pk1pawel Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 chciałbym zapytać czy ktoś słyszał o problemach z fabrycznie nieosiowym ustawieniem osi silnik - pompa . Poniżej link z US gdzie dość głośno o tym piszą, że często dotyka modeli od 2018 wzwyż wyprodukowanych w Meksyku i warto to sprawdzic profilaktycznie gdyz przez piwerwsze dzisiątki godzin nie daje żadnych objawów http://greenhulk.net/forums/showthread.php?t=282304&highlight=RXP+300+2019+issue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 O nie mylisz się, to daje znać szybko , już nawet po paru , parunastu godzinach , trzeba w ramach regularnej obsługi obserwować slad po uszczelnieniu węglowym, tak jak węże , wycieki, itd.... Gdzieś znalazłem informację , że od 2019roku ta część została poprawiona (uszczelnienie) , po dziesiątkach godzin jak wspomniałeś to już nawet od eksploatacji potrafi to się zuzyc. Prawdopodobnie jakaś część skuterów nie była prawidłowo wyosiowane w zakładzie , ale po pierwsze tak naprawdę przy tych ilościach maszyn to nadal rzadki przypadek , po drugie SD wymienia to w ramach gwarancji , a nie jest to uszczelnienie drogie. Jeszcze taka moja konkluzja , jeden gość się skarżył , ze już wymienił 3 sztuki i nadal źle , patrzę na jego filmik na YT, a on napitala gazem minuty na wężu ogrodowym .... Rozumiesz . Jak ja tak patrzę to większość awarii maja ludzie którzy wcześniej pisali posty w stylu, czy na programie 8700rpm , pójdą seryjne wtryski ... Albo jakie wtryski na e85(paliwo z dużą zawartością etanolu) . Albo mam 95mph na Riva stage 3, co dalej . Ty w ogóle nie powinieneś się martwić , masz świetną maszynę , pływaj jakbyś ja ukradł i Cię goniki ... Daje dużo radości .. jak będziesz przestrzegał instrukcji obsługi będzie bezawaryjną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Widzisz Paweł już masz wyjaśnienie jak padnie carbon to z Twojej winy.Ależ to gó....no.Zachodzę tylko w głowę co ma pływanie na metanolu do padającego uszczelniacza.Kaziu nie ma żadnego poprawionego carbonu te głupotę powtarzasz już któryś raz.Panowie na wodę https://video.fwaw8-1.fna.fbcdn.net/v/t42.9040-2/92643818_269938487366047_7393091463334068224_n.mp4?_nc_cat=104&_nc_sid=985c63&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6ImxlZ2FjeV9zZCJ9&_nc_oc=AQllJ7143Etu55KNo1cOLZCW400xUGa49mStf9WgZT-S2msIrtTvCu02l9bJclP-tok&_nc_ht=video.fwaw8-1.fna&oh=c849760854aaa1a4c342a0b1847f762e&oe=5EC2E333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Karbony te same. Mam klienta ktory u mnie serwisuje skuter z 6-7 lat (gti) i ma stukniete 1200godz. I zero awarii zadnego carbonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Widzisz Paweł już masz wyjaśnienie jak padnie carbon to z Twojej winy.Ależ to gó....no.Zachodzę tylko w głowę co ma pływanie na metanolu do padającego uszczelniacza.Kaziu nie ma żadnego poprawionego carbonu te głupotę powtarzasz już któryś raz.Panowie na wodę ale nikt nie sugeruje z jego wina , jeśli taka sytuacja się zdarzy to jest naprawiane w ramach gwarancji . Zakładając że każda część ma jakąś wytrzymałość to dużo takich przypadków to jednak wina obsługi, za długie działanie bez wody , lub mocny tuning, skraca jego żywotność , jeśli ty nie rozumiesz po co się przerabia na paliwo etanolowe skuter to nic nie poradzę, idzie mocna mapa , te paliwo, jest najtansze (E85) a ale ma odporność na stuki, idą duże wtryski , itd.... To jest jak ze sprzęgłem w aucie zwiekszasz sporo moc , to szybko się spali i musisz je modyfikować . Co do carbon seal , to przy luźnej rozmowie z menagerem serwisu, gdy zapytałem na co uważać i czy mi nie utonie , powiedział , że w 2018 i początek 2019 trafił wadliwa seria w 2019 SD zmienił dostawcę i podobno nawet numer tej części w katalogach, oni dostali przykaz używania nowej części, a w zasadzie tej samej tylko z nowej dostawy . Od 2019 ten uszczelniać ma mieć poprawiony skład i być nieco trwalszy , sama konstrukcja się nie zmieniła....a czy tam jest teraz większą zawartość jakiego pierwiastka to ja nie jestem w stanie sprawdzić , seria była na tyle wadliwa , że zmieniano carbon seal, osiowano silnik i po parunastu godzinach wracał ponownie. piatiebo ewidentnie nienawidzisz Sea Doo , czym ty pływasz ? Widzę że bardzo hejtujesz ma tą markę Cała dyskusja to jest g.... Jakby jakieś dzieciaki pisały Ja już jestem przyzwyczajony do pewnych rzeczy, zwłaszcza do recalli i to marek bezawaryjnych i poduszki, i skrzynia biegów i sprzęgło klimy i jakiś zatrzask maski . Wszystko działało dostajesz pismo , że musisz jechać wymienić . Nawet w Lexusie RX mojej żony ma już 2 recalle a teraz przyszło ze pompa paliwa jest zla i grozi to wypadkiem ...Marka premium dopracowana bezawaryjna. Auta mi się nie psują ale te recalle, aktualizacje oprogramowania to już plaga .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 18 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 od 2019 jest nowy uszczelniacz pompy - dołączam fotkę z nowego manuala RXP na 2019 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 To akurat jest uszczelnienie ale nie tej strony.To ze zdjęcia jest od strony śruby a carbon jest od strony silnika.Dziwie się ze potrafili przekonstruować to uszczelnienie które jest mniej kłopotliwe a carbonu już nie potrafią.Kaziu a coś bardziej merytorycznie potrafisz czy tylko ze ktoś czegoś nie wie i nierozumie.Rozumiem ze masz takie SD i potrzebujesz się utwierdzać w tym ze to najlepszy sprzęt pod słońcem.Ja pływam nie doładowanym Aquatraxem F-15 i dla mnie on nie ma wad.Był to mój świadomy wybór i ściągałem go specjalne dla siebie.Miał być jeszcze nowy model FX svho ale przez covid się nie udało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 To akurat jest uszczelnienie ale nie tej strony.To ze zdjęcia jest od strony śruby a carbon jest od strony silnika.Dziwie się ze potrafili przekonstruować to uszczelnienie które jest mniej kłopotliwe a carbonu już nie potrafią. oczywiście, że to uszczelnienie pompy..wkleiłem jedyną zmianę uszczelnień jaka jest w stosunku do roku 2018. Likwidacja karbonu wymagałaby zapewne jakiegoś łożyska pośredniczącego-podporowego które można by uszczelnić "normalnymi" 2 simerinagami podobnie jak to ma Yama czy też jak mają silniki zaburtowe...i działa wiele lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Kaziu a coś bardziej merytorycznie potrafisz czy tylko ze ktoś czegoś nie wie i nierozumie.Rozumiem ze masz takie SD i potrzebujesz się utwierdzać w tym ze to najlepszy sprzęt pod słońcem. Nie, ja znam wszystkie możliwe problemy , dużo mam różnych zabawek , kupuje to co mi się podoba , na początku trochę poszukam opinii, na co uważać , jak nie popsuć , potem głowy sobie tym nie zawracam ....teraz kupuje nową zabawkę , całkowicie nie związaną z wodą a ziemią .... Chciałbym jeszcze polatać swoją maszyna , ale nie stać mnie jeszcze , może nawet nigdy nie będzie .... Ale bratanek robi licencje może uda mi się przed śmiercią usiąść za sterami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Dziś rozebralem kiere w rxpx 260,konstrukcja jakaś pomyłka pierścień plastikowy,miałem go kupić 55zl,ale myślę nawine trochę izolacji na miętę,potem pierścień,smar,i brak luzu,uważajcie na obudowę zegarow delikatnie z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Na kiere miało byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Jak dla mnie jesteś mistrz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 szkoda, że fotek nie wrzuciłeś , najważniejsze, że działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Wiem że śmieszne i druciarstwo,ale ta konstrukcja tego domaga się druciarstwo,a więc izolacja na kierownice owinąć potem te gowno pierścień trochę smaru i git-no brak luzu,zobaczę ile wytrzyma. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 A mozna teraz skrecac? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 20 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 izolacja zapewne wytrzyma z 2 baki pływania zakładając że nie będzie to jazda jedynie na wprost ;) a tak poważnie wszyscy posiadacze jak i serwisy przyzwyczaili się do tego że w tym skuterze to standard..a Tak naprawdę to wstyd dla firmy bo to sprzęt w cenie budż. samochodu.. taki plastik powinien mieć wyłącznie spark gdyż idealnie pasuje do reszty wykonania :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 Ja w jednym mam kiere na lozyskach i to tez nie jest idealne rozwiazanie. Fabryka zrobila na teflonie i jak czasem kazdy material sie wyciera. Nie ma idealnego rozwiazania. A co do izolacji to rzezba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 Dam znać ile wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Ten teflon wcale tak szybko sie nie rozpada jak dostanie odrobinę tłuszczu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Wazelina albo krem ale nie smar. No, co najwyżej biały do spożywki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 ale nie można smaru silikonowego , lub silikonowego z dodatkiem teflonu smary silikonowe stosuję do układów hamulcowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 7 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 ciekaw jestem czy u mnie silnik jest w osi...sprawdziłem i widzę że nie ma żadnej blaszki pod stopkami..czy to możliwe aby bylo tak idealnie że nie potrzeba? lub będzie jak piszą...ze brak blaszek = brak osiowosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 7 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Yamaha ma podkladki regulacyjne miedzy lapa silnika a poduszka a sea doo stosuje pomiedzy poduszka a kadlubem, moze na to nie zwrociles uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 7 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2020 Yamaha ma podkladki regulacyjne miedzy lapa silnika a poduszka a sea doo stosuje pomiedzy poduszka a kadlubem, moze na to nie zwrociles uwagi. fakt tam nie patrzyłem..dzięki C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 8 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 Yamaha ma podkladki regulacyjne miedzy lapa silnika a poduszka a sea doo stosuje pomiedzy poduszka a kadlubem, moze na to nie zwrociles uwagi. sprawdziłem...nie mam ani jednej podkładki regulacyjnej..czyżby SD było tak idelane że nie potrzeba ..czy mexicanie zapomnieli. czas pokaże.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.