Skocz do zawartości

Sea-Doo RXP 260 2012 zmiana sruba itp


Syciu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie do wszystkich - jaką najlepiej zalozyc srube, wear ring i krate? beda do wymiany i zastanawiam sie czy zalozyc oryginal z powrotem czy moze cos innego - tzn jakas inna srube (skok), czy wear ring (metal czy nie metal) albo krate Solasa :-) z gory dzieki za info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a krata oryginal czy cos majstrowac?

ta sruba bedzie szybsza?

powiem tak z mojego doświadczenia

Przy nowym skuterze nie odczuwam (tylko podświadomość..) zmian po zmianie oryginału na dedykowaną śrubę solas w miejsce  - oczywiście jeżeli ta sama cena wybiorę solas ale bym za nie nie dopłacił np. 2 x. Zmiana typu śruby bez modyfikacji skutera niewiele daje - nie będzie szybszy (gdy założysz tkz."szybszą") gdyż ze wzgl. na większe siły obroty max będą niższe...jak założysz "wolniejszą" aby teoretycznie lepiej przyśpieszał to to będzie wchodził w odcięcie lub kawitację...i znów bez efektu. Zwykle oryginał(także odpowiednik solas) jest najodpowiedniejszym wyborem. Śrubę zmieniasz zawsze po tuningu sprzętu - albo wg. gotowych wzorów tuningowych tkz stage 1= to..to.. i śruba taka  itp...lub często ludzie wprost eksperymentują bez efektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...