drift_king Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Siemanko ! Mam pytanie do uzytkowników SD GTi130.Kolega kupił takiego przedwczoraj (2011r),okazyjnie ;) no i jest problem.Maszyna ładnie odpala,dobrze wchodzi do ślizgu,nie czuć strat mocy na napędzie,wręcz przeciwnie-już z wolnych obrotów wyrywa do przodu.Niestety dokręca 6500(80kmh) i koniec.Nie ważne jaka zrywka,jaki tryb pracy(touring,sport) szybciej lub wolniej dokręca te 80 i koniec.Wg youtube powinien wycxiągac 90+.Ja stawiam na niedobór mocy spowodowany duzym nalotem(na pewno taki jest) i prawdopodobnie niższe niz nominalne spręzanie.Paliwo i zapłon narazie wykluczyłem,poniewaz oprócz wspomnanego niedoboru obrotów nie ma absolutnie zadnych faili typu szarpanie,przerywanie,no nic.Działa rowno,gładko tylko jakby nie do końca.. Zaleciłem mu pomiar spręzania i dopiero dalsze kroki,ale chętnie posłucham Waszych pomysłów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Mój kręci max 7400rpm, v max 85+ GTI/GTS 130 raczej nie zrobi 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Serwis twierdzi,że powinien robić. Ten też robi. Kompresja zmierzona 9-9-10 Funyo masz manuala,żeby luknąć ile powinno być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 nie robi 90+ http://www.boattest.com/review/sea-doo/1079_gti-se#1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 ...Ten też robi... Nie robi - prędkość oscyluje między 88 a 89, raz wskakuje na 90. Powyżej 90 jest bez szans przy standardowym skuterze. Dlatego napisałem wcześniej 85+ Pamiętajcie też, że ja mam sprzęt poprzedniej generacji (2008) - nowy (po 2010r) ma nową budę i elektroniczną przepustnicę, która nieco wyostrza osiągi (+2, może 3km/h). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 No dobrazle napisalem.Sprawny skuter tej generacji robi 90 bez plusa.Ten nie robi.sprezanie jak wyzej.Pomysly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaDoo Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Ja mialem w rxp x 255 jak bylo goraco nie dokrecal kolo 100obr/min,jak zimno to calkiem inny skuter ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Ten z filmu ma pewnie taśmę wyjętą z dolotu a twój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Ja bym obstawiał zablokowany sprzęt na wolnej zrywce (nawet po włożeniu szybkiej zrywki), o ile to w ogóle możliwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Pewnie teoretycznie możliwe,to kodowanie przecież,a obie zrywki są zmaltretowane i na obu wyciąga tą samą prędkość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Witam, gdyby problem tkwił w zrywce to z tego co wiem po włożeniu zrywki na wyświetlaczu jeśli pokaże L key lub R key to wiadomo, learning albo rental. Obroty ogranicza odpowiednio do 5500 i 6500. Nie ważne czy zrywka zmaltretowana, jak działa to działa. Nie ważne jaki ma kolor tylko jak zaprogramowana. Teraz przytoczę swoje doświadczenie, może coś pomoże choć sam nie rozwiązałem jeszcze problemu. GTX 4tec, na pełnej zrywce płynie prosto na 6500-6700 obrotów, powinien kręcić około 7500. Gdy skręcę trochę w prawo to osiągnie 7000, ale to dalej za mało. Po pływaniu sprawdzone sprężanie, ok 200psi na każdym, więc ok, ciśnienie paliwa 2,9bar, więc ok. Świece sprawne, cewki itp wszystko ok. Błędów żadnych nie pokazuje. Mój trop jest następujący, po wykręceniu świec okazuje się, że według mnie są za jasne, tak białe, że prawie jak nowe. Przewiduje zapchane/zabrudzone wtryskiwacze. Przy najbliższym pływaniu wleję do benzyny dodatek do czyszczenia układu paliwowego. Jeśli po dwóch wypalonych zbiornikach zauważę poprawę to je zdemontuję i zawiozę na czyszczenie ultradźwiękami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 świece są białe czy jak nowe?? ...bo to zasadnicza różnica...wiem, że myślisz o ubogiej mieszance. ale czy to możliwe aby wszystkie wtryski padły na raz i jednakowo ?...pewnie coś z przepustnica raczej, manetką itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 a ciśnienie paliwa ? ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Świece ok,w układ paliwowy jeszce z manomerem nie wjechałem,bo nie było kiedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 świece są białe czy jak nowe?? ...bo to zasadnicza różnica...wiem, że myślisz o ubogiej mieszance. ale czy to możliwe aby wszystkie wtryski padły na raz i jednakowo ?...pewnie coś z przepustnica raczej, manetką itp. Świece licząc od przodu: 1. bardzo biała, 2. biała, 3. biała ale obwód czołowy na gwincie lekko brązowy. Przepustnica otwiera się jak należy, TPS był zerowany. Gdy silnik popracował kilka minut na przyczepie z podłączoną wodą to świece zaczęły być podobne, każda uzyskała lekko brązowy obwód. Więc wnioskuję, że na wolnych i np do połowy przepustnicy tego paliwa wystarczy. Jak był na wodzie i miał cały czas ponad pół gazu to było za dużo powietrza. Mam nadzieję, że tak się okaże :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 zanim kupisz wtryski to może jeszcze warto założyć manometr przed listwą wtryskową i sprawdzić czy ciśnienie nie spada przy większym zapotrzebowaniu na banzynkę...być może pompa robi ciśnienie ale jak jest coś zabrudzone(filterek na ssaniu) to może nie uzyskać wydajności co się objawi spadkiem ciśnienia...taka myśl gdyż to niewiele kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Nie chcę od razu kupować wtrysków tylko zawieźć na czyszczenie ultradźwiękami, gdy odczuje różnicę po dodaniu środka czyszczącego. Sama pompa paliwa pompuje 8 barów, gdy manometr wpinam pomiędzy listwę i pompę zmontowaną to mam ciśnienie 2,9 bara (regulator ciśnienia) przy każdych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.