konradoo88 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Cześć, Tak jak w temacie. Mam problem którego ani ja ani mój mechanik nie możemy rozwiązać. Objawia się tym że skuter gaśnie po ostrej jeździe na niewielkiej prędkości. Czyli generalnie kręcę bączki, używam pełnej mocy ale na niewielkiej prędkości. Po około 15 minutach skuter po odjęciu gazu gaśnie. Wygląda to tak jak bym mu wyciągnął zrywkę :/ Z tego co udało mi się sprawdzić, wydech zimny, generalnie wszystkie objawy przegrzania zostały wyeliminowane. Nie mam już pomysłu. Najgorsze jest to że czasem jest tak że problem potrafi nie występować przez 20-30min pływania. Wystarczy dać "odpocząć" skuterowi przez 10-15 min i wszystko wraca do normy. Uprzedzając pytania - nie wyświetla żadnego błędu na wyświetlaczu. Ciśnienie w normie. Macie jakieś pomysły co to może być? Pozdrawiam, K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Jakie ma obroty silnika w czasie kręcenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 licznik też gąsnie czy tylko silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradoo88 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Obroty są ok, natomiast po odjęciu gazu tak jak by nie ma biegu jałowego tylko od razu spadają do zera. Zegary nie gasną. Generalnie objaw jest taki jak bym wcisnął przycisk STOP. Silnik gaśnie. Wczoraj zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz. Przy próbie uruchomienia silnika i ciskaniu przycisku start słysze takie hmmm pykanie (coś jak delikatny stuk) każdorazowo po próbie naciśnięcia przycisku start. Jak by rozrusznik nie chciał wystartować. Po wciśnięciu przycisku uruchomienia 4-5 razy skuter w końcu się uruchamia i startuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 przyczyną gaśnięcia będzie prawdopodobnie albo nie zresetowana przepustnica albo zawór bypass jest uszkodzony , tykanie to wina stukacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Mechaniora zmien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradoo88 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Dzięki za odpowiedzi @seba - powiem żeby sprawdził te kwestie o których piszesz. Mam nadzieje że to będzie TO. Dam znać pewno we wrześniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konradoo88 Opublikowano 28 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Wiemy już wszystko. Po długich a ciężkich udało się ustalić ze winny był jakiś żelowaty syf który zapchał pompę paliwową. Sprzęt wyczyszczony i chodzi jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.