Skocz do zawartości

SEA DOO RXP 300 RS 2020


Leduch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nigdy tego nie robiłem , ale naprowadzę Cię trochę bo kiedyś natknąłem sie na informację  jak gość na PX300  robił to  bardzo szybko

 

i mówił, że masz 2 miejsca do regulacji jedno pod kierownicą druga na dyszy.

 

On regulował tylko na dyszy, kombinacją klawiszy podnosił IBRa, potem nakrętka centrująca, regulacja cięgna i wszystko.

 

w mojej instrukcji serwisowej/naprawczej na rok 2020 (tylko dla kadłuba ST3 i ACE1630 ) jest to opisane, ale nawet tego nie czytałem.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linka z tyłu powinna być 8mm wewnątrz tulei więc sprawdź ile jest aby jej za bardzo nie wykręcić bo gwint strzeli..u mnie kierownica byla b.krzywo przy jeździe na wprost..musialbym 6mm wykręcić tuleje z tylu więc aby nie rozbierać kokpitu przedłużyłem tylną tuleje..dokupilem .org j dospawalem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...