. - kompresor-napęd - jesteś pewien czy wszystko jest z nim OK ? jak nie pomoże to szukaj koniecznie kol.Krzaka - trzeba będzie szukać głębiej - od luzów zaworowych, po mapy skończywszy...dziwne bo pisałeć że ECU też podmieniłeś..hmm zakładamy że w pompie wody-napęd(impeller and wearing) wszystko jest OK..łożyska itp....tzn. brak oporów ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mono Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 swiece sa nowe i oryginalne , w srubie lozysko tez jest ok , przepustnica otwiera sie w 100 % i nie zacina sie , wydaje mi sie ze intercooler tez jest czysty ale moge go jeszcze raz wyczyscic . w tamtym roku pożyczyłem od znajomego komputer który jest na silniku , listwe wtryskową , pompke paliwa , kompresor , i cały naped . Jego skuter płynął 120 km i wykrecał sie 8200 po wymianie u mnie bez zmian . Jezeli chodzi o szczegóły to miesiąc temu wymieniłem kompresor , srube , wearing . teraz płynie 104 km wczesniej 98 km .Wydaje mi sie ze przewody są szczelne , ewentualnie jak je sprawdzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 jaka kompresja cylindrów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Skontaktuj sie z poprzednim wlascicielem niech Ci powie co dlubane bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalcc Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 :-) Nic więcej, oprócz tego co napisał Krzak nie można dodać... :) No dobra... Wracamy do zdania "Jak go kupiłem wykrecał się do 7400 uszkodziła mi się śruba więc wymieniłem na solas 15/21 z wearingiem. Po wymianie śruby i wearingu obroty spadły do 6400 prędkość zwiększyła się do 104 z98. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 :-) Nic więcej, oprócz tego co napisał Krzak nie można dodać... :) No dobra... Wracamy do zdania "Jak go kupiłem wykrecał się do 7400 uszkodziła mi się śruba więc wymieniłem na solas 15/21 z wearingiem. Po wymianie śruby i wearingu obroty spadły do 6400 prędkość zwiększyła się do 104 z98. " Nie czytasz uważnie..najpierw padł kompresor... Daje do myślenia fakt że kolega od roku walczy z tym problemem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 :-) Nic więcej, oprócz tego co napisał Krzak nie można dodać... :) Jednak jako forumumowy expert od tuningu itp i zapewne kojarzacy kogos z shadow bo to maly swiatek moglby cos wiecej dodac >:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mono Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Wiem ze jak jest nowa szybka śruba i wearing to obroty spadają ale i tak nie powinny być tak niskie jak 6600 a wcześniej 7400 prędkość powinna być chociaż 110 przy rxp-x 255 a przy szybkiej śrubie jeszcze szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Wiem ze jak jest nowa szybka śruba i wearing to obroty spadają ale i tak nie powinny być tak niskie jak 6600 a wcześniej 7400 prędkość powinna być chociaż 110 przy rxp-x 255 a przy szybkiej śrubie jeszcze szybciej faktem jest że skuter nie ma mocy...teraz założyłeś OME śrubę i nie może jej ukręcić do max obrotów...oni wiedzieli o tym, że coś jest nie tak(jakas mechaniczna ingerencja i nie chciało im się wracać do OME) i założyli Ci "wolniejszą"śrubę aby miał wyższe obroty i abyś czuł w miarę dobre przyspieszenie...efekt uzyskali ..skuter sprzedali. Najprościej było by ich poprosić(bez żadnych pretensji) aby powiedzieli co jest do wymiany aby odzyskał standardowe parametry...abyś zaoszczędził na szukaniu...a co musisz zmienić to i tak tego nie unikniesz. Oczywiście pytanie które powinno się pojawić jako pierwsze dlaczego kupiłeś skuter który nigdy nie pływał jak fabryka pisze? (może świadomie z nadzieja że to będzie proste..) W tym przypadku to nawet ASO Ci nie pomoże bo to nie stock.... Moja rada grzecznie do shadow o poradę...jak pomogą...lub nie....to jedź do "krzaka"(jak widzisz pojawił się z ukrycia ;) i masz telefony)....ważne abyś coś od nich wyciągnął aby zaoszczędzić koledze szukania w ciemno. Może okazać się, że to jakaś drobnostka - coś w