Franek Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Czesc. Taka sytuacja sie zdarzyla ze raz na jakis czas na pelnych obrotach zapalalo mi sie hi temp przy dluzszym plynieciu, ale jak sie odpuscilo to gaslo. Pozniej podczas plywania wydobywal sie cichy gwizd/swist ktory zmienial sie wraz z obrotami. A teraz jest tak ze obroty rosna, a skuterek sie nie rozpedza zbyt ochoczo, ale wczesniej wspomniany dziwek zniknal. Silnik chodzi raczej normalnie, sruba sie kreci. Zajrzalem w rate i nie ma tam zmielonych ryb, kamieni czy innych kaloszy, natomiast na walku jest wyczuwalny delkiatny luz. Oprocz tego zauwazylem ze w stozku na koncu (chyba pompy cisnieniowej) jest dziura i wycisnelo sie cos zmielonego. Czy ktos mial podobny przypadek i moglby naprowadzic mnie gdzie szukac problemu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Kiedy był robiony ostatni serwis ? Czy zmieniłeś kiedykolwiek olej w łożysku śruby ? Mierzyłeś szczelinę między śrubą a wearingiem? Wydaje mi się że niezła tam mielonka jest u Cb, kanały wodne też pewnie pozapychane. Jak sam nie potrafisz to oddaj do fachowca dobrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Turbina do remontu albo wymiany. Tam powinien być olej przekładniowy a nie coś zmielonego. Pewnie po łożyskach już nie ma śladu a wałek ( jeżeli nie ukręcony) jest skorodowany. Typowe objawy przy braku właściwych przeglądów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Jak dbasz tak masz !! Wiec cisnij az silnik stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Tak to czesto jest Krzaku :D Koledzy już wszystko napisali-zdemolowane łozyskowanie pompy i hgw co jeszcze.W najgorszej sytuacji poszukasz sobie drugiej pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Dzieki za porady, "cisnij az silnik stanie", "oddaj do serwisu jak nie umiesz" oraz "jak dbasz tak masz" sa dla mnie najcenniejsze i beda napewno pomocne. Wear ring byl zmieniony przed sezonem i wszystko smigalo jak nalezy. Czy lozyska jak i stozek sa dostepne bez problemu? Gdzie moglbym kupic czesci potrzebne do regeneracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Prosze bardzo kolego... i do dzieła :) Części kupisz u każdego dealera Seadoo,podać namiary.... ? ;D ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 21 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 O mega dzieki za filmik. Jestem troche w tyle z youtubami itp, ale jak widac jest tam wszystko. Bedzie trzeba rozebrac i popatrzec ale wiem gdzie szukac. Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Chyba ta seria będzie bardziej odpowiednia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.