Skocz do zawartości

Sea doo xp 1000 Bombardier 2000r obroty


kajtek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdz, cisnienie. Potem gaziory, potem zawory, moze byc potrzebna regulacja. I srobka.

 

Masz rację - ale chciałem zasugerować powyższe jako 2 krok - uważam że jeżeli V max będzie bliska nominalnej lub większa więc na 100% będzie "problem" w niewłaściwe dobranej śrubie, nie ma szans aby osiągał  nominalną prędkość przy 2 tys mniej obrotów a jeżeli osiąga(nie wiemy) to śruba. Jeżeli mając mniej obrotów dodatkowo pływa dużo wolniej to problem z silnikiem(Twoje sugestie do sprawdzenia)...no i jeszcze pytanie czy nasz kolega potrafi to samodzielnie sprawdzić?...

 

Powodzenia bo sezon nadciąga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...