elektryce podmienione - zapewne używali innych ECU(motec lub vtech) może jakiś czujnik jest pominięty lub inny niż OME ...ale to wyjdzie po podpięciu do kompa - jak ktoś oczywiście kuma temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Wiem ze jak jest nowa szybka śruba i wearing to obroty spadają ale i tak nie powinny być tak niskie jak 6600 a wcześniej 7400 prędkość powinna być chociaż 110 przy rxp-x 255 a przy szybkiej śrubie jeszcze szybciej to nie jest dokładnie tak, że przy "szybszej" śrubie płynie szybciej....jak jest zbyt "szybka" a silnik nie ma już mocy to obroty spadają i efekt końcowy będzie bez zmian...może być i gorzej a na pewno przyśpieszenie spadnie...Producent juz dobrał optymalna śrubę do mocy silnika. Śruba to ostatni element jaki się zmienia chcąc poprawić prędkość ...najpierw modyfikujemy napęd-silnik...to tak z grubsza..gdyż nie to jest przedmiotem dyskusji Kolega Krzak coś doradzi ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mono Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Napisałem do niego ale ale na razie cisza . Mam nadzieje że się odezwie i coś podpowie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mono Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Napisałem do niego ale na razie cisza . Mam nadzieje że coś doradzi ! A po wymianie śruby i wearingu jest szybszy i lepiej wychodzi z wody chociaż obroty spadły , przyśpieszenie też ma lepsze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Jestem na zawodach..... W stopce jest podany nr telefonu....... Nie lepiej zadzwonic ?? Nie gryze przeciez... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
albert.knz Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2015 @Krzaku na zawodach dawał radę :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejwid29 Opublikowano 4 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2024 Witam mój seadoo rxt 215 śmigał 112km/h po wymianie oleju na nowy max osiągi 62km/h i obroty 5400 na wodzie na przyczepie normalnie 8400 ma ktoś wiedzę co się moglo stac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejwid29 Opublikowano 4 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2024 Plus dodam że na wstecznym też wkręca się normalnie na pełne obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 4 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2024 (edytowane) zaczac od zczytania kodów przy wymianie oleju jakiś waz Ci nie spadł, sprawdź na poczatek wszystkie opaski, podociagaj, potem zerknij na świecie ( jeski hakis czas niwymieniane wymiej je) , zawsze zaczynać od najprostrzych rzeczy . przyjrzyj się kablom przy przepustnicy. może to być kwestia kabli , przepustnicy , Superchargera aha nie plywales w trybie ECO ? Edytowane 4 Lipca 2024 przez Kazik_usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 5 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2024 (edytowane) Może za dużo oleju ?! to taki objaw tym bardziej że wymieniałeś. Edytowane 5 Lipca 2024 przez Saturn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 5 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2024 (edytowane) ale jak za dużo oleju to obroty raczej nie spadną do 5400, stracisz może 200 , 300 rpm . nienwiem ile musialby on tam wlac oleju , zeby wywalilo I zapchalo IC Objawy jakby supercharger nie robił, problem z dolotem , przepustnicą, kuleje uklad zaplonowy , swiece cewka , okablowanie Kiedyś uczestniczylem w wątku goscia co mial podobne objawy , zczytal błędy mial jakiś tam błąd, wymienil swiece i wszystko wróciło do normy oczywiscie nie musi to w tym wypadku pomoc, ale zaczynac od najprostrzych rzeczy Edytowane 5 Lipca 2024 przez Kazik_usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 6 Lipca 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2024 Oczywiście Kazik, czasem zbieg okoliczności czy inny diabeł. W pierwszym roku po wymianie oleju równolegle w dwóch Sparkach jeden zdechł, świece padły. Objawy podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.