Skocz do zawartości

Sea Doo GTI SE 170 czy RXP X 300 ?


gesiu100
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

....a jednak :).

Przeglądam rynek i widzę że ludzie w tym roku powariowali , za 300 przed liftową wołają  60 tyś.  :o

 

Ja moje RXP 300 z 2017 roku w zeszłym roku za 52 z przyczepą sprzedałem z myślą że w tym roku kupię coś świeżego a tu rynek na głowie stanął.

 

Zastanawiam się nad  GTI vs RXP ponieważ za 50 jest w sprzedaży fajny egzemplarz z małym przebiegiem ( 18 mth ), natomiast RXP w tej kwocie raczej ciężko znaleźć a jak już to z przebiegami ponad 100 mth i właściwie miałbym to samo co w zeszłym roku sprzedałem.

 

Z tego co czytałem to GTI ze względu na lżejszy/zwinny  kadłub w porównaniu do T3 wcale nie jest gorszy do zabawy.

Stąd moje pytanie ( niestety nie mam możliwości przetestować orgagnoleptycznie GTI )

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zapominasz o jednym , 170 ma nowy kadłub , nowy GTI bardziej stabilny i trochę przypomina ST3. Jeśli jest bardziej stabilny to musiał trochę stracić na sprycie...

polytec 2

 

 

http://upload.secondsun.pl/img/15787929172020_gti_st3.jpg

 

czy jest podobny, ja wiem, mi bardziej jest podobny do kadłuba T3 (RXP-X)

http://upload.secondsun.pl/img/1578793051t3_hull.jpg

 

stary GTI

http://upload.secondsun.pl/img/15787931272012_gti_hull.jpg

 

2020 GTI

http://upload.secondsun.pl/img/1578793210gti2.jpg

Widać wyraznie że stary GTI jest bardziej płaski , bardziej niz RXPx, który jest znowu bardziej rzezbiony , nowy GTI to większa Vka , to  coś pomiędzy RXPx a rxtx  według mnie RXPx bije na głowę nowy GTI

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zapominasz o jednym , 170 ma nowy kadłub , nowy GTI bardziej stabilny i trochę przypomina ST3. Jeśli jest bardziej stabilny to musiał trochę stracić na sprycie...

 

masz rację , nie wziąłem tego pod uwagę. A więc nie pozostaje nic innego jak pojawi się na rynku jakiś RXP w normalnej  cenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2018 230 to ten  sam w zasadzie kompresor co 260 tylko bezobsługowy , 215 jest więcej słabsza niż wynika z 15KM. 230tka to w sumie jak ktoś nazwał zakumuflowana  260...

230 w kadłubie GTI nie jest głupim wyborem...

 

jak to pływa w porównaniu do kadłuba T3 (260/300) juz po kształcie mozna sobie wyobrazić, będzie bardziej zwrotny, zabawny, da się trzaskać 360tkę, będzie przegrywał z T3 na wzburzonej wodzie, czy cieciu fal....

 

do tego 230 będzie miała spore możliwości modyfikacji już samą mapą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałeś że "warto rozejrzeć się za rocznym czy dwuletnim GTR em" - te są trochę starsze :)

Ta 230 po nazwie miejscowości niby 10 km ode mnie,  ale w ogłoszeniu niestety podane że w Niemczech stoi, gość chce 10% wartości skutera na konto i wtedy niby na miejsce przywiezie. Taki zakup trochę w ciemno . Odpada.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...