Skocz do zawartości

SEA DOO WAKE PRO 2022 Tryb holowania


Maciej110278
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2022 Wake Pro to większa platforma ST3, a GTR to platforma GTI, mogą być różnice w komforcie pływania, wsiadania we 2 czy 3 osoby na korzyść ST3, GTR znowu będzie zwinniejszy i w pojedynkę może więcej dać frajdy z pływania    Wake Pro to w sumie  GTX czy RXTX. Jeden i drugi poradzi sobie z holowaniem narciarza.

WAKE (GTI) i WAKE PRO(ST3) to też różne platformy. GTR to w sumie zwykły WAKE tylko 230KM 

 

tylko modele WAKE mają w standardzie  pylon do holowania (i funkcje SKI, uchwyty na zabawki),  z doświadczenia używać go tylko  do holowania narciarza, wakeboardu a  kołka, banany i inne większe zabawki czepiać do uchwyty w kadłubie...   Były przypadku uszkodzenia pylonu. 

 

 

modele wake mają w standardzie funkcje SKI a do GTR trzeba kupić moduł SKI (najlepiej SKI i X), ew pewnie doprogramować.

 

można też holować, bez problemu bez modułu SKI , a nawet w pewnych warunkach lepiej się spisuje manualne sterowanie gdyż w trudniejszych warunkach wymagana jest szybsza i dokładniejsza kontrola nad przepustnicą   

 

co do programu SKI masz funkcję RAMP, która ma 5 ustawień i one odpowiadają za przyśpieszenie, 1 wolno 5 najszybciej, każda funkcja ma wstępnie zaprogramowane parametry, dodatkowo możesz manualnie zmieniać prędkość max w pewnym zakresie. Dopóki masz wciśniętą manetkę to skuter osiąga prędkość i ją trzyma.    

 

gdzie ty kupisz nowe modele 2022 ?, są już dostarczane modele 2023 

 

nie widzę w cenniku modelu GTX 300 (bez limited) , nie wiem czy są oferowane na Europe 

 

zamiast WAKE PRO proponowałbym właśnie jego + pylon i moduł X-SKI, cena wychodzi podobna a masz już 300KM 

 

GTR 230 jest sporo tańszy niż WAKE PRO, to duża zaleta ....

 

 

 

 

Edytowane przez Kazik_usa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kazik_usa napisał:

2022 Wake Pro to większa platforma ST3, a GTR to platforma GTI, mogą być różnice w komforcie pływania, wsiadania we 2 czy 3 osoby na korzyść ST3, GTR znowu będzie zwinniejszy i w pojedynkę może więcej dać frajdy z pływania    Wake Pro to w sumie  GTX czy RXTX. Jeden i drugi poradzi sobie z holowaniem narciarza.

WAKE (GTI) i WAKE PRO(ST3) to też różne platformy. GTR to w sumie zwykły WAKE tylko 230KM 

 

tylko modele WAKE mają w standardzie  pylon do holowania (i funkcje SKI, uchwyty na zabawki),  z doświadczenia używać go tylko  do holowania narciarza, wakeboardu a  kołka, banany i inne większe zabawki czepiać do uchwyty w kadłubie...   Były przypadku uszkodzenia pylonu. 

 

 

modele wake mają w standardzie funkcje SKI a do GTR trzeba kupić moduł SKI (najlepiej SKI i X), ew pewnie doprogramować.

 

można też holować, bez problemu bez modułu SKI , a nawet w pewnych warunkach lepiej się spisuje manualne sterowanie gdyż w trudniejszych warunkach wymagana jest szybsza i dokładniejsza kontrola nad przepustnicą   

 

co do programu SKI masz funkcję RAMP, która ma 5 ustawień i one odpowiadają za przyśpieszenie, 1 wolno 5 najszybciej, każda funkcja ma wstępnie zaprogramowane parametry, dodatkowo możesz manualnie zmieniać prędkość max w pewnym zakresie. Dopóki masz wciśniętą manetkę to skuter osiąga prędkość i ją trzyma.    

 

gdzie ty kupisz nowe modele 2022 ?, są już dostarczane modele 2023 

 

nie widzę w cenniku modelu GTX 300 (bez limited) , nie wiem czy są oferowane na Europe 

 

zamiast WAKE PRO proponowałbym właśnie jego + pylon i moduł X-SKI, cena wychodzi podobna a masz już 300KM 

 

GTR 230 jest sporo tańszy niż WAKE PRO, to duża zaleta ....

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niczym specjalnym, wysposazeniem i dodatkami. Mozesz to sprawdzic na stronie sea doo . Limited to doposazony GTX w pokrowiec , system iDF , moze glebokosciomierz. I do tego sporo drozsza cena. Wiekszosc tych dodatkow jest srednio potrzebna jak szyberdach w aucie. Zamiast GTX limited lepiej jest wziasc rxtx 300. 

 

Wszystko zalezy od budzetu 

Napiety wez GTR230 lub nawet GTX 230 i doposaz go w pylon i modul X i SKI . 

 

Budzet wiekszy to WAKE PRO 230 a nawet RXT x300  czy GTX limited 300.

Pamietaj ze do model poza wake musisz dokupic pylon i modul SKi,X. A to jakies dodatkowe 600 euro. Niektore modele nie mqaa drabinki  a to tez dodatkowe pewnie ze 200 eurasy.  

 

To wszystko jest plug & play.

