Skocz do zawartości

SeaDoo GTX 1994r Problem Paliwo Kranik Fuel Valve?


AndrzejWR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od miesiąca użytkuję GTX z 1994r w naprawdę fajnym stanie ale wczoraj, kiedy poskakał trochę na falach, silnik zaczął słabnąć jak by mu brakowało paliwa a w baku połowa. Wróciłem do domu, wyczyściłem filtr paliwa, powietrza i pojechałem dzis na wodę. Objaw ten sam, startuje z pełnego gazu i nagle obroty spadaja, jak przyspieszam powoli to dochodzi do połowy manetki i znów słabnie. Nie pomyślałem o tym wczoraj ale przestawiłem kranik paliwa na rezerwę i ku memu zdziwieniu tego objawu nie ma, pływa tak jak powinno. I teraz pytanie, z uwagi że to mój pierwszy skuter i chciałem kupić coś taniego, jednakowoż chciał bym żeby wszystko było sprawne jak trzeba. Czy to wina zaworu paliwa otw/zamkn/rezerwa czy też coś z bakiem paliwa? Proszę o poradę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Faktycznie jest rozbieralny. Wyczyściłem dokładnie wszystko, było sporo syfu wewnątrz, przejrzałem też przewody, wyglądają ok, poskładałem wszystko do kupy i mam nadzieję iż to rozwiąże problem. Przewody musiały być zmieniane bo w środku w rzadnym z nich nie było oznak że się rozpuszczają wew. Test w przyszły weekend, mam nadzieję że będzie ok.

 

137c79cabec19.jpg

 

1a3967d871648.jpg

 

fae2e05326b5a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Kraniki są wiekowe ja nie tykałem w żadnym ze skuterów ,po prostu pływam na rezerwie (przecież widzę ile mam paliwa) .W tym przypadku problem nie był /jest w kraniku ani przewodach paliwowych od zbiornika do kranika tylko w zbiorniku .Prawdopodobnie uszkodził się , ukruszył przewód paliwowy dużo wyżej niż jego koniec i ssie ci powietrze , rezerwa ,,sięga " dużo niżej i dlatego działa .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli problem jest w baku , albo zostawisz to i pływasz na rezerwie albo musisz wyciągnąć ze zbiornika (możliwe że wcześniej zbiornik ) ten cały ,,węzeł paliwowy" gdzie są wszystkie wężyki,płwak z poziomem itd .Oczywiście na początek pomysł z przedmuchaniem wszystkich przewodów na początek jest dobry chociaż nawet jak będzie coś bąblowało w zbiorniku to nie koniecznie z końca przewodu paliwowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..Zbiornik czysty :) Tak jak pisałeś wyżej, kranik sam w sobie był problemem, bo nazbierało się w sporo syfu. Nie miałem okazji jeszcze jechać na wodę, ale może uczynię to dziś lub jutro, i dam znać czy to co zrobiłem do tej pory pomogło, liczę że tak.

 

Przy okazji - w zbiornik wchodzi plastikowa rura gdzie jest m.in płytka która odpowiada za wskazywanie poziomu paliwa, a piszecie o pęknięciu wężyka powyżej otworu ssania paliwa, który macie na myśli? Bo ja tam nie widziałem wężyków bo wszystko jest plastikowe i stanowi jedną całość:

 

81fEmZ3BC8L._AC_UL320_SR292,320_.jpg

81rPH6-1i7L._AC_UL320_SR296,320_.jpg

462.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...