pafflech Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Witam Ogarniam powoli sprzęt i teraz po dość krótkim pływaniu, po wprowadzeniu silnika na obroty zapala sie kontrolka MAINT jak puszcze obroty na wolne to zaraz gaśnie. Na wolnych ładnie chodzi, tydzień temu też mu sie tak zdarzyło ze dwa razy ale po wyłączeniu silnika bądź puszczeniu obrotów na wolne zaraz gasło. Mam zamiar podłączyć w tygodniu pod komputer, pytanie natomiast czy może mieliscie takie objawy ? Wymienialem wtryskiwacz wczesniej, świece nie były wymieniane, gościu który mnie spotkał na wodzie okazał się serwisantem i mówił że prawdopodobnie trzeba zresetować przepustnicę czy coś takiego i powinno być dobrze. Pomożecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Czy Beeper nie podaje żadnych kodów ? Ze ściągniętą zrywką, spróbuj naciskać przycisk "SET" przez kilka sekund ... powinien skasować kod"MAINT" . Następnie wciśnij go 5 razy, aby sprawdzić, czy są jakieś kody usterek. Jeśli kod się pojawi usterka będzie musiała być naprawiona. ,,MAINT" świeci też jak przyjdzie termin przeglądu ale po uruchomieniu powinno zgasnąć w ciągu kilku sekund. Jeżeli nadal miga podczas jazdy to znaczy, że jest zarejestrowany błąd w ECU. Aby usunąć komunikat Wciśnij i przytrzymaj przycisk SET przez 2 sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafflech Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 hmm u mnie nie dzialają te kombinacje przycisku SET ja mam model 2001 moze w pozniejszym modelach. A podczas plywania to zaraz jak go dam na obroty po odoczynku po plywaniu jakies 15 minut zaczyna mrugac czerwona kontrolka i wyswietla sie MAINT i jest ciągły beep tak jakby się przegrzewał ? gdzies czytalem ze długi beep ciągły jest kontrolką overheat ??? Na poczatku jak go zwodowałem pływałem chwile i nic się nie działo, później jak raz się wyświetlił MAINT to już za każdym dodaniem obrotów nawet po 15 minutowym postoju i rozpoczetym następny pływaniu błąd zaraz mrugała kontrolka i MAINT i ciągły beep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafflech Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 wyczytałem na zagranicznych forach ze DI nie rejestrują błędów i trzeba go wyczaic na bieżąco, poprostu super w Di jest 20 typów różnych błędów więc mam 5 % szans na powodzenie za pierwszym razem - dobre, ale w miare eliminacji podejrzanych punktów szanse rosną - to pocieszające. Bardzo bym prosił o jakieś sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szOPen Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Witaj Sprawdź chłodzenie wydechu a konkretnie chłodzenie water boxa. Ja miałem kiedyś Xp-Di i trochę czasu spędzięlem w garażu Odpal skuter wepnij wąż z wodą żeby było chłodzenie zwieksz obroty do około 3 tys przez kilka sekund i temperaturę węży po waterboxie jakajest temperatura , sprawdź również cz wylewa się woda z wydechu. Jeżeli woda się nie wylewa wydechem a wąż na wydechu jest gorący to prawdopodobnie masz zatkaną gruszkę chłodzenia waterboxa - usiebie miałem tak kilka razy jak pływałem po liściach częśto się zatykało. Czy skuter wchodzi na pełne obroty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafflech Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Na początku sprawdziłem z tą wodą i nie leje się z wydechu więc pewnie to ten problem, co prawda bez włączonego silnika, ale jak podpinałem poprzednio to przez wydech na pewno ładowała woda. Popatrzę sobie dzisiaj na tą gruche, przeczyszczę i będę widział co dalej. Gość z serwisu mówił że powinienem zrobić reset przepustnicy ? o co to chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szOPen Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Wbij sobie jedną zasade do głowy Silnik zapalasz podpinasz wodę Odpinasz wodę gasisz silnik . Woda z wydechu na pracującym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Na początku sprawdziłem z tą wodą i nie leje się z wydechu więc pewnie to ten problem, co prawda bez włączonego silnika, ale jak podpinałem poprzednio to przez wydech na pewno ładowała woda. Popatrzę sobie dzisiaj na tą gruche, przeczyszczę i będę widział co dalej. Gość z serwisu mówił że powinienem zrobić reset przepustnicy ? o co to chodzi ? A może reset przepustnicą? Historia zna takie przypadki. Kilka razy coś takiego robiłem ale zdaje się, że w zaburtowym Evinie. Przy okazji kontrolka MIL wyświetlała zarejestrowane błędy. Jak jest w S-D DI nie wiem. Trzeba pokopać w manualach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafflech Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Masz racje szopen leszcz jestem, przeciez z tego wydechu ma byc wydmuchiwana woda bo nie ma jak sie przelać sama. Odpalilem tak i Jak pisales i potrzymalem chwile na obrotach ok 3 Tys i zaczal swiecic maint i za c. hwile na chwile zapalilo sie '12v low' i to ta przyczyna byla a Ja tu zamieszanie robie. akumulator kupilem dwa tygodnie temu zelowy nowy wiec nie bralem go pod uwage wogole, a tu Taki zonk. Podladowalem i zupelnie ucichlo Maint. Dzieki wielkie, musze przestudiowac manuala i poprzegladac po kolei zakamarki gdzie cos trzeba czasami posprawdzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szOPen Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Jaki zalozyles akumulator AGM . VRLA. ŻELOWY czy zwykly i ile amperogodzin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafflech Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jakis POVerbat chyba 20 amperogodzin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szOPen Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Witaj Ten akumulator kupiłeś ? http://dobreakumulatory.pl/akumulatory-agm-i-zelowe/489-nerbo-12v-18ah.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafflech Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Nie to jest "Poverbat" - tak sie nazywa, pewnie hinol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Dzis tez mi wyskoczyl ten MAINT. Zaswieci po odpaleniu, po czym gasnie. Skuter pracuje normalnie. Bledow po wciśnięciu 5x SET brak. Jak usunac ten komunikat i czy mam sie czyms martwic? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Coś chyba wymaga konserwacji???? Wygląda na to że nic nie jest uszkodzone ale wymaga przeglądu???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Dzis tez mi wyskoczyl ten MAINT. Zaswieci po odpaleniu, po czym gasnie. Skuter pracuje normalnie. Bledow po wciśnięciu 5x SET brak. Jak usunac ten komunikat i czy mam sie czyms martwic? ;) Woła na przegląd. ;) Ignoruj lub przy okazji wykasuj w jakimś serwisie - nie znam sposobu na ręczne kasowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Dzieki Funyo, tak zrobię. Pzdr. PS. Dzis zaliczyłem 1 glebę, czy raczej wodę ;D Myslalem ze na tak stabilnym sprzęcie jak GTX to niemozliwe, ale plywalismy we 3 osoby przez co skuter wytwarzal dosc konkretny kilwater. Osobie z tyłu spadla czapka wiec zwolnilem, zrobilem zwrot i nadzialem sie na wlasna fale bokiem, w dodatku stanalen zeby tej czapki wypatrywać ;D Prędkość moze z 10 km/h a brechtu co niemiara bo wszyscy w wodzie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnyczarnecki Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 jak jak wsadzam kogoś świeżego na swojego stojaka to z boku się widzi min 10 ostrych lądowań w ciągu 5 minut to można aż zakwasów dostać od śmiechu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.