 

To jest duza zaleta i przewaga np. Sea doo nad Kawasaki czy nawet Yamaha , ze masz olbrzymie mozliwosci wlasnej rozbudowy. Dzieki mocowaniu  link.q to nawet pasuja niektore gadzety ze skuterow snieznych, ATV. Chcesz miec szybe przednia nie ma problemu , kupujesz 2,3 czesci  i masz 

 Jesli plywasz na zarosnietych plytszych akwenach szukaj skutera z iDF ( system oczyszczania sruby ) , czystrze , glebsze akweny nie potrzebujesz tego.  

 

Edytowane przez Kazik_usa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Kazik_usa napisał:

Niczym specjalnym, wysposazeniem i dodatkami. Mozesz to sprawdzic na stronie sea doo . Limited to doposazony GTX w pokrowiec , system iDF , moze glebokosciomierz. I do tego sporo drozsza cena. Wiekszosc tych dodatkow jest srednio potrzebna jak szyberdach w aucie. Zamiast GTX limited lepiej jest wziasc rxtx 300. 

 

Wszystko zalezy od budzetu 

Napiety wez GTR230 lub nawet GTX 230 i doposaz go w pylon i modul X i SKI . 

 

Budzet wiekszy to WAKE PRO 230 a nawet RXT x300  czy GTX limited 300.

Pamietaj ze do model poza wake musisz dokupic pylon i modul SKi,X. A to jakies dodatkowe 600 euro. Niektore modele nie mqaa drabinki  a to tez dodatkowe pewnie ze 200 eurasy.  

 

To wszystko jest plug & play.

 

To jest duza zaleta i przewaga np. Sea doo nad Kawasaki czy nawet Yamaha , ze masz olbrzymie mozliwosci wlasnej rozbudowy. Dzieki mocowaniu  link.q to nawet pasuja niektore gadzety ze skuterow snieznych, ATV. Chcesz miec szybe przednia nie ma problemu , kupujesz 2,3 czesci  i masz 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTR to dobry wybor . Bedziesz potrzebowal modulu X,  SKI ( jeden modul 2 pakiety)  lepiej go kupic niz sam modul SKi bo cena prawie identycza a zyskasz dodatkowe funkcje dla modeli X, launch control , wiekszy zakres VTSu ( to lepsze niz te programy dla narciarza) . Funkcje te da sie tez odpalic w oprogramowaniu serwisowym BUDS , tu moze byc rozne podejscie dilera i  przed kupnem skutera lepiej o tym porozmawiac z dilerem, bo moze wyrwiesz aktywacje za free. 

 

Do tego drabinka do wsiadania i pylon narciarski .

 

Wtedy twoj skuter bedzie sie nazywal 🙂

 

GTR X WAKE 230 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gdyby diler nie chcial tego aktywowac , to tak wyglada ten modul kosztuje 180$ w Europie pewnie okolo 200 euro , plug & play wpinasz w zlaczke i dziala. 

 

Wedlug mnie ciekawszy jest tam nawet pakiet X niz SKI, ale i tak masz w module  2 pakiety. Full opcja 

 

 

 

Screenshot_20221122-093647_Chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z praktyki, do holowania najbardziej przydatne to pylon i drabinka oraz moc. Skuter im większy i cięższy tym lepiej, chodzi o stosunek masy holownika do obiektu holowanego. Jeżeli holowanie będzie tylko "dodatkiem" do całokształtu użytkowania, to nie ma co kombinować z jakimiś programami SKI, i tak mało kto z tego korzysta. GTR to dobry wybór. Trochę praktyki w operowaniu manetką i balansu skuterem i zabawa jak ta lala. Ja swoim skuterem targam nawet kanapę z trzema osobami na pylonie i jest ok. Wiadomo, im cięższy obiekt, tym niżej wysunięty pylon. Mój ma trzy sekcje. Jedyna funkcja z której czasami korzystam to tempomat(funkcja cruise control), dzięki temu przy dłuższych odcinkach nie męczą się tak paluchy na klamce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodze sie , pisalem ,ze w pewnych warunkach duzo lepsze jest operowanie manualnie, chodzi o czytanie wody i przewidywanie reakcji narciarza. Chodzi o unikniecie sytuacji za małej mocy , luźnej linki , szarpnięcia itd....

 

ale ja tu ciągle piszę o module SKI i X z podkreśleniem, że te drugi jest ciekawszy 

bo tam masz odblokowanie pełnego zakresu ruchu VTSa, launch control, parametry prędkosci, zasięg, obroty. 

Edytowane przez Kazik_usa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Maciej110278 napisał:

Już namierzyłem ten moduł, co prawda w DE bo u dilera gdzie kupuję akurat go nie mają. Mam nadzieję że w razie czego go podłączą tak żeby nie było problemu z gwarancją.

Maciej Ty nie zrozumiałeś o co chodzi w plug and play, masz wolną wtyczkę przyczepioną do zbiorniczka chłodziwa, tam podłączasz oryginalny fabryczny moduł. Nie potrzeba Ci żadnego dilera, szamana, czarodzieja i wróżki   . Zero wpływu na gwarancje , możesz go kupic w budce z lodami i sam połączyć, dodatkowo zawsze możesz go wypiąć, sprzedać moduł, lub skuter bez niego.   

Edytowane przez Kazik_usa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Kazik_usa napisał:

Zgodze sie , pisalem ,ze w pewnych warunkach duzo lepsze jest operowanie manualnie, chodzi o czytanie wody i przewidywanie reakcji narciarza. Chodzi o unikniecie sytuacji za małej mocy , luźnej linki , szarpnięcia itd....

 

ale ja tu ciągle piszę o module SKI i X z podkreśleniem, że te drugi jest ciekawszy 

bo tam masz odblokowanie pełnego zakresu ruchu VTSa, launch control, parametry prędkosci, zasięg, obroty. 

Ja w żaden sposób tego nie neguję, wręcz chyba nawet potwierdzam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...