Skocz do zawartości

Sea doo 951 GTX remont silnika


Sieniac
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Posiadam Sea doo GTX 951. 2000 roku  na gaźnikach , niestety uszkodził się dozownik oleju i skuter się przytarł , i teraz proszę o pomoc na cylindrach są rysy i teraz pytanie czy opłaca się robić szlif i kupić tłoki nad wymiar , czy tylko wchodzi w grę wymiana tulei cylindrów   i skąd najlepiej zakupić części . Dodam że skuter chodził do końca tylko na jednym cylindrze spadła kompresja do 9 bar i na tym cylindrze zapiekł się pierścionek  i skuter potrafił gasnąć . Będę wdzięczny za każdą podpowiedź Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 951 bez problemu są tłoki nadwymiarowe, trzeba ocenić tuleje , jak jest ich stan,  jeśli tuleje  nadają się  do szlifu to parę groszy zaoszczędzisz.  Szlif najlepiej  wykonywać pod cylindry.

 

Co do miejsca kupna nie pomogę bo nie ten kontynent 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 31.10.2022 o 02:27, Kazik_usa napisał:

do 951 bez problemu są tłoki nadwymiarowe, trzeba ocenić tuleje , jak jest ich stan,  jeśli tuleje  nadają się  do szlifu to parę groszy zaoszczędzisz.  Szlif najlepiej  wykonywać pod cylindry.

 

Co do miejsca kupna nie pomogę bo nie ten kontynent 

Szlif to chyba zrobić pod tłoki a nie cylindry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...