Skocz do zawartości

SeaDoo 2021 lineup


pietiabo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

PODSUMOWANIE

 

RXP-X 300

 

- nowy kadłub T3-R, lżejszy od 67 funty, szybszy o 10% od starego do 0-60mil/h

- według reklamy ładnie tnie falę, precyzyjny w zakretach

- nowy siedzenie 1 osobowe z regulowanym oparciem , możliwa opcja 2 miejscowa ( za 400$) 

- kolory paskudne, chyba celowo bo teraz w ofercie jest dodatkowa grafika za skromne 800$

 

c52127d0cb8d9a28med.jpg

 

 

FISH PRO

 

nowość to IDF -  Intelligent Debris Free Pump System -  system oczyszczania pompy od np. zielska, wodorostow, wyłączamy silnik, właczamy iDF --- jest zębatka i zmienia sie kierunek kręcenia śmigła, teraz woda jest wypychana z pompy. Widze miny konstruktorów Yamahy, " jak Oni to zrobili ?"   

 

system do dokowania/mocowania, linka ze zwijaczem -pomysłowe

 

przedni uchwyt na kubek

 

GTX , GTX limited

 

nowe kolory

 

iDF

 

nowe zegary mulitimedialne

 

system dokowania /mocowania, linka ze zwijaczem

 

przedni uchwyt na kubek

 

GTX PRO 130

 

nowy model w gamie, przeznaczony dla wypożyczalni

czyli świetny kadłub ST3 + 130KM, wzmacniane niektóre rzeczy, nawet iBR jest opcją 

 

 

SPARK, TRIXX

 

nowe kolory, reszta bez zmian,  szczególnie czarno czerwony TRIXX świetnie wygląda

 

GTI

 

to i tak nowy model wiec, nie mozna było sie spodziewać nic nowego może poza kolorami

 

RXT-X

 

to samo, nowe kolory, dość paskudne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stylistycznie WOW nie ma zmiany koloru. IDF to chyba działa na zasadzie odpalenia silnika w odwrotną stronę ale czy to jest system na miarę Game Changera w fish pro być może ale ten i tak nie ma konkurencji. Bardziej liczyłem na nowe RXP te zmiany na dnie to powiem szczerze raczej z GP1800 nie powalczą.Zresztą w sporcie za oceanem to i tak SD nie istnieje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na jakaś zmianę diametralna dna w RXP po ostatnich zapowiedziach ze strony BRP.

Pisali ze pójdą w stronę Yamahy czyli nie wgryzanie się w wodę tylko racze prześlizgiwanie się po niej.Poniekąd poszli w tę stronę przez wtłaczanie powietrza pod dno i zaokrąglenie obła.Jednak wtłaczanie powietrza pod dno może mieć zły wpływ na wodę która wpada w tunel pompy.Najbardziej rozbawiła mnie zmiana sponsonów które i tak przy pierwszych przeróbkach skutera lądują w śmietniku Co do IDF to ja w tym roku 2 razy wyciągałem coś z kratki a zrobiłem do tej pory ze 3500 km po wodzie.Nie wiem czy to znaczący system jeśli chodzi o wybór skutera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem niedawno w louisiana , współczuję chłopakom , wyciąganie skutera na brzeg, przewracanie i wydłubywanie tego syfu. Jeśli iDF ma pomóc to jest to rewolucja .

Px,Tx raczej tego nie będzie bo dodatkowa waga , moze też straty na napędzie .Mi to raczej nie potrzebne ..

 

10lat temu mówili że hamulec jest niepotrzebny , 5 lat później wprowadziła go Yamaha , za 5 lat będzie odpowiednik iDFu w Yamaha

 

Jeszcze trzeba sprawdzić na ile ten system będzie bezawaryjny, dodatkowe zębatki , jest to mechaniczna przekładnia , coś jak skrzynia biegów , gdzieś przy silniku w obudowie WOM...itd... co innego testowanie tego rok na paru egzemplarzach co innego sprzedaz 10tys sztuk..

 

 

Px został zbudowany , nie na prostą , ale żeby szybko , ciasno pokonywać zakręty , pierwsi wczorasi testerzy pisali , że robi to świetnie .

Te kolorowe zegary nie są mu potrzebne , przydały by się surowe zegary z AFRem, ciśnieniem oleju czy doładowania . Zmiana zachowania kadłuba więc i zmiana redanow .

 

Dobra zmiana w GTX bo płacenie większą kasę za ten sam skuter co TX, bo miał pokrowiec i głębokościomierz , teraz to prawdziwy GTX skuter z założenia luksusowy , będzie miał multimedia , iDF, ma to sens

 

Poprzedni PX wyglądał ładnie ,ale trzeba obejrzyc nowego na żywo.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze coś jakby zrobili prawdziwy neutral , to w zasadzie problemy z uszczelnieniem karbonowymi zostały by mocno zredukowane.  Bo większość uszkodzeń to nadużycia na przyczepie .

Prawdziwy neutral prawdopodobnie by zredukował wpadanie przedmiotów do turbiny , mi się to zawsze zdarzało na stojącym skuterze.

 

Druga sprawa obecna Nka dobrze sobie radzi , potrafi utrzymać się nawet  na prądzie , przynajmniej ja to obserwuje , gdzie spotkałem się z informacją że można to skalibrować , co też jest plus.

 

iDF - Skoro jest dodatkowa przekładnia to są tez straty . Ciekaw jestem testów wydajnościowych . Stawiam , że coś spadnie.

 

Za 2-3 lata będziemy wiedzieć jak wygląda sprawa awaryjnosci . To że oni co tam testują parę lat na skuterku to nijak ma się do masowej produkcji i tysięcy użytkowników , różnych warunków ...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też czytałem to na grupie GH, to nie znaczy że SD nie umieścił tam plastikowych łożysk, ceramicznych podkładek, gumowych sprężyn.  Masowa produkcja i klient to całkiem co innego .

 

" Co sądzimy ?" Nikt tego jeszcze nie widział , założenie dobre ...

Jest to kolejna innowacja , na rynku istotnie nic się nie zmieni , może mlody klient to kupi , bo starzy już mają swoje preferencje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedladalem zestaw części do modeli 2021, wygląda że zmienili parę rzeczy

Jest inny symbol uszczelnienia karbonowego , inny wałek i to w modelach bez iDFu.

 

Trudno mi powiedzieć czy jest to zmiana poprawa trwałości , czy zmiany pod iDF

 

epc.brp.com - link do części

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...