Skocz do zawartości

Sea doo Rxp 300x dziwne usterki.


arko1975
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem posiadaczem Sea doo rxp 300 z 2019 r.

Mam przepływane 53 mth, jest właśnie po serwisie,i mam kilka uwag. Pojawił się luz na kierownicy , tzn rusza się przod- tył,  po zgłoszeniu tego w serwisie dowiedziałem się że to normalne ,tam jest jakiś plastik który się wyciera i po założeniu nowego zrobi się to samo. Następny problem, przy włączeniu wstecznego w czasie opuszczania tej osłony ( przepraszam nie wiem jak to się fachowo nazywa) rozlega się naprwdę dość głośny pisk , jakby ten skuter miał z 15 lat.

Po zgłoszeniu tego w serwisie, dowiedziałem się że dostał się tam piasek  i tak to skrzypi. Tego się nie robi.

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy to jest naprawdę normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uciekaj z tamtąd  , jeśli masz luz , rozumiem że sprzęt na gwarancji powinni Ci to naprawić , co do iBR jeśli masz tam piasek przeczyscic,  widziałem , że ludzie regularnie pryskaja tam wd40, podobnymi siuwaksami , niektórzy z czasem obracają tuleje które się wyrabiają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam aktualnie 3h w RXP 2019 i kierownica skrzypi jak starym rowerze. Tak porównując wykonanie, użyte materiały i estetykę w Yama FX SVHO 2018 a SD RXP to nie ma porównania na korzyść oczywiście Yamy...gdzie większośc elementów jest metalowych(cały układ kierowniczy) i wszystko rozkręcane na śrubach..w SD same plastiki na klipsy i nity...aby coś rozebrać większość pourywasz i potrzebujesz zwykle połowe nowych...

zobaczymy jak bedzie z niezawodnością SD, miałem 3 Yamy, na każdej ponad 130h i zero awarii.. przekonam sie na własnej skórze (dla pocieszenia jest 4 lata GW ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam aktualnie 3h w RXP 2019 i kierownica skrzypi jak starym rowerze. Tak porównując wykonanie, użyte materiały i estetykę w Yama FX SVHO 2018 a SD RXP to nie ma porównania na korzyść oczywiście Yamy...gdzie większośc elementów jest metalowych(cały układ kierowniczy) i wszystko rozkręcane na śrubach..w SD same plastiki na klipsy i nity...aby coś rozebrać większość pourywasz i potrzebujesz zwykle połowe nowych...

zobaczymy jak bedzie z niezawodnością SD, miałem 3 Yamy, na każdej ponad 130h i zero awarii.. przekonam sie na własnej skórze (dla pocieszenia jest 4 lata GW ;))

 

Pawel. Gdzie w SD. Masz uklad kierowniczy na nity. ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź,  chyba zmienię serwis.

Mam jeszcze jedno pytanie,czy to jest normalne że płynąc na wprost zawsze mam kierownice troche skręconą albo w jedną albo w drugą stronę, tak myślę że w okolicach 10 a 15 (stopni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź,  chyba zmienię serwis.

Mam jeszcze jedno pytanie,czy to jest normalne że płynąc na wprost zawsze mam kierownice troche skręconą albo w jedną albo w drugą stronę, tak myślę że w okolicach 10 a 15 (stopni).

Normalne w każdym skuterze to zależy od wiatru i dryfu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź,  chyba zmienię serwis.

Mam jeszcze jedno pytanie,czy to jest normalne że płynąc na wprost zawsze mam kierownice troche skręconą albo w jedną albo w drugą stronę, tak myślę że w okolicach 10 a 15 (stopni).

Normalne w każdym skuterze to zależy od wiatru i dryfu

 

Tak? U siebie nie zauważyłem czegoś takiego. Kontrowanie kontrowaniem, ale jak daję na wprost to kiera też jest prosto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam aktualnie 3h w RXP 2019 i kierownica skrzypi jak starym rowerze. Tak porównując wykonanie, użyte materiały i estetykę w Yama FX SVHO 2018 a SD RXP to nie ma porównania na korzyść oczywiście Yamy...gdzie większośc elementów jest metalowych(cały układ kierowniczy) i wszystko rozkręcane na śrubach..w SD same plastiki na klipsy i nity...aby coś rozebrać większość pourywasz i potrzebujesz zwykle połowe nowych...

zobaczymy jak bedzie z niezawodnością SD, miałem 3 Yamy, na każdej ponad 130h i zero awarii.. przekonam sie na własnej skórze (dla pocieszenia jest 4 lata GW ;))

 

Pawel. Gdzie w SD. Masz uklad kierowniczy na nity. ??

 

aby dostać się do nakrętki regulacyjnej linki od strony kierownicy należy rozmontować  cała górę wokół kierownicy a tam tylko spinki i nity główne 4szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...aby dostać się do nakrętki regulacyjnej linki od strony kierownicy należy rozmontować  cała górę wokół kierownicy a tam tylko spinki i nity główne 4szt

O ile się nie mylę, to można się tam dostać od strony komory silnika - w GTI się da, a pokład praktycznie taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak? U siebie nie zauważyłem czegoś takiego. Kontrowanie kontrowaniem, ale jak daję na wprost to kiera też jest prosto.

Też nie zauważyłem u siebie , może trzeba zbieżność ustawić  C:-)

Proponuje częściej pływać,a mniej forum.Wtedy pogadamy.Skutery faktycznie nie psuja się jak stoją na przyczepach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd twoje stwierdzenie , że tylko na przyczepie stoi, uważam że około 40-50godzin na rok to przyzwoity wynik, zakładając, że nie jestem chłopcem z 1.9TDI i nie uprawiam cruisingu (do tego mam łódkę), dla mnie jazda to tylko ostro w pałę i po 20-30 minutach mam dość....

 

Nie psują mi sie auta, nie psują skutery, nie psują motory i inne zabawki, w poprzednim rxtx od nowości do wielu godzin nic mi się nie popsuło, w tym dopiero mam parę godzin, wiec jeszcze trudno o opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

średnia krajowa na podstawie ogłoszeń to raczej 6-10 godzin, wiec przekraczasz ją 10-krotnie, normalnie zabiera się za to gwarancje jako wykorzystanie komercyjne :-)

 

jak odbierałem skuter musiałem wjechać przyczepką na serwis, aby mi go przenieśli ze stojaka, menager/serwisant podszedł i mi tłumaczy co i jak z obsługą, ja mu mówię, że to wiem że już miałem, a On i tak musi mi to przekazać bo to jego obowiązek, na koniec kazał mi przygotować skuter do transportu, ustawić podpory rolkowe i przednią, zabezpieczyć, itd... zauważył że sie śpieszę, zwrócił mi uwagę, że nie muszę się spieszyć mam czasu ile chcę..... 

w sumie byłem tam około godziny... i obok stały sprzęty na serwie  i serwisanci mieli konkretną check listę i ją odhaczali.... na początku dostajesz taką kartę  i jak  masz dodatkowe problemy to je tam zgłaszasz..... ten serwis na jedną z lepszych opinii na google wśród klientów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...