Maciej110278 Opublikowano 21 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2022 Witam Czy miał ktoś do czynienia z nowym SEA DOO WAKE PRO 2022? Chodzi mi o Tryb pływania przystosowany do holowania narciarza. Jak zachowuje się skuter w tym trybie, czy ma ograniczoną prędkość i obroty itp. Noszę się z zamiarem kupna Sea Doo Wake Pro 230 bądź GTR 230. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 22 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 (edytowane) 2022 Wake Pro to większa platforma ST3, a GTR to platforma GTI, mogą być różnice w komforcie pływania, wsiadania we 2 czy 3 osoby na korzyść ST3, GTR znowu będzie zwinniejszy i w pojedynkę może więcej dać frajdy z pływania Wake Pro to w sumie GTX czy RXTX. Jeden i drugi poradzi sobie z holowaniem narciarza. WAKE (GTI) i WAKE PRO(ST3) to też różne platformy. GTR to w sumie zwykły WAKE tylko 230KM tylko modele WAKE mają w standardzie pylon do holowania (i funkcje SKI, uchwyty na zabawki), z doświadczenia używać go tylko do holowania narciarza, wakeboardu a kołka, banany i inne większe zabawki czepiać do uchwyty w kadłubie... Były przypadku uszkodzenia pylonu. modele wake mają w standardzie funkcje SKI a do GTR trzeba kupić moduł SKI (najlepiej SKI i X), ew pewnie doprogramować. można też holować, bez problemu bez modułu SKI , a nawet w pewnych warunkach lepiej się spisuje manualne sterowanie gdyż w trudniejszych warunkach wymagana jest szybsza i dokładniejsza kontrola nad przepustnicą co do programu SKI masz funkcję RAMP, która ma 5 ustawień i one odpowiadają za przyśpieszenie, 1 wolno 5 najszybciej, każda funkcja ma wstępnie zaprogramowane parametry, dodatkowo możesz manualnie zmieniać prędkość max w pewnym zakresie. Dopóki masz wciśniętą manetkę to skuter osiąga prędkość i ją trzyma. gdzie ty kupisz nowe modele 2022 ?, są już dostarczane modele 2023 nie widzę w cenniku modelu GTX 300 (bez limited) , nie wiem czy są oferowane na Europe zamiast WAKE PRO proponowałbym właśnie jego + pylon i moduł X-SKI, cena wychodzi podobna a masz już 300KM GTR 230 jest sporo tańszy niż WAKE PRO, to duża zaleta .... Edytowane 22 Listopada 2022 przez Kazik_usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej110278 Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 3 godziny temu, Kazik_usa napisał: 2022 Wake Pro to większa platforma ST3, a GTR to platforma GTI, mogą być różnice w komforcie pływania, wsiadania we 2 czy 3 osoby na korzyść ST3, GTR znowu będzie zwinniejszy i w pojedynkę może więcej dać frajdy z pływania Wake Pro to w sumie GTX czy RXTX. Jeden i drugi poradzi sobie z holowaniem narciarza. WAKE (GTI) i WAKE PRO(ST3) to też różne platformy. GTR to w sumie zwykły WAKE tylko 230KM tylko modele WAKE mają w standardzie pylon do holowania (i funkcje SKI, uchwyty na zabawki), z doświadczenia używać go tylko do holowania narciarza, wakeboardu a kołka, banany i inne większe zabawki czepiać do uchwyty w kadłubie... Były przypadku uszkodzenia pylonu. modele wake mają w standardzie funkcje SKI a do GTR trzeba kupić moduł SKI (najlepiej SKI i X), ew pewnie doprogramować. można też holować, bez problemu bez modułu SKI , a nawet w pewnych warunkach lepiej się spisuje manualne sterowanie gdyż w trudniejszych warunkach wymagana jest szybsza i dokładniejsza kontrola nad przepustnicą co do programu SKI masz funkcję RAMP, która ma 5 ustawień i one odpowiadają za przyśpieszenie, 1 wolno 5 najszybciej, każda funkcja ma wstępnie zaprogramowane parametry, dodatkowo możesz manualnie zmieniać prędkość max w pewnym zakresie. Dopóki masz wciśniętą manetkę to skuter osiąga prędkość i ją trzyma. gdzie ty kupisz nowe modele 2022 ?, są już dostarczane modele 2023 nie widzę w cenniku modelu GTX 300 (bez limited) , nie wiem czy są oferowane na Europe zamiast WAKE PRO proponowałbym właśnie jego + pylon i moduł X-SKI, cena wychodzi podobna a masz już 300KM GTR 230 jest sporo tańszy niż WAKE PRO, to duża zaleta .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej110278 Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 Dzięki za pomoc. A czym różni się model GTX 300 od modelu GTX 300 LIMITED ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 22 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 (edytowane) Niczym specjalnym, wysposazeniem i dodatkami. Mozesz to sprawdzic na stronie sea doo . Limited to doposazony GTX w pokrowiec , system iDF , moze glebokosciomierz. I do tego sporo drozsza cena. Wiekszosc tych dodatkow jest srednio potrzebna jak szyberdach w aucie. Zamiast GTX limited lepiej jest wziasc rxtx 300. Wszystko zalezy od budzetu Napiety wez GTR230 lub nawet GTX 230 i doposaz go w pylon i modul X i SKI . Budzet wiekszy to WAKE PRO 230 a nawet RXT x300 czy GTX limited 300. Pamietaj ze do model poza wake musisz dokupic pylon i modul SKi,X. A to jakies dodatkowe 600 euro. Niektore modele nie mqaa drabinki a to tez dodatkowe pewnie ze 200 eurasy. To wszystko jest plug & play. To jest duza zaleta i przewaga np. Sea doo nad Kawasaki czy nawet Yamaha , ze masz olbrzymie mozliwosci wlasnej rozbudowy. Dzieki mocowaniu link.q to nawet pasuja niektore gadzety ze skuterow snieznych, ATV. Chcesz miec szybe przednia nie ma problemu , kupujesz 2,3 czesci i masz Jesli plywasz na zarosnietych plytszych akwenach szukaj skutera z iDF ( system oczyszczania sruby ) , czystrze , glebsze akweny nie potrzebujesz tego. Edytowane 22 Listopada 2022 przez Kazik_usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej110278 Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 14 minut temu, Kazik_usa napisał: Niczym specjalnym, wysposazeniem i dodatkami. Mozesz to sprawdzic na stronie sea doo . Limited to doposazony GTX w pokrowiec , system iDF , moze glebokosciomierz. I do tego sporo drozsza cena. Wiekszosc tych dodatkow jest srednio potrzebna jak szyberdach w aucie. Zamiast GTX limited lepiej jest wziasc rxtx 300. Wszystko zalezy od budzetu Napiety wez GTR230 lub nawet GTX 230 i doposaz go w pylon i modul X i SKI . Budzet wiekszy to WAKE PRO 230 a nawet RXT x300 czy GTX limited 300. Pamietaj ze do model poza wake musisz dokupic pylon i modul SKi,X. A to jakies dodatkowe 600 euro. Niektore modele nie mqaa drabinki a to tez dodatkowe pewnie ze 200 eurasy. To wszystko jest plug & play. To jest duza zaleta i przewaga np. Sea doo nad Kawasaki czy nawet Yamaha , ze masz olbrzymie mozliwosci wlasnej rozbudowy. Dzieki mocowaniu link.q to nawet pasuja niektore gadzety ze skuterow snieznych, ATV. Chcesz miec szybe przednia nie ma problemu , kupujesz 2,3 czesci i masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej110278 Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 Skłaniam się ku GTR 230 i rozbuduje go. Tak naprawdę rozpoczynam przygodę ze skuterami. W tym roku kupiłem Sparka Trixa 3up ale myślę że czas na coś trochę większego. Nie chcę ładować full kasy bo nie zamierzam się z nim żenić. Sezon może dwa i wymiana na coś nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej110278 Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 Widzę, że jesteś nieźle obeznany w tych tematach więc w razie pytań będę do Ciebie uderzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 22 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 GTR to dobry wybor . Bedziesz potrzebowal modulu X, SKI ( jeden modul 2 pakiety) lepiej go kupic niz sam modul SKi bo cena prawie identycza a zyskasz dodatkowe funkcje dla modeli X, launch control , wiekszy zakres VTSu ( to lepsze niz te programy dla narciarza) . Funkcje te da sie tez odpalic w oprogramowaniu serwisowym BUDS , tu moze byc rozne podejscie dilera i przed kupnem skutera lepiej o tym porozmawiac z dilerem, bo moze wyrwiesz aktywacje za free. Do tego drabinka do wsiadania i pylon narciarski . Wtedy twoj skuter bedzie sie nazywal 🙂 GTR X WAKE 230 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej110278 Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 Drabinkę, pylon, audio już mam dogadane. Muszę jeszcze pogadać o tym module Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 22 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 Gdyby diler nie chcial tego aktywowac , to tak wyglada ten modul kosztuje 180$ w Europie pewnie okolo 200 euro , plug & play wpinasz w zlaczke i dziala. Wedlug mnie ciekawszy jest tam nawet pakiet X niz SKI, ale i tak masz w module 2 pakiety. Full opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej110278 Opublikowano 22 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 Już namierzyłem ten moduł, co prawda w DE bo u dilera gdzie kupuję akurat go nie mają. Mam nadzieję że w razie czego go podłączą tak żeby nie było problemu z gwarancją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 22 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 Tak z praktyki, do holowania najbardziej przydatne to pylon i drabinka oraz moc. Skuter im większy i cięższy tym lepiej, chodzi o stosunek masy holownika do obiektu holowanego. Jeżeli holowanie będzie tylko "dodatkiem" do całokształtu użytkowania, to nie ma co kombinować z jakimiś programami SKI, i tak mało kto z tego korzysta. GTR to dobry wybór. Trochę praktyki w operowaniu manetką i balansu skuterem i zabawa jak ta lala. Ja swoim skuterem targam nawet kanapę z trzema osobami na pylonie i jest ok. Wiadomo, im cięższy obiekt, tym niżej wysunięty pylon. Mój ma trzy sekcje. Jedyna funkcja z której czasami korzystam to tempomat(funkcja cruise control), dzięki temu przy dłuższych odcinkach nie męczą się tak paluchy na klamce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 22 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2022 (edytowane) Zgodze sie , pisalem ,ze w pewnych warunkach duzo lepsze jest operowanie manualnie, chodzi o czytanie wody i przewidywanie reakcji narciarza. Chodzi o unikniecie sytuacji za małej mocy , luźnej linki , szarpnięcia itd.... ale ja tu ciągle piszę o module SKI i X z podkreśleniem, że te drugi jest ciekawszy bo tam masz odblokowanie pełnego zakresu ruchu VTSa, launch control, parametry prędkosci, zasięg, obroty. Edytowane 23 Listopada 2022 przez Kazik_usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 (edytowane) 9 godzin temu, Maciej110278 napisał: Już namierzyłem ten moduł, co prawda w DE bo u dilera gdzie kupuję akurat go nie mają. Mam nadzieję że w razie czego go podłączą tak żeby nie było problemu z gwarancją. Maciej Ty nie zrozumiałeś o co chodzi w plug and play, masz wolną wtyczkę przyczepioną do zbiorniczka chłodziwa, tam podłączasz oryginalny fabryczny moduł. Nie potrzeba Ci żadnego dilera, szamana, czarodzieja i wróżki . Zero wpływu na gwarancje , możesz go kupic w budce z lodami i sam połączyć, dodatkowo zawsze możesz go wypiąć, sprzedać moduł, lub skuter bez niego. Edytowane 23 Listopada 2022 przez Kazik_usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 23 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2022 11 godzin temu, Kazik_usa napisał: Zgodze sie , pisalem ,ze w pewnych warunkach duzo lepsze jest operowanie manualnie, chodzi o czytanie wody i przewidywanie reakcji narciarza. Chodzi o unikniecie sytuacji za małej mocy , luźnej linki , szarpnięcia itd.... ale ja tu ciągle piszę o module SKI i X z podkreśleniem, że te drugi jest ciekawszy bo tam masz odblokowanie pełnego zakresu ruchu VTSa, launch control, parametry prędkosci, zasięg, obroty. Ja w żaden sposób tego nie neguję, wręcz chyba nawet potwierdzam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.