arko1975 Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Witam. Jestem posiadaczem Sea doo rxp 300 z 2019 r. Mam przepływane 53 mth, jest właśnie po serwisie,i mam kilka uwag. Pojawił się luz na kierownicy , tzn rusza się przod- tył, po zgłoszeniu tego w serwisie dowiedziałem się że to normalne ,tam jest jakiś plastik który się wyciera i po założeniu nowego zrobi się to samo. Następny problem, przy włączeniu wstecznego w czasie opuszczania tej osłony ( przepraszam nie wiem jak to się fachowo nazywa) rozlega się naprwdę dość głośny pisk , jakby ten skuter miał z 15 lat. Po zgłoszeniu tego w serwisie, dowiedziałem się że dostał się tam piasek i tak to skrzypi. Tego się nie robi. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy to jest naprawdę normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Uciekaj z tamtąd , jeśli masz luz , rozumiem że sprzęt na gwarancji powinni Ci to naprawić , co do iBR jeśli masz tam piasek przeczyscic, widziałem , że ludzie regularnie pryskaja tam wd40, podobnymi siuwaksami , niektórzy z czasem obracają tuleje które się wyrabiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingu Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Wymień te ringi przy kierownicy na nowe, to tania sprawa, a dla serwisu powinna to być normalna sprawa żeby to wymienić. I potwierdzam: run Forest, run... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 ja mam aktualnie 3h w RXP 2019 i kierownica skrzypi jak starym rowerze. Tak porównując wykonanie, użyte materiały i estetykę w Yama FX SVHO 2018 a SD RXP to nie ma porównania na korzyść oczywiście Yamy...gdzie większośc elementów jest metalowych(cały układ kierowniczy) i wszystko rozkręcane na śrubach..w SD same plastiki na klipsy i nity...aby coś rozebrać większość pourywasz i potrzebujesz zwykle połowe nowych... zobaczymy jak bedzie z niezawodnością SD, miałem 3 Yamy, na każdej ponad 130h i zero awarii.. przekonam sie na własnej skórze (dla pocieszenia jest 4 lata GW ;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny Władek Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Paweł, to dlaczego zmieniłeś na SD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 bo aktualnie yama ma chore ceny..+20k za podobny skuter a to dużo..no i była promocja 4lata gw więc myślę sprawdzę na własnej skórze. FX mam także a syn ujezdza SD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny Władek Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Rozumiem Ciebie doskonale ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 ja mam aktualnie 3h w RXP 2019 i kierownica skrzypi jak starym rowerze. Tak porównując wykonanie, użyte materiały i estetykę w Yama FX SVHO 2018 a SD RXP to nie ma porównania na korzyść oczywiście Yamy...gdzie większośc elementów jest metalowych(cały układ kierowniczy) i wszystko rozkręcane na śrubach..w SD same plastiki na klipsy i nity...aby coś rozebrać większość pourywasz i potrzebujesz zwykle połowe nowych... zobaczymy jak bedzie z niezawodnością SD, miałem 3 Yamy, na każdej ponad 130h i zero awarii.. przekonam sie na własnej skórze (dla pocieszenia jest 4 lata GW ;)) Pawel. Gdzie w SD. Masz uklad kierowniczy na nity. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Spadł z palety i musieli to jakoś ogarnąć , nity, tretytki i pianka montażowa , to sprawdzone materiały, dobrze że tylko skrzypi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arko1975 Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Dzięki za odpowiedź, chyba zmienię serwis. Mam jeszcze jedno pytanie,czy to jest normalne że płynąc na wprost zawsze mam kierownice troche skręconą albo w jedną albo w drugą stronę, tak myślę że w okolicach 10 a 15 (stopni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Czy ktoś wie jak naprawić i rozebrać kierownice w w rxp x bo mam luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Dzięki za odpowiedź, chyba zmienię serwis. Mam jeszcze jedno pytanie,czy to jest normalne że płynąc na wprost zawsze mam kierownice troche skręconą albo w jedną albo w drugą stronę, tak myślę że w okolicach 10 a 15 (stopni). Normalne w każdym skuterze to zależy od wiatru i dryfu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingu Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Dzięki za odpowiedź, chyba zmienię serwis. Mam jeszcze jedno pytanie,czy to jest normalne że płynąc na wprost zawsze mam kierownice troche skręconą albo w jedną albo w drugą stronę, tak myślę że w okolicach 10 a 15 (stopni). Normalne w każdym skuterze to zależy od wiatru i dryfu Tak? U siebie nie zauważyłem czegoś takiego. Kontrowanie kontrowaniem, ale jak daję na wprost to kiera też jest prosto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Też nie zauważyłem u siebie , może trzeba zbieżność ustawić C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Jeśli raz jest w jedną a raz w drugą, to ewidentnie kwestia dryfu. Gdyby było zawsze w jedną, tylko raz mocniej, a raz słabiej, to kwestia "zbieżności", czyli ustawienia na cięgle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 ja mam aktualnie 3h w RXP 2019 i kierownica skrzypi jak starym rowerze. Tak porównując wykonanie, użyte materiały i estetykę w Yama FX SVHO 2018 a SD RXP to nie ma porównania na korzyść oczywiście Yamy...gdzie większośc elementów jest metalowych(cały układ kierowniczy) i wszystko rozkręcane na śrubach..w SD same plastiki na klipsy i nity...aby coś rozebrać większość pourywasz i potrzebujesz zwykle połowe nowych... zobaczymy jak bedzie z niezawodnością SD, miałem 3 Yamy, na każdej ponad 130h i zero awarii.. przekonam sie na własnej skórze (dla pocieszenia jest 4 lata GW ;)) Pawel. Gdzie w SD. Masz uklad kierowniczy na nity. ?? aby dostać się do nakrętki regulacyjnej linki od strony kierownicy należy rozmontować cała górę wokół kierownicy a tam tylko spinki i nity główne 4szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Ale uklad kierowniczy jak pisales nie jest na nitach. Tylko oslony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 ...aby dostać się do nakrętki regulacyjnej linki od strony kierownicy należy rozmontować cała górę wokół kierownicy a tam tylko spinki i nity główne 4szt O ile się nie mylę, to można się tam dostać od strony komory silnika - w GTI się da, a pokład praktycznie taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 nie ma szans ani od str silnika ani od przodu od str schowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Tak? U siebie nie zauważyłem czegoś takiego. Kontrowanie kontrowaniem, ale jak daję na wprost to kiera też jest prosto. Też nie zauważyłem u siebie , może trzeba zbieżność ustawić C:-) Proponuje częściej pływać,a mniej forum.Wtedy pogadamy.Skutery faktycznie nie psuja się jak stoją na przyczepach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 skąd twoje stwierdzenie , że tylko na przyczepie stoi, uważam że około 40-50godzin na rok to przyzwoity wynik, zakładając, że nie jestem chłopcem z 1.9TDI i nie uprawiam cruisingu (do tego mam łódkę), dla mnie jazda to tylko ostro w pałę i po 20-30 minutach mam dość.... Nie psują mi sie auta, nie psują skutery, nie psują motory i inne zabawki, w poprzednim rxtx od nowości do wielu godzin nic mi się nie popsuło, w tym dopiero mam parę godzin, wiec jeszcze trudno o opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Tak i ten norweg z linku w tej hu....ni tez ma zwalona geometrie i połapany skuter na trytytki. https://www.facebook.com/amdalole/videos/10158108752901138/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingu Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Nie wiem o czym piszesz, u mnie 60h rocznie to i tak powyżej średniej krajowej. Po prostu kiera jest prosto i tyle. Może ten super serwis o czymś zapomniał na przeglądzie i części na warsztacie zostały ? ;-) ;-) ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 średnia krajowa na podstawie ogłoszeń to raczej 6-10 godzin, wiec przekraczasz ją 10-krotnie, normalnie zabiera się za to gwarancje jako wykorzystanie komercyjne :-) jak odbierałem skuter musiałem wjechać przyczepką na serwis, aby mi go przenieśli ze stojaka, menager/serwisant podszedł i mi tłumaczy co i jak z obsługą, ja mu mówię, że to wiem że już miałem, a On i tak musi mi to przekazać bo to jego obowiązek, na koniec kazał mi przygotować skuter do transportu, ustawić podpory rolkowe i przednią, zabezpieczyć, itd... zauważył że sie śpieszę, zwrócił mi uwagę, że nie muszę się spieszyć mam czasu ile chcę..... w sumie byłem tam około godziny... i obok stały sprzęty na serwie i serwisanci mieli konkretną check listę i ją odhaczali.... na początku dostajesz taką kartę i jak masz dodatkowe problemy to je tam zgłaszasz..... ten serwis na jedną z lepszych opinii na google wśród klientów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny Władek Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 A tak a propos to który autoryzowany solidny serwis polecicie w Warszawie albo na Mazurach